Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Assault Android Cactus

Anmeldelse: Assault Android Cactus

En af de gode ting ved spil bygget op omkring nostalgi for arkader gamle er, at de moderne versioner er næsten altid bedre end virkeligheden i deres kabinet forfædre. Kontrol ordninger få opdateret med moderne detaljer, visuelle er i hi-def, og selvfølgelig er der isn & rsquo; t konstant tørst efter kvartaler
Assault Android Cactus
kontroller alle de rigtige bokse til et arkadespil.: Det & rsquo; s twin-stick shooter med lyse, prangende grafik, score-angreb gameplay, og en fire-player co-op mode. Det lykkes til overvejende undgå de irriterende aspekter af genren, og tilføjer en betragtelig portion personlighed op med tilbagevenden handling samt
gådefuldt titel er ryddet op lige som spillet åbnes:. Du starter ud som Cactus, en & ldquo ; overfald android & rdquo; med de interplanetariske politi på en told- mission af en slags til et stort rum fragtskib, men tingene hurtigt vende slemt, som hun nærmer sig skibet & ndash; sine våbensystemer nul på hendes fighter og hun gør en snap beslutning om at improvisere og gå ned gennem skroget for at komme om bord og undgå at blive laser strålede i rummet støv. Når ombord, hun møder et par af skibet & rsquo; s hjemmehørende overfald androider: Holly, Lemon, og Coral. Det ser ud til skibet & rsquo; s AI kerne er gået skuddermudder og udsender legioner af onde robotter til at overtage skibet. Det & rsquo; s op til vores heltinder til at sprænge sig vej gennem robot hær og gøre deres vej til kernen
Hver fase har du tager på enorme bølger af robotter, ekspedition dem med dit valgte overfald android & rsquo;. Unikke sæt af våben . Cactus har en enkel maskingevær, med en høj-skade flamethrower som en sekundær. Holly & rsquo; s vigtigste angreb bruger homing kugler, og hun affyrer en langsom, men ødelæggende kanonkugle med sin backup. Min favorit karakter, Peanut, sprøjter smeltet magma, der efterlader skadelige krybe på gulvet, og som en sekundær hun kan haste videre med en boremaskine arm i et træk, der fordobler som en effektiv Unddrage. Der er i alt ni overfald androider til at låse op og hver enkelt føler virkelig distinkt og kræver sin egen playstyle
Når du & rsquo;. Ve plukket din Android, du sætter om at ødelægge robotter i kampagnen eller en uendelig & ldquo ; uendelig drev & rdquo; mode. Flydende bevægelse er nøglen, og Assault Android Cactus føles
balletic i sin tilgang til twin-stick bullet helvede. Du & rsquo; re konstant bevægelse at undvige kugler og få en linje på en fjende, ofte som scenen forvandler under dine fødder. Du & rsquo; re yderligere presset til at flytte med i spillet & rsquo; s sundhed mekaniker & ndash; du kan & ldquo; overophede & rdquo; og falde ned, hvis du tager for mange hits, men hvad der virkelig bestemmer, om du & rsquo; vil være i stand til at fortsætte kampene er dit batteri, som konstant afdrypning. Du er nødt til at afhente batterier faldt med fjender som din egen kommer tæt på nul, fordi når det & rsquo; s ud, game over.
Der & rsquo; s en vis glathed til styringen føler, at sæt Cactus
bortset fra twitchier bullet helvede skydespil som Nuclear Throne,
f.eks. Det gør ikke & rsquo; t føler som kirurgisk præcise, og spillet har en tendens til at være temmelig tilgivende, når det kommer til at sigte & ndash; du & rsquo; re vil være at holde & ldquo; brand & rdquo; næsten konstant med de fleste af de tegn, selv om visse androider som Shiitake (der bruger en langsom-reload railgun) kræver meget mere finesse. Jeg fandt dette at være meget mere af et problem, når du bruger en controller & ndash; da jeg skiftede til tastatur og mus, jeg begyndte at få S rangerer meget mere regelmæssigt. Desværre, der & rsquo; at s ingen mulighed justere controller følsomhed at gøre det så nemt at piske dit mål rundt på skærmen
Kampagnen er kort og lidt ujævnt tempo, mens vi & rsquo;. Re om emnet ulemper. Boss-kampe er gigantiske pigge i vanskeligheder, og de sidste faser er sværere langt end noget, & rsquo; s forud dem. Sværhedsgrad er også kunstigt forøget ved den måde batteriets drop mekaniker arbejder & ndash; ofte gange du & rsquo; ll har kun sekunder til at komme til en droppet batteri, og i nogle tilfælde spillets & rsquo; s beslutning om, hvor at droppe man føler utroligt uretfærdigt. Mens der & rsquo; s en fantastisk co-op mode, der understøtter fire spillere, det & rsquo; s kun lokale, hvilket er meget skuffende. Og når tingene bliver virkelig hektisk på skærmen, kan det få meget svært at sige, hvor du er.
I sidste ende, selv om disse er forholdsvis mindre slag på en ellers solid og indtagende spil. Mens kampagnen gør ikke & rsquo; t har en lang række niveauer, der & rsquo; s masser af grund til at afspille hver af dem mange gange & ndash; spillets kvaliteter din score med hver android og spor den mod venner og globale leaderboards. Der & rsquo; s også den uendelige drev mode og en daglig score angreb tilstand for at teste dine færdigheder på Du kan også låse op for visuelle filtre, a & ldquo;. Gummi soundtrack & rdquo; der fremskynder og bremser med strømmen af ​​spillet, en & ldquo; lille hoved & rdquo; tilstand, og ultra versioner af hver android & rsquo; s sekundære våben. Der & rsquo; s. Masser at gøre her i et budget prisbillige spil
Assault Android Cactus,
trods de dristige farver og glødende lasere, en meget uhøjtidelig spil, & rsquo; s mest om at have det sjovt. Der & rsquo; s den bobbleheaded, Space Marines-via-Funco Pop design af hver karakter, den ramlede soundtrack, og androids & rsquo; distinkte stemmer og sanser af humor. Dens charme og sans for flydende og flow gør det perfekt til korte, intense sessioner & ndash; siger 15 til 30 minutter under en hurtig pause. Der & rsquo; s altid en anden høj score til at slå eller en anden uendelig tilstand lag til at stige ned til, og det & rsquo; s sjov tur hver gang, og den rollefordeling betyder, at du & rsquo;. Ll altid være i godt selskab for turen
Assault Android Cactus blev udviklet og udgivet af Witchbeam og udgivet 23 Sept. PlayStation 4, Vita, PC, Mac og Linux og retails for $ 14,99. En gennemgang kopi af spillet blev leveret af udgiveren.