Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Harveys New Eyes

Anmeldelse: Harveys New Eyes

I den moderne tidsalder af spil, punkt-og-klik eventyrspil er en sjælden race, og jeg personligt, en eller anden måde have sværere med genren, end jeg gjorde, da jeg var barn. Trods mine kampe med Edna & amp; Harvey: Harveys New Eyes, men jeg stadig meget beundre det, da det er et spil, der virkelig kræves mig at sætte på min tankegang cap for at lykkes

Min psykiater mener spil er godt for min mentale. sundhed delvis fordi de giver mig praksis med mine reflekser og kritisk tænkning. Harveys New Eyes er ikke et spjæt spil, men det giver din hjerne en træning. Det s et spil puslespil, men ikke Tomb Raider gåder; her, vil dit sind blive testet som du forsøger at finde ud af at manipulere folk og løse problemer, der ikke har nogen indlysende løsning

Harveys New Eyes er på ingen måde tilgivende -. puzzles er henslængt og har mange trin, er forpligtet til at løse dem, og det er en udfordring bare at holde styr på, hvad du forsøger at gøre - men det aldrig føles som om færdiggørelsen er uden for din rækkevidde, selv som spillet lykkes ved at være vildt frustrerende. Intet kommer nemt her; du kortlægge vejen til en løsning, men som du rejser denne vej du vil blive konfronteret med nye hindringer. Det føles nogle gange som om, sagde forhindringer aldrig stoppe komme i vejen, men der bare gør spillet sjovere. Det kan være overvældende, men hvis det ikke var meget udfordrende, det ville være en tilfredsstillende gameplay oplevelse.

En masse folk kan være slukket af denne udfordring, hvis præsentationen weren ' t så vildt glædeligt. Heltinden af ​​Harveys New Eyes er en ung pige ved navn Lilli som ikke kan synes at få et ord i kantvis og synes at lide af alle mulige relativt milde psykiske lidelser. Hun er fulgt rundt af en fortæller, der gør virkelig sjove observationer om, hvad der foregår inde i hendes hoved.

Under hendes eventyr, hun møder alle mulige farverige figurer, såsom de piger, der er besat med manga og råber & quot; Shing & quot; en masse. Og disse tegn elsker at snakke, nogle gange stået på i minutter uden egentlig at bidrage noget til historien. Men skriften er så skarp, at disse monologer ikke irritere; i stedet de er meget underholdende, og som regel har alvorlige grine-out-højt øjeblikke. Jeg har ikke spillet et spil dette konsekvent underholdende i lang tid.

At skrive er så effektiv er en smule chokerende, som den engelske version af spillet er en oversættelse fra den oprindelige tyske. Det føles virkelig, som om det først blev skrevet på engelsk. De voie aktører, også bør rost for spektakulære levering af disse linjer. Vi har simpelthen ikke forvente en sådan kvalitet fra et budget prisbillige titel, men dette spil sætter en høj standard for kvalitet.

Selvfølgelig, hvad de fleste mennesker mærke først om Daedalic spil er håndtegnet verden, som er smuk. Forvent ikke realisme; bare nyde upåklagelig håndværk udstillet. Masser af pleje har klart gået ind i at sætte dette spil sammen.

Det er usædvanligt for mig at erklære, at et spil har ingen fejl, men Harveys New Eyes kunne være sådan et spil. Nogle spillere vil utvivlsomt kalde det frustrerende, men jeg vil hævde, at de simpelthen nødt til at acceptere spillet for hvad det er. Det er ikke for alle, men dem, der giver det tid og indsats vil være bedre stillet for det.

5 ud af 5 stjerner