Spil Guider > videospil > alle video game > Hvorfor har vi virkelig Læs anmeldelser?

Hvorfor har vi virkelig Læs anmeldelser?

For et par uger siden, spildesigner Bennett Foddy tog spørgsmålet med Polygon gennemgang af Dead Space 3
, der udløste et skænderi med korrekturlæser Arthur Gies. Et meget læst og diskuteret nedtrapning af deres debat blev lagt ud på Buzzfeed med titlen & ldquo; Hvorfor har vi Læs Game Anmeldelser & rdquo; men det var faktisk ikke spørgsmålet bliver diskuteret. Gies og Foddy var støder sammen over, hvad de troede var godt eller nødvendigt at medtage i spil anmeldelser & ndash; spørgsmålet om punkt af anmeldelse af læserne generelt aldrig blev rettet. Og det er en mere kompliceret diskussion, end folk tror.

Anmeldelser er Consumer Guides

Kernen antagelse af det store flertal af både læsere og forfattere er, at anmeldelser eksisterer for at informere forbrugerne om, hvad produkter, de skal købe og hvilke produkter de skal undgå. Antagelsen er sjældent spørgsmålstegn, og det skal være, fordi det er ikke nødvendigvis sandt. Hvis der kun anmeldelser som forbruger guider, så hvorfor har undersøgelser vist, at folk kan lide at læse anmeldelser af produkter efter
de køber dem? Hvorfor fans angribe eller forsvare anmeldelser af spil, før de overhovedet kan have spillet dem? Hvorfor folk læse anmeldelser af spil, de ikke nogensinde ønsker at spille, eller at de allerede har gjort op deres sind til at købe

Jeg er ikke sikker på, jeg nogensinde har sagt & ldquo;? Jeg har nok penge til at købe et spil, lad mig tjekke op hvad anmeldelser sige, så jeg kan foretage et informeret og rationel køb & rdquo.; I stedet læste jeg & ndash; eller ikke læser & ndash;. Anmeldelser som stykker af en bredere social koncept, og der er bunker af beviser for, at jeg ikke er alene

Anmeldelser Set Diskurs

Den vigtigste grunden til, at folk læse anmeldelser er, at anmeldelser indstiller udgangspunkt for diskussion om det pågældende spil. Et lignende Gies ' Dead Space 3
bedømmelse, for eksempel fokuserer på crafting-system til det punkt, at nogen springer ud fra denne gennemgang har at overveje crafting-system, når de evaluerer DS3
, uanset om de er enige med ham eller ikke, at det er godt.

Dette begreb diskurs fastsættelse synes indlysende til punktet af trivialitet for de fleste anmeldelser, men jeg tror, ​​når du begynder at flytte uden for de fleste konventionelle anmeldelser, bliver det indlysende . Overvej sidste års største kontrovers, Mass Effect 3
slutter kampe, der rasede i mindst seks uger efter spillets udgivelse. At slutningen kan være problematisk eller kontroversielt blev ikke anset af de fleste kritikere i deres anmeldelser, som endte i et kæmpe kørende kamp baseret på dissonans mellem mange i spillet pressen og mange fans af spillet. Writers reagerede som om fans forsøgte at stjæle deres rolle i at sætte diskurs, mens fans reagerede som om forfatterne havde undladt i deres forpligtelse til at indstille diskurs korrekt.

Du kan også se diskurs-indstilling på arbejde i løbet af konsol anmeldelser. Mens de fleste spil har en indledende køb spike og hurtigt falde fra, vil konsoller blive solgt i årevis, og om de kommer til at være gode køb på noget tidspunkt i løbet af disse år afhænger meget mere af, hvad spil er tilgængelige end kritikere 'første reaktion på dem. Men de umiddelbare anmeldelser stadig indstillet diskussionspunkter. For eksempel, når PS Vita blev frigivet, de fleste korrekturlæsere talte om ryggen touch pad, hvis det var en unødvendig distraktion. Herfra videre, alle spil, der udnytter, at tilbage touchscreen vil have, at diskurs til at kæmpe med, lykkes eller mislykkes.

