Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Neverwinter - En MMORPG af en anden slags

Anmeldelse: Neverwinter - En MMORPG af en anden slags

Cryptic Studios og Perfect World er to selskaber ikke uvant med at udvikle massivt multiplayer online rollespil. Mellem de to af dem, de har gjort mere end et dusin forskellige titler lige fra kampsport eventyr til forsøget med en rumskib. Deres seneste skabelse er Neverwinter
, en free-to-play MMO sæt i Dungeons & amp; Dragons
univers. Det er ikke helt lever op til sin navnebror, men dens mekanik ophøje det til hvad der ellers ville være en blip på radaren.

Der er en masse, der er umiddelbart bekendt, når du opretter en helt. Alle de klassiske racer er repræsenteret mellem otte tilgængelige valg, fra tieflings til halflings. Evne scoringer kan genbruges rullet i et forsøg på at få det perfekte balance mellem intelligens, karisma og visdom. Og vanen tro, bedrifter - eller passives - kan vælges, når få niveauer

Det vigtigste valg, dog er figurens klassen.. Der er i øjeblikket fem fås med en ukendt sjette forestående. Også disse er, hvad du ville forvente. Den Trickster Rogue er spillets skade-per-sekund monster, der beskæftiger sig utrolig straf til enlige mål og bruge stealth til sin fordel. The Great Weapon Fighter og Guardian Fighter udfylde rollen af ​​tanke, sidstnævnte ved hjælp af sin mægtige skjold til helt bogstaveligt trække fra fjendtlige angreb. De Devoted gejstligheden heler og angreb med hellig magi. Endelig guiden kontrol låser ned slagmarken ligeud eller med præcision gennem et utal af crowd control magi.

Hver klasse er sjovt, tak for en stor del til, hvor hurtigt Neverwinter
spiller. Det har definitionen af ​​en action RPG løbet en traditionel MMO. Faktisk er det bedre at tænke på det som en version af Diablo 3
med en tredje-persons perspektiv. Det er en ændring af tempo er jeg helt tilfreds med, da det viser sig at være ganske lidt sjov.

I stedet for at jonglere snesevis af forskellige evner blandt flere genvejstast barer, Neverwinter
's kontroller på de fleste spredt over otte til ni handlinger. Venstre og museknapper styrer & quot; at-vilje & quot; kræfter, som kan anvendes kontinuerligt, mens tre til fire nøgler er kortlagt til dem på cooldowns. To daglige beføjelser kan også udstyres, men i modsætning til deres pen og papir modparter disse altødelæggende angreb kan blive sluppet løs efter at opbygge en meter ved at behandle skader. Hjulpet af evnen til at undgå fjendtlige løber direkte gennem dodges, teleports eller skjold hæver afhængigt af klassen, Neverwinter har meget aktive mekanik. Det engagerer mig i den sag i stedet for at tvinge mig til at stå stille eller kigge væk fra kamp til at fokusere på de alt for mange cooldowns på for mange barer, der plager andre MMO'er.

Der er også en god følelse af styrke med hver klasse . Trash mobs tendens til at dø hurtigt, og de prangende beføjelser sende dem kølhaling gennem luften. Åbning af singulariteter eller teleporting rundt på slagmarken sjældent stoppe leder cool. Og der er aldrig rigtig følelse af at være under-udstyret som loot dråber er hyppige.

Traversal gennem Neverwinter
's verden er lige så sjovt. Det er defineret af et centralt nav og mindre, instanced omkringliggende områder. Det er umuligt at gå tabt. Hvert område er temmelig lineære og det tager ikke lang tid at komme fra punkt A til B. Dens skala er naturligvis begrænset, men der er stadig masser at gøre.

Side-quests er drysset langs disse stier og valgfrie dungeons og træfninger - bølge-baserede arenaer - er generelt tilgængelige hver en halv et dusin niveauer eller deromkring. Spillere kan endda oprette, dele og bedømme deres egne quests gennem en funktion kaldet Foundry. Også disse kræver ikke meget vilje til at fuldføre, men spillets indhold er også ret nemt. Det er meget muligt at solo det meste af, hvad der tilbydes på grund af generelt afvæbnende mobs og en overflod af sundhed potions. Gruppe indhold kræver en fuld part til at starte, men jeg havde ofte en eller to spillere forsvinde eller halter bagefter, og vi havde ingen problemer med at gøre det igennem uden dem. De leder efter en udfordring kan vil søge andre steder.

