Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Trials Fusion

Anmeldelse: Trials Fusion

Anmeldelse:. Trials Fusion

Året er 2042. En enlig rytter skal bruge sine uhyggelige hælder evner til at krydse umuligt terræn for at øh ... at vinde, eller noget

Trials Fusion
er en fysik baseret motocross spil. Du styrer en rytter i en 3D-verden på en 2D plan, der skal navigere vanskelige forhindringer for at nå slutningen af ​​hvert spor. Andre end at styre cyklerne acceleration og bryde, du beslutte, hvordan rytteren skifter hans vægt da han motorer gennem hvert spor. Det er en enkel idé, men det er henrettet meget godt.

Dens musik er absurd. Det er uden sammenligning den mest mindeværdige del af spillet. Ikke på grund af eventuelle fejl i gameplay, hovedsporet er bare så irriterende iørefaldende. Det spiller på en løkke når i nogen menuer jammer, "Velkommen til fremtiden! Man, maskine, fremtiden! "Det kunne nemt forveksles med en ensom ø sang. Faktisk lyder meget som "Space-OL" med sine latterlige tekster og gentagne, spacey tromme og bas rytme. Jeg ved det lyder vanvittigt, men sekunder at gameplay det virkelig er det vigtigste ved spillet. Jeg kan stadig ikke afgøre, om jeg elsker det eller hader det; min mening skifter hver tredive sekunder.

Faktisk er jeg hader det.

Eller gør jeg? Nej, jeg helt sikkert elske det.

Trials Fusion
starter utrolig nem. De tidlige spor er latterligt og inden længe håndfladerne vil få klam med al den konstante hånd-bedrift spillet giver. Dette betyder ikke sidste. Det er ikke et stort spil, men det bliver svært hurtigt, hvilket gør den samlede klart tid længere derefter forventes. Spor er grupperet efter vanskeligheder og som du går på tingene bliver sværere.

Vanskeligheden kurve nøje afspejler de forræderiske senere spor, næsten lodret. Springet i vanskeligheder fra medium til hård er massiv. Først troede jeg, det var bare uspillelig, men efter mere praksis end jeg pleje at indrømme, at jeg begyndte at gøre fremskridt. Jeg følte virkelig dumt at være så forfærdet over i de hårde niveauer, når jeg færdig spillet og ulåst de ekstreme spor. Dette er, hvordan jeg fandt ud af, at sporene har en 30-menuet frist, tjener mig min første "epic fail". Det er ikke alle dårlige dog som vanvittige spor giver en enorm følelse af realisering efter at være afsluttet.

Trials Fusion
, eller freestyle motocross begivenhed af rummets OL, da jeg kom til at tænke på tilbud en masse for completionists. Hvad ville eventuelle OL, fra Sydney til Saturn være uden medaljer? Så skuffende som Sochi roomservice naturligvis, så det er en god ting guld, sølv, bronze og i sidste ende platin medaljer er du ultimative mål i Trials Fusion.
samle medaljer vil hjælpe dig med at få adgang til flere niveauer.

Hvert spor har tre udfordringer, og de er som regel meget hård. Nogle er let, ligesom gøre 10 flips uden nedbrud. Nogle er skøre, ligesom lad ikke din forhjul røre visse dele af kortet. Der er en masse ting skjult i det spil, du ikke ville lægge mærke uden de udfordringer deponering dig ud. Ligesom hemmelige efterbrændere, der gør din cykel flue og skjulte labyrinter og gåder at løse.

Der er endda en antydning af en historie at Trials Fusion
. Syndi og George er de andre end rytteren kun tegn, hvis du ikke tælle egern du nødt til at prøve at finde i sporene. De vil begge tale til dig over PA-system og tilbyde rådgivning, hints og lejlighedsvis meningsløse jargon. Det hele er bare lidt for GLaDOS men det er ikke alle, at vigtige i spillet, så det får et pass for at være uoriginale.

Hvis du virkelig er interesseret i fortællingen bag en motocross fysik spil og finde dig selv ønsker mere, frygt ej. Der er et uddrag af teksten i slutningen af ​​kreditter med nogle vage detaljer om en anomali fra Saturn. Hvis du ikke har tålmodighed til at udholde den absolut længste kredit roll jeg nogensinde har set, kan du bare hurtigt sende den med den venstre pind i indstillingsmenuen. Dens værd at se, fordi det er så sjovt, men ikke rigtig tilføje noget til spillet.

En god track editor er en masse sjov og gøre spor for andre mennesker til at spille online er en velkommen funktion . Det er godt og dårligt. Kontrollen er så frustrerende jeg fandt mig selv bruge denne funktion mindre end jeg ville. Kameraet forårsager de fleste af problemerne. Navigering en 3D-verden på en 2D fly kan være forvirrende, især når du har lidt kontrol over din opfattelse. Med lidt tålmodighed fandt jeg tack editor utrolig kraftfuld. Dens værd frustration for at oprette nye brugerdefinerede spor at oversvømme internettet med at gøre den potentielle spil enorme.

Inddragelsen af ​​færdighedsspil og FMX sporer hjælp til at bryde op gameplayet lidt og holde det frisk i løbet af livet af karriere mode. Skill spil er varieret; gøre en wheelie så længe som muligt, eller redde i toppen af ​​en hoppe og forsøge at udvide din rekord. FMX spor bruge den nye inddragelse af freestyle motocross stunts og arbejde på et pointsystem.

multiplayer er skuffende i bedste fald. Dens rart at se nogle fire spillere sofa co-op, men det eneste på tilbud er en bedst af syv racing spil, der bliver gamle hurtigt.

Mens de ekstra funktioner er en svigtet de vigtigste spil tilbyder mere end nok til at holde spillerne glade. I betragtning af de potentielle gratis ekstra spor på tilbud fra andre spillere og imponerende mængde af ekstramateriale skjult i hovedspor replay værdien er enorm. Selv uden DLC jeg er sikker på jeg vil spille denne ene i lang tid fremover.

Anmeldelse