Anmeldelser Give rum for diskussion

Mange spil hjemmesider har kommentarer eller fora med blomstrende samfund og vedligeholdelse af disse samfund er et afgørende element i deres succes. Ved udstationering respektable anmeldelser, de opretholder disse samfund ved at give folk rum, hvor de kan diskutere spillet og alle ting i relation. Diskussionen kan være intelligent eller ej, frugtbar eller ej, er relevante eller ej, men det gør egentlig ikke noget. Anmeldelser sæt diskurs og nu, mere og mere almindeligt, give steder for at diskurs at eksistere.

Anmeldelser Give Context

Teoretisk, en korrekturlæser har to fordele i forhold din gennemsnitlige fan. Først er kritikeren også formodes at have en dybere brønd af viden om nuværende og tidligere videospil, der tillader ham eller hende til at placere dem i rette sammenhæng. At sige, at et nyt spil er, siger, en science fiction shooter er simpelthen at beskrive det. En vidende kritiker, på den anden side, bør være i stand til at sige, hvad der gør det skiller sig ud fra Halo
eller Gears Of War
eller Dead Space
. Disse oplysninger kan eller ikke kan gøre det direkte ind i revision, men det hjælper korrekturlæseren besvare det implicitte spørgsmål & ldquo; Hvorfor er dette spil interessant nok til at fortjene at blive læst om & rdquo;?

Hvad mere er, en ekspert korrekturlæser kan også gøre opmærksom på, hvad der gør spil arbejde, eller ikke virker, og hvorfor, på måder, som læseren måske ikke har set eller overvejet. Korrekturlæsere kan fungere som turistguider gennem imaginære verdener & ndash; og dette fungerer bedst, hvis spilleren har spillet og kan blive guidet igennem disse verdener

Anmeldelser er sjovt at læse

For det andet bør en korrekturlæser. også være i stand til at udtrykke hans eller hendes tanker om spillet på en klar og letlæselig måde. Det er udgangspunktet for en kritiker. Men mange kritikere er væsentligt bedre end det, og læse dem rive i eller ros eller analysere et spil kan være underholdende i sig selv. Længe før jeg nogensinde skrev for Den A.V. Club
, jeg var en fan af at læse deres forfattere. Jeg læse anmeldelser af snesevis af film var jeg næppe nogensinde ser, hundredvis af albums i genrer jeg ikke holder af. Dette var delvis fordi jeg ønskede at vide, hvad der var interessant og vigtigt om dem, ja, men det var også fordi forfatterne brugt deres ord med flair. De var simpelthen sjovt at læse, uanset enhver bredere sammenhæng om dem.

Anmeldelser er historiske dokumenter

Når Deus Ex
blev udgivet i 2000, fik det positive, men stadig ret kritiske anmeldelser, takket være dens AI og grafiske svagheder primært. Anmeldelserne også bemærket figurtilpasning og vellykket RPG /FPS integration, men det var stadig ikke rigtig behandlet som all-time klassiker, det er nu kendt som. Går tilbage til anmeldelser og ndash; på noget tidspunkt efter de er udgivet, ikke blot over et årti senere & ndash; giver os mulighed for at se, hvad forfatteren mente var vigtigt. Gennem at læse anmeldelser, på noget tidspunkt, kan vi se, hvad folk synes er vigtigt at diskutere på noget tidspunkt, at videospil diskuteres.

Anmeldelser er nok den mest almindelige form for videospil skrive, og gennem dem, vi kan lære om selve spillene, spil generelt, videospil kultur og meget mere. Og sikker, måske anmeldelser kan også hjælpe forbrugerne med at træffe informerede valg, mens de er på det. Men det forekommer usandsynligt.