På den anden side, der betød, at jeg kunne spille uanset klasse jeg ville, med hvem jeg ville, uden at føle at min eller vores sammensætning ikke var ideel. Og som en, der er mere begrænset med tid, jeg aldrig følt min momentum i stå takket være den hastighed af dette indhold. Jeg kunne spille for korte perioder og komme væk med fremskridt.

Svært at spille eller ej, er det ikke svært at finde en gruppe at spille med. Ledige og kommende dungeons og skærmydsler vises på en uafhængig skærm; og fordi de kræver fuld parter, er så let som at trykke på en kø knap sammenføjning andre spillere. Det er også muligt at bringe en liste over aktuelle parter i en instans med mulighed for at sende en anmodning deltage. Hvis det ikke virker, er der en god chance for at løbe ind i en hjælpsom forbipasserende. Det var ikke ualmindeligt, at tilfældige spillere simpelthen stoppe og hjælpe mig mod mine mål, noget set alt for lidt af i andre sådanne online indstillinger. Hvis jeg ønskede at være omgængelig, gjorde spillet det let for mig at gøre det.

Neverwinter
har sine fejl. Det efterlod oprindeligt en meget sur første indtryk med visse klager, der stadig eksisterer. Dens motor er en sådan gerningsmanden. Det er ikke nødvendigvis en dårlig leder spil, men hverken er det store. Textures er ikke ligefrem skarpe og de miljøer og geometri er temmelig forenklet. Karakter modeller er ligeledes imponerende med ansigter, der ligner de har været støbt i ler. Til spillets kredit, gør disse miljøer få det bedre, men det er meget nemt at tommelfingeren ens næse på sin begyndelse seværdigheder.

Det er også plaget af meget dårlig stemme skuespil, selvom de lykkedes at lappe ud en af ​​de mere grove eksempler. Det ser ud som halvdelen af ​​arbejdet blev udtrykt af deres egen udvikling team. Det materiale, de læser ikke nogen mere spændende. Hvis det ikke var for dens titel og lejlighedsvis navn drop, er det nemt at glemme, at dette er sat i Dungeons & amp; Dragons

Selvom det er en spil fuld af loot, de er for bredt differentieret. Udstyr i starten af ​​spillet ser ud præcis som dem, der findes ti eller femten niveauer senere. Der er en mangel på visuel mangfoldighed, der resulterer i de fleste alle har en lignende lighed. For et spil, der tilsyneladende ønsker at være en action RPG, det synes at være gået glip af notat, som vi kan lide vores rigelige loot vises rigeligt anderledes.

Det er spørgsmål, der ikke helt afskedige den stigmatisering, der opkræves mod free-to-play-spil, heller ikke sine egne free-to-play-model hjælpe spørgsmål. For at være fair, Cryptic Studios har at tjene sine penge eller anden måde, og det er ikke alt for restriktiv. Den helhed af det kan spilles fra start til slut uden at betale en cent. Det er bestemt ikke barbarisk som The Old Republic
. Men det går ud af sin måde at advare dig om sin tilstedeværelse og det faktum, at du spiller et spil mere end nødvendigt.

Der er flere forskellige valutaer at jonglere til det punkt, hvor det bliver svært at spore dem alle. Den primære to er Perfect World Zen og en in-game valuta kaldet astrale diamanter. Sidstnævnte kan være tjent ved at spille spillet, men selvfølgelig rigtige penge kan blive brugt til Zen at erhverve det hurtigere. Og hver skærm synes at have en advarsel om emner, tjenester og begivenheder til at tilbringe og tjene valuta. Meddelelser endda rod chatvinduet bebuder til serveren, når en spiller får en saftig element gennem lockboxes, specielle kister, der kun kan åbnes med nøgler typisk købt med Zen.

Neverwinter
vil have dig til synes det er en MMORPG. Hvis du går i med denne forventning, vil du blive skuffet. Dens teint er rå og dens indhold generiske. Men hvis du kan komme forbi den indledende pukkel vil du opdage sjælen af ​​action RPG med sjov, engagerende kamp og spændende kræfter. Hvis det kræves et månedligt abonnement, ville det være vanskeligt at anbefale. Som en free-to-play spil, det er absolut værd at et download

Neverwinter:. 7 ud af 10

Cryptic Studios 'Neverwinter blev udgivet den 20. juni Det er en free-to-play spil med microtransactions. Anmeldelse materialer blev leveret af Cryptic Studios og Perfect World Entertainment.