Spil Guider > videospil > alle video game > Defenders of Ardania anmeldelse

Defenders of Ardania anmeldelse

Thereis bestemt ikke mangel på Tower Defense spil i disse dage, især på platforme som XBLA eller iOS. Faktisk Forsvaret af Ardaniawas født på sidstnævnte, og selvom genre hæfteklammer af tårn forsvar - suchas ressourceforvaltning og flere forsvar enheder - er til stede, det stræber todifferentiate selv ved at tilbyde en ny drejning på genren -. Tårn lovovertrædelse

mostwanted Entertainments DoA ligger i fantasiverden af ​​Majesty (en familiarplace til fans af Paradox Interactive tidligere RTS spil), hvor du kommandoen anarmy af mennesker for at bekæmpe de udøde, få dværg og Elven allierede langs way.Each niveau indebærer at skabe et effektivt forsvar ved hjælp af forskellige typer af towerswhile samtidig angribe fjendens base med jorden og luft enheder. Preand dialog post-kamp er fuldt udtryk ved hvad er kun teknisk "skuespillere", men det helt sikkert slår tavs tekst, og tilføjer en smule smag til theworld.

Selvom de smukke baggrunde og kunst stil tilbyder flere farverige indstillinger forbattle, DoA visuelt kvæler sin egen gameplay. Det doesn'ttake længe for æstetik til at forstyrre din evne til at fortælle what'shappening på banen. Ikke kun venlige og fjendtlige tårne ​​og enheder appearvirtually identiske, hvis du spiller samme race som din modstander, men everythingfrom træerne til brosten synes at virke imod dig. Til sidst vil du lære bedre at opfatte handlingen, men det tager tid og praksis-ikke at nævne vedholdenhed

Ovenfor:. Kan ikke fortælle what'shappening? Hverken kunne vi

Beginnerswon't værdsætte den stejle indlæringskurve enten. Selv med den klare tutorialsand tempo kampagne, er det nemt at kæmpe i de tidlige gåen. At finde theright balance mellem at forsvare og angribe vil føre til en masse painfultrial og fejl, og få nogle til blot at give op. Når du fange på thesubtleties dog tingene tager en mærkelig drejning. Udnyttelse af AI med earlyswarmer overfald bliver alt for let, så avancerede kampagne niveauer at befinished på blot et par minutter. Heldigvis, online multiplayer isavailable.

Heldigvis online multiplayer er DoA største aktiv. Op til fire spillere kan konkurrere i gratis for alle or2v2 i Xbox Live i nogen af ​​kampagnen tilstand er 18 niveauer. At spille mod realhumans absolut ramper op intensiteten og reducerer billige exploitationfound i kampagnen. En god kamp kan vare alt fra ti minutter tobeyond en time - forudsat du finde modstandere af lignende dygtighed. Hvis du ikke kan, så en fantastisk 2 spiller vs 2 AI overlevelse tilstand er tilgængelig.

Havingmoved til XBLA fra touch-centric iOS-version, var vi glade for at finde navigation i DoA'sUI at være så god og så flydende som det bliver med en controller. Der var timeswhen reaktioner på knaptryk blev forsinket af et sekund eller to, men thecursor flytter hurtigt og kontrol ordningen er smart organiseret. Vi felthandicapped aldrig ikke at have en mus eller touch screen.

Ovenfor: Ørnen konge isjust en af ​​spillets 24 enheder

Som tårn forsvar titler går, Defenders of Ardania en langdistanceflyvninger spil. Hvis du vil have hurtig og afslappet tilfredsstillelse, vil du ikke finde det her og vil være bedre egnet leder andre steder. Men hvis du dybt er investeret i disse spil og har somefriends af samme klud på udkig efter en twist på genren, så DoA multiplayer er bestemt værd at undersøge. Indlæringskurven er stejl, men Xbox Live handling er tilfredsstillende. Defenders of Ardania er ikke den smukkeste spil, men der er nogle elementer på plads til at holde dig interesseret.