Spil Guider > videospil > alle video game > Need for Speed: Most Wanted anmeldelse

Need for Speed: Most Wanted anmeldelse

Det ville være en løgn at sige, at jeg & rsquo; ve aldrig kørt en racerbil. I & rsquo; ve kørt en Porsche & ndash; det var en spændende oplevelse, men intet du & rsquo; d sammenligne med kørsel i et videospil. De & rsquo; re to helt forskellige erfaringer, og under kørsel en egentlig racerbil er miles og miles ud over oplevelsen af ​​at styre en på PS3, det gør ikke noget for at mindske nydelsen af ​​sidstnævnte. For en, du don & rsquo; t har at bekymre sig om at køre folk over eller smække ind i en mur, når du & rsquo; re bag et TV. Medmindre du & rsquo; re at spille videospil i en bil, der er noget, I & rsquo; d rådgive imod.

Min favorit del om at køre Porsche var, hvordan alle vendte deres hoveder til at se på det som jeg kørte forbi. Det er en oplevelse, ingen videospil nogensinde kunne kopiere.

Min første racerspil (som en sidebemærkning, det kommer ikke til at læse som en high school sommerferien essay om & quot; min første tur til Disneyland, af Ian, alder 9 & quot;) var en af ​​Test Kør spil ved Accolade. Jeg kan ikke huske, hvilken en & ndash; det var sandsynligvis den anden & ndash; men den største glæde for mig var simpelthen racing rundt det store åbne verden, eller hvad bestod af en & quot; vid gab verden & quot; tilbage i de dage før 3D-grafik var en ting. Racing selv var ikke på mit sind, og det var sandsynligvis det bedste, som jeg ikke var virkelig i racing spil før Wacky Wheels & ndash; en Mario Kart-lignende racer & ndash; kom. Under alle omstændigheder, det satte scenen for den slags racing spil jeg ville nyde.

Undervejs havde jeg fundet en række spil til at replikere at åbne verden køreoplevelse, herunder Interstate 76 og et par andre, men mit hjerte var altid hærdet af min første erfaring. Det var først Burnout Paradise, en sand åbne verden racer; og driver: San Francisco, at jeg havde formået at genoplive den følelse, jeg først oplevet med Test Drive. . Til en vis grad, GTA titler og de nyligt frigivne Sleeping Dogs både forudsat tilstrækkelig, men ikke virkelig store racing erfaringer

Dette bringer mig til Need for Speed: Most Wanted. Udviklet af Criterion, skaberne af Burnout Paradise, Most Wanted er præcis opfølgeren jeg forventer fra dem. Det kan ikke helt behage alle, der ønsker en & quot; core & quot; Need for Speed ​​erfaring med opjustering dine biler og oplåsning spraglet nye NOS og Kenwood decals til gips dit køretøj med, men det tager alle de dele, der betyder noget & ndash; racing & ndash;. Og giver dig en åben verden indstilling at køre rundt i

Afspilning af forrige Need for Speed ​​spil gjorde mig lyst, jeg var Paul Walker i en af ​​ The Fast and the Furious
film. De var ikke dårlige erfaringer, men der er kun så langt jeg kunne gå med eftermarkedet racing kultur, før jeg fik helt syge af at høre & quot;. Få Low & quot; Modbydelige musik til side, de var solide arcade racing spil, og de kvaliteter bevares i Most Wanted.

Most Wanted tager de faste formler for to forskellige serier & ndash; Burnout og Need for Speed ​​& ndash; og kombinerer dem i en solid racer med en åben verden eventyrland.

Gone er behovet for at niveau op for at afprøve nye køretøjer, som du kan køre enhver bil, du ønsker, så længe du finder dem & ndash; og de er spredt rundt i hele byen og dens grænser. Hvis du kan lide en bestemt bil, kan du låse forbedringer og fysiske ændringer for det simpelthen ved at udføre løb og bruge en masse tid i bilen. Det er ikke til at sige, at præstation jægere og completionists vil ikke have meget at gøre. Som en kendsgerning, spillet gør det meget lettere at opnå dine mål ved at lade dig fremskridt gennem forskellige køretøjer uanset på hvilken måde, du vælger i stedet for at låse dig ind i en lineær nivellering system. Og hvis du bare vil køre rundt og få mest muligt ud af den bil, du vil, kan du gøre det også & ndash; bare ved stikning med den bil, du kører

Jeg kan sige, at Most Wanted held tilladt mig at. genoplive den følelse af ærefrygt, jeg havde under kørsel rundt i Test Drive & ndash; mere end nogen anden åben verden racer har formået. Og når jeg får kede af at køre rundt, er der løb for at tage del i og ting at gøre & ndash; alle let tilgængelige takket være d-pad kontrolleret & quot; EasyDrive & quot; system.

Til stede i Most Wanted er spændingen ved jagten, når du & rsquo; re forfulgt af politiet ind og ud af missioner. Kør med en af ​​dem lidt for hurtigt eller engagere dem hoved på, og de & rsquo; ll forsøge at køre dig ned dig, indtil du & rsquo; re ud af forfølgelsen afstand. Det & rsquo; s en mekaniker, der kunne være temmelig irriterende, hvis udviklerne didn & rsquo; t tune det på en sådan måde, at stoppe din bil alene isn & rsquo; t nok for dem at anholde dig. Du kan undvige anholdelse blot ved at køre på & ndash; selv efter du & rsquo; ve nulstilles fra et vrag. Hvis du & rsquo; re træt fra jagten, alt hvad du skal gøre, er at lade politiet fange op til dig og stoppe bilen i et par sekunder.

Mit eneste problem med spillet er, at det mangler et dashboard og styretøj visning. Et par af de andre titler i serien har det, og det gør meget at tilbyde følelsen af ​​at være bag et hjul.

Det & rsquo; s været en ujævn vej med Need for Speed-serien som for sent, især med den glansløse udgivelsen af ​​The Run sidste år. Most Wanted & rsquo; s en langt blødere kørsel, og forhåbentlig slags spil, at serien vil fortsætte med at køre på.

Så ja, det & rsquo; s et godt spil. I & rsquo; d anbefale det

5 ud af 5
.