Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: NBA 2K15

Anmeldelse: NBA 2K15

NBA 2K har længe været en serie med RPG kvaliteter, og i lang tid sine systemer af procenter og terninger ruller af en slags var roman og cool. Men som den sidste generation gik på, var disse systemer ikke alder godt, og hvad der havde været roman begyndte at føle janky. Men NBA 2K15
, langt mere end sidste års nye generation debut for serien, har styrket de 2K RPGisms ind i en langt glattere, ikke-at-all-janky oplevelse. Selvom det er stadig ikke uden bemærkelsesværdige mangler.
Når bolden er i dine hænder, NBA 2K15
føles fantastisk. Du er langt mindre tilbøjelige disse dage at drible out of bounds på uheld, i hvert fald, og skydning er gjort lettere med en ny shot meter - tidligere, drastisk forskellige shot animationer til forskellige aktører gjort det en udfordring at tid skud godt. Og sætte skærme føles rart, selvom det synes du glip på dem det meste af tiden. Men det vigtigste er, at blot at flytte rundt retten føles betydeligt mere behageligt nu. Medmindre du er på forsvar.
Oh Herre, spille forsvar. Fordi jeg altid starte i NBA 2K
ved at spille MyCareer med en oprettet spiller, jeg antog oprindeligt, at spillerne jeg bevogtede kunne whoosh af mig for dunks på wile fordi min fyr var dårlige til forsvar i henhold til den matematik af spillet. Men det er ikke hele historien; spille forsvar er bare klodset, kontrollerne føler ikke reagerer.
For hver forbedring der er en tilsvarende hikke. Skærmen mekaniker er meget mere lydhør, ja, men de dommere kalder flytter skærm begår frispark hele tiden nu. Ballhandling er mere lydhør og enklere, men de samme dommere synes sjældent at kalde skydning frispark. Vi har spillet sports spil for en masse år, og så ting som der ærligt er ikke utroligt skærpende, men de minder os om, at på en årlig cyklus det er en evolution - og væsentlig ændringer i grundlæggende gameplay fra et afsnit til den næste altid medbringer nogle utilsigtet klodsethed så godt. Vi har lært at leve med, at ting, og så når kassen score begynder at give dig +/- ratings i de hundredvis jeg bare nødt til at grine.
Og det er svært at unde 2K nogle svage punkter, når de er helt klart at sætte masser af kræfter ind i oplevelsen. Sag i punkt er den nye MyCareer. Sidste år oplevede en omlægning af denne tilstand i den nye generations varenumre, med en mere historie-tunge tilgang til håndtering af karriere en enkelt spiller. I år har de præsentationen til at matche deres ambitioner, med de faktiske aktører deltager. Selvfølgelig har vi også masser af faktiske NBA personligheder leverer linjer som de er lige nu at lære at tale, men hvad kan du gøre?
MyCareer felter også sin rimelige andel af spillets hikke, med mellemsekvenser udløst af en holdkammerat, der handles med spillere, der allerede var på dit hold som nye holdkammerater. Jeg har mistet optælling af, hvor mange gange Paul Millsap har været handlet til Hawks. Og en eller anden grund, når slutspillet rulle rundt du kan ikke se på den fulde beslag, i stedet skulle holde styr på andre hold gennem sociale medier. Det er en særlig underlig rub
Bortset fra MyCareer, MyGM går tilbage og en mere velkendt måde, men med god grund:. Det er en meget pæn spin på franchise-mode, der har været en fast bestanddel af amerikansk sport spil for i lang tid, med dens Football Manager
-type mekanik. Det gjorde ikke brug for en useful, og det fik ikke en.
Men der er en ny funktion, MyLeague, der fylder de huller efterladt af mere hardcore sim af MyGM og RPG af MyCareer. Dette er en mere straight-up franchisen tilstand, uden frygt for at blive fyret. Og det er latterligt tilpasses så godt, selv efter du har startet det op. Selv om nogle grundlæggende ligesom hætten løn ikke kan slås fra eller til, når du er begyndt din 80-års rejse. Det er ikke til at sige, at du ikke kan spille gud, selvfølgelig, fordi det er det punkt i denne tilstand. Det er mere eller mindre en sandkasse, der giver en hel masse frihed selv mens CPU teams tilbyde dig en helt urimelig handel efter den anden - men heldigvis er der faktisk en skyder, der vil diktere, hvor svært det er at forhandle en anstændig handel. Fordi det er pointen: du kan gøre dette gå, hvordan du vil have det til
Mellem MyLeague, MyGM, MyCareer og multiplayer modes som MyPark og jo flere tradition typer - som alle har fungeret beundringsværdigt online, jeg bør bemærke, selv om. MyPark har været mindre travlt end jeg ville foretrække, i min erfaring - NBA 2K15
er så konkretiseret som et sports spil får i disse dage. Sure, der er stadig microtransaction krybning af virtuel valuta, og det er stadig irriterende. Men for dem, der kun afhente den nye udgave af en sports franchisen hvert år, når der er nogle bemærkelsesværdige og positive forandringer, jeg føler tillid til, at 2K15
er en, der passer, at regningen, hinkiness og alle.
8.5 ud af 10
NBA 2K15 blev udviklet og udgivet af 2K Games. Det blev udgivet den 7. oktober, 2014 og er tilgængelig på PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 og PlayStation 4 for $ 59,99. En PS4 kopi af spillet blev leveret af udgiveren for denne anmeldelse.