Spil Guider > videospil > alle video game > Myrdet: Soul Suspect anmeldelse

Myrdet: Soul Suspect anmeldelse

Parring kriminelle retsvidenskab og efterforskning med overnaturlige elementer er næppe en frisk koncept i videospil. Indigo Prophecy
, Deadly Premonition
, og Condemned
serien er nogle eksempler. Myrdet Dog: Soul Suspect
formår at adskille sig fra resten af ​​flokken ved at lade spillerne spille som spøgelset af en detektiv på jagt efter den seriemorder ansvarlig for din karakter & rsquo; s og utallige andre & rsquo; mord. Udgangspunktet alene viser potentiale for nye gameplay og historieelementer vi & rsquo; ve måske ikke har set før
Er spillet virkelig give spillerne en oplevelse, & rsquo; s. Ud af dette liv? Mens Myrdet: Soul Suspect
har sine øjeblikke, hvor konceptet skinner, det i sidste ende ikke begejstre og skræmme spillerne den måde, det kunne have
Spillet kaster lige i det øjeblik, hvor vi ser hovedpersonen Ronan. O & rsquo; Connor falde ud af vinduet, efter at han konfronterer Bell Killer. Det synes pludselig, men det forsøger at gøre op for det ved at give et glimt af Ronan & rsquo; s liv som han falder til sin død, da hans liv blinker for øjnene. Vi får også at vide lidt om Bell Killer og hans skændsel i en kort montage. Jeg følte det ville give mig frø af motivation til at hjælpe Ronan og en grund til at frygte hans morder, men det faldt kort i at gøre det ved at give afkald en ordentlig og tilfredsstillende opbygning.
Det var også svært for mig at sympatisere med Ronan især når det tager kun ham et øjeblik at sørge for hans død, og han ser ud til at tage det så let. Han & rsquo; s også den stereotype bister og tortureret hovedperson, som vi ofte ser i andre titler. Vi får ham at kende, hans afdøde kone, og det liv, de havde sammen gennem emner, du indsamler undervejs selv. Men det næppe ændrer en ting om, hvordan spilleren føles
Lead Writer Doug Van Horne sagde engang, at spillet indeholder & ldquo;. Alt fra langsomt trukket ud spændte øjeblikke, hoppe forskrækkelser, at ting, der er ekstremt groteske & rdquo.; Jeg var på udkig efter alle disse ting, og jeg kom ud for det meste tomhændet efter jeg færdig spillet. Hovedparten af ​​forskrækkelser du får i spillet vil være fra dæmoner, beskadigede sjæle, der indtager andre spøgelser & rsquo; sjæle. Du er nødt til at snige sig ind på dem til at udføre dem, og du er nødt til at gemme sig inden resten af ​​andre sjæle, når de øje på dig. Du er nødt til at bevæge sig rundt rester men fordi dæmoner vil kontrollere, om du & rsquo; re gemmer sig i enhver nærliggende. Jeg ofte panik, når en dæmon er på vej mod mig, og jeg don & rsquo; t har nogen steder at springe til, fordi jeg ville have til at gøre mig synlig og lad dem jage mig indtil jeg finder et andet sted at gemme sig. Du kan også distrahere dem ved at manipulere spøgelse rest i miljøet.

Mens dæmoner kan være virkelig skræmmende i starten, kan det få gamle virkelig hurtigt, da de viser sig at være de eneste fjender i spillet. Den kamp og gameplay under dæmon møder udvikler sig ikke, som du fremskridt, så du & rsquo; ll være afhængige af relativt samme taktik. Det er heller ikke mening, hvordan dæmoner synes at ignorere andre spøgelser i sin tilstedeværelse og kun ønsker at forbruge Ronan & rsquo;. Sjæl
På et tidspunkt i spillet, får du parret op med en ung medium ved navn Joy. Det ville have været interessant at have Ronan hjælpe hendes kamp mod Bell Killer og andre levende fjender også. Det eneste tidspunkt, hvor du gør & ldquo; kæmpe & rdquo; sidstnævnte viste sig at være begivenhedsløs mildest
Historien om Myrdet:. Soul Suspect
isn & rsquo; t svært at regne ud, især hvis du & rsquo; re bekendt med genren. Når du & rsquo; re spidse til en mistænkt i den mest indlysende måde, det & rsquo; s nemt at fortælle, at når det & rsquo; s designet til at være en rød sild. Personerne er flade og blev gjort til at fylde lager roller i et mysterium spil. Jeg var utilfreds med hvordan Bell Killer blev håndteret i spillet. Der & rsquo; s en grund bag hans kedelig personlighed selv, og det vil blive afsløret i slutningen. Vi kan se de forfærdelige mord han har begået i flashbacks. mangler dog den groteske faktor til effektivt forstyrre spillerne, og det gør ikke & rsquo; t hjælpe, at vi kan & rsquo;. t se Bell Killer ansigt eller høre ham tale til at sende kuldegysninger ned vores spines
Nogle af de ånder du støder kan sige interessant og utryg ting, men det ender med at føle tvunget til en vis grad. Der & rsquo; s en masse drejninger i slutningen som & rsquo; s formodes at chokere dig. Mens jeg didn & rsquo; t se en af ​​dem kommer, det endte med at være en & ldquo; oh & rdquo; øjeblik i stedet for en, & rsquo; ll opildne et gisp af vantro fra sine spillere. Det var dårligt set-up, og jeg tror, ​​det kunne have haft mere indflydelse, hvis det blev korrekt udført.
Efterforskningsmæssige aspekt af spillet er underudnyttet. Der & rsquo; s ingen konsekvens for at følge den forkerte bly. Du & rsquo; re opgave at indsamle en række spor i et område, og bedt om at vælge de mest relevante til fremskridt. Det kan enten være for let eller for svært på grund af sin ubemærkethed. Det gør ikke & rsquo; t noget men fordi mantraet & ldquo; prøver og prøver, indtil du lykkes & rdquo; sikkert gælder her. Jeg undlod plukke relevante spor flere gange, og jeg havde næsten ubegrænset forsøg på at prøve igen ved hjælp af udelukkelsesmetoden i stedet for kritisk tænkning. Der er skjold ikoner i bunden selv og det nedsætter hver gang du laver en fejl. Det tjener som en rating for dit detektivarbejde i hvert område, men det påvirker ikke spillet & rsquo; s. Fortælling overhovedet eller i det mindste give et incitament for spilleren

jeg ser frem til at hjælpe anden spiritus løse deres & ldquo; uafsluttede & rdquo; tænker, at nogle detektiv arbejde ville komme i spil. Alt du skal gøre er at læse tanker, se på objekter og finde de relevante spor. Jeg håbede, at Ronan & rsquo; s efterforskningsmæssige færdigheder vil være en fordel, at andre spøgelser don & rsquo; t har. Men løse deres & ldquo; uafsluttede & rdquo; er så let som at indsamle ting. Det ville have været rart at have Joy omkring mere som partner-in-kriminalitet for at hjælpe andre spøgelser og interagere med den levende verden. Desværre, hun & rsquo; s kun rundt, når plottet kræver det, og du bare følge hende rundt for det meste. Spillet kunne have bygget en dynamisk ligesom vi & rsquo; ve set i Beyond:. Two Souls
med Jodie og hendes åndelige enhed Aiden
Airtight Games kraftigt understregede den idé, at spille som et spøgelse vandt & rsquo; t gøre spillere føle sig overlegne over levende. Være død har sine fordele og ulemper. Men denne vægt næppe mærkes i hele spillet. Vi don & rsquo; t få en fornemmelse af, hvordan det & rsquo; s gerne undersøge før Ronan blev dræbt og glæde kan & rsquo; t udnyttes overhovedet under gameplay. Nogle gange du føler overlegen, fordi du don & rsquo; t nødt til at stole på en levende person til at komme igennem en forhindring eller puslespil. Du kan kun se det i scener, men aldrig i aktion. Spillere slags acceptere, hvad de kan og kan & rsquo;. T gøre ligesom i enhver anden video game
Som et spøgelse, Ronan har adgang til en bred vifte af evner som tankelæsning, manipulere objekter, aflytning, teleporting og indflydelse. Læsning sind og aflytning kan hjælpe dig med at få indsigt i en bestemt sag. Du kan også påvirke folk til at gøre hvad du vil, ved at vælge en relevant fingerpeg. Men det har også noget konsekvens og de eneste mennesker, du kan påvirke er dem, der fremskridt historien.
Du kan også have en kat i spillet ligner, hvordan du kan besidde rotter i Dishonored
, men der & rsquo; s ingen tidsbegrænsning. Dette hjælper dig med at nå steder, der er umuligt at komme til. Spøgelser kan & rsquo; t gå gennem alt i spillet. For at komme ind i en bygning, skal der åbnede sine døre og vinduer, da alle de strukturer i Salem er & ldquo; indviet & rdquo.; Der er også tidspunkter, hvor du ikke kan passere på grund af store objekter og strukturer i form af spøgelse rest. Det & rsquo; s ikke så svært at regne ud, hvordan at overvinde disse hindringer, når du kan teleportere og besidde en kat

område Salem selv er begrænset, og der isn & rsquo;. T plads nok til at få mest ud af dine evner. Mens du kan udforske dele af byen i mellem områder, vil spillet tvinge dig til at blive på stien. Der var en tid, hvor spillet fortalte mig, at & ldquo; område ikke blev installeret & rdquo; og det tog 45 minutter for at vente til at spille igen. Det var underligt overvejer PS4 fortalte mig det blev gjort at installere spillet. Det skete i et område, jeg skulle gå, fordi jeg var blot efter det mål, så det & rsquo; s ikke lide jeg gik ud tangent
dialog element i spillet synes ubrugelig, da der & rsquo;. S også uden betydning for at spørge i en bestemt rækkefølge eller begunstige en over den anden. Det virker som om du har et valg, men til tider du & rsquo; re tvunget til at gå igennem hver enkelt spørgsmål. Udvikleren kan lige så godt gøre det til en cut scene. På samme måde kan overgangen mellem faktiske gameplay og skære scener være underligt på tidspunkter, da det isn & rsquo; t problemfri. Cut scener synes at blive brugt en masse selv under små øjeblikke i spillet. Jeg spillede spillet på PlayStation 4 og jeg så mærkbare kvalitet problemer som slørede farver i bunden under et par scener
Myrdet: Soul Mistænkte
didn & rsquo; t nødt til at have den mest originale. og overbevisende historie derude til at lykkes. Den største skuffelse ligger i, hvor meget det underudnyttet dets potentiale til at indføre helt nye gameplay elementer, da det kunne have været Beyond: Two Souls
opfylder L.A Noire
. Det fumler på så meget af de grundlæggende aspekter, som jeg tror det & rsquo; s usandsynligt for at blive genoplivet til en efterfølger at gøre tingene rigtigt. Folk kan samle dette spil op, når der & rsquo; s intet andet at spille som en B-film horror titel i Netflix. I sidste ende, Myrdet: Soul Suspect
vil sandsynligvis forblive begravet i gaming historie og glemt

Final Bedømmelse:.
5/10
Myrdet: Soul Suspect
blev udviklet af Airtight Games og udgivet af Square Enix. Det er nu tilgængelig på Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Xbox 360, og Xbox One for den vejledende udsalgspris på $ 59,99. En kopi af spillet blev leveret af udgiveren med henblik på denne anmeldelse.