Spil Guider > populære spil > Assassins Creed > Battlefield 3 Review - Multiplayer anmeldelse af BF3 video game

Battlefield 3 Review - Multiplayer anmeldelse af BF3 video game

Dette er ikke Battlefield 2. Uanset hvor hårdt du ønsker det skal være, det bliver aldrig sin forgænger. Men for dem af os, der er helt villig til at nyde en solid nye
post i serien, er du i for en behandler, fordi Battlefield 3 er skide awesome!

Så vidt jeg 'm pågældende, Battlefield er en multiplayer PC franchise. Som sådan, kan jeg ikke give to lort om hvor slemt singleplayer-kampagnen kan eller ikke kan være, eller hvordan spillets konsol servere er nede hele tiden; Jeg spiller den måde, det var ment til at blive spillet
. Og af den grund, det er en gennemgang helt fokuseret på pc-versionen multiplayer.

Snup en pistol og gå, gå, gå

Den første ting du vil bemærke, når du klikker lanceringen knappen er, at ingen skide spil lancerer! Ja, Battlefield åbner simpelthen op en webside, der er kendt som "Battlelog" i din browser valg. Det er underligt, det er anderledes, det er det mest forvirrende valg, at de gjorde ... og det er skide fantastisk.

Battlefield spil har aldrig haft den bedste server browsere før, og denne ene gør sit job smukt, især fordi server liste udfylder samme. Du kan se, om dine foretrukne servere befolket før de beslutter at starte spillet, og du kan gøre ting som surf Top Tier Taktik mens Battlefield 3 belastninger niveauet i baggrunden. Sikker på der er et par ned sider: du nødt til at være i et spil eller i kampagnen for at redigere dine videoindstillinger, og der er ingen måde at redigere din loadout uden at deltage i en server. Og de ting desperat brug for en waitlist funktion for fuld servere. Men uanset, det er skinnende og det får opgaven godt.

Og så når du kommer ind i spillet, og du kommer til at bruge skydevåben. De, smukke
kanoner. Jeg ved ikke, om nogen af ​​jer spillet Bad Company 2, men i det spil der var noget ved kanonerne, der bare følte ... off. Du kunne aldrig rigtig føler
du var faktisk falsk-skyde en ikke-virkelig person. Men det er ikke tilfældet her. Svaret fra den virtuelle trigger er så sprød og tilfredsstillende som det virkelige liv fik feedback, når landing drabet slag af en klub til en baby sæl yndig lille kranie. Med andre ord, kanonerne i BF3 bare føles rigtigt.

Afspilning rart med andre

Gameplay er fokuseret mere eller mindre på to spilmodes, Rush og Conquest. Rush er præcis som du husker det fra BFBC2. Erobring kort, men er modificeret fra tidligere spil. Mekanikken er de samme, men skalaen er væsentligt anderledes. Det ender med at blive større end Bad Company 2, men ikke så stort som Battlefield 2. Personligt ville jeg have ønsket at se nogle større kort i stedet for de fem kontrolpunkt maksimum, vi har nu. Forhåbentlig når Karakand ekspansion kommer ud, vil DICE bevare omfanget af de gamle kort i stedet for at give os den 32-player version, som får meget overfyldt med 64 kombattanter.
Du behøver ikke at have en skør KDR til top scoreboard i Battlefield 3.

Min favorit del om Battlefield serien er, at det aldrig har været fokuseret på at få flest drab. Ja, dræbe dudes er vigtig, og i sidste ende de dudes, der dræber flere dudes er som regel de vindende dudes, men der er så meget mere i det. Se en gruppe af fjender? Være en doven skiderik og spotte dem for dine holdkammerater. Laser-lock mål for javelin missiler fra dine venner. Besvare anmodninger om tæt luftstøtte i den helikopter eller jet du flyver. Revive nedskudte holdkammerater under infanteri skubber. * Reparation venlige køretøjer. Deaktiver fjendtlige køretøjer på centrale tidspunkter. Undertrykkelse brand! Alle disse ting netto dig point uden at skulle bekymre sig om den mytiske KDR.

Tjener, er der nogle RPG i min FPS
Men det hjælper.

Men hvert spil har sine ulemper, og Battlefield 3 er ingen undtagelse. I udviklernes søgen efter at kneppe lort op og blive som Call of Duty, havde de bare at sætte i progression. Jeg er ikke helt imod oplåsning ting som du gå, men der er en måde, du behøver at gøre det. Se, hvis du spiller Call of Duty, kanonerne du låse op er, for det meste, ikke bedre end hvad du allerede har. De er bare anderledes. I Assassins Creed, får du mere kraftfuld som du rang op, men spillet gør et forsøg på at parre dig med folk i dit eget niveau.

Ingen af ​​disse er sandt i Battlefield 3. Så meget som det smerter mig at sige dette, Call of Duty gjorde det bedre denne gang. Den matchmaking for progression eller dedikerede servere, hvor admins styrer, hvad der er låst op giver langt mere mening. Hvis hver pistol er blot en direkte opgradering over det sidste, bare give alle den mest magtfulde eller mindst magtfulde af kanonerne og lad os skide spille spillet.

Selv, at selvom, er ikke det værste af det. Det, der virkelig konsekvent mig var, at køretøjet progression eksisterer så godt. Og jeg taler ikke om mindre frynsegoder. Nej, du faktisk nødt til at låse grundlæggende udstyr, der kommer standard
på alle skide køretøj. Jeg kan bare forestille min soldat at være så "uerfarne" at mens klatring i en jet han tænker for sig selv "Herp Derp lad mig blot tage disse nødblus og luft til luft-missiler. Jeg er ikke erfaren nok til at bruge disse endnu. "Det fører til et spil, der er fuldstændig ubalanceret, fordi hvis du ikke har tid til at forpligte sig til at frigøre alt, er du overspundet. Det er ikke den måde, du designe et spil, og Battlefield 3 mister en masse af sin appel bag rattet på grund af det.

Den del, hvor jeg anbefale spillet alligevel
< p> alt i alt, men jeg helhjertet anbefale Battlefield 3. trods sine fejl, er det stadig har alle appellen af ​​tidligere Battlefield titler, og dermed står som en værdig efterfølger til serien 'navnebror. Du vil stadig arbejde med dine squads (omend med begrænset voice chat). Du vil stadig være fokus på mål i stedet for den mystiske KDR. Og du stadig få de episke slagmarken øjeblikke. Jeg har en blast at spille dette spil, og du vil også

* protip:. Udskift frag runder i din M203 med røg runder. Det vil gøre dit liv måde
lettere, som en læge. Dette er mest effektive i hardcore eller hvis du ikke har deltaget i de vigtigste engagement siden bliver spottet gør røgen temmelig ubrugelige.