Anmeldelse: War of vikingerne

Brug af samme Close Quarters Combat eller ( CQC) Motor som rosekrigene
, War of vikingerne
kaster spillerne hovedet langt ind de herlige, blodige slag i vikingerne og de saksiske riddere. I kampen, kan dine færdigheder hjælpe enten erobre eller forsvare Storbritannien.

Den første ting du vil bemærke med War of vikingerne
er der ingen single-player eller kampagne. Afspilning ligesom Counterstrike GO
eller League of Legends
med kun online spil til rådighed, spillere har adgang til 5 kort på tværs af 3 game play modes. Disse tilstande omfatter Team Deathmatch, Conquest og slog Battle. Som du spiller, du optjener erfaring for hver dræbe, bistå og flag cap, hvilket resulterer i niveauer eller rang ups til din Viking eller ridder. Meget gerne i Call of Duty,
et niveau stigning betyder, at du får adgang til andre våben og udstyr, som både ændrer din spillestil og udseende. Fatshark planer om at tilføje flere elementer med hver opdatering; allerede, en DLC-pakke er tilgængelig for spillet.

Standard visuelle aspekter af spillet er sat lavt og ser helt dateret, men når du skubbe din grafik indstillinger op til maksimum, War of vikingerne
kiggede meget mindre som en 90 kamp mod og så meget mere som du ville forvente fra 2014. Det har fantastiske detaljer om teksturer og i røg effekter i særdeleshed. Desværre, disse detaljer betød lidt efter jeg befandt mig fast i spillets tutorial, ude af stand til at fortsætte på. Jeg var nødt til at genstarte tutorial syv gange, før det erkendte, at jeg havde mødt mine mål, og bør være i stand til at fortsætte

Spillets CQC er en både ramt og miss-system (ordspil bestemt).; i stedet for den sædvanlige hack-and-slash museknap spam som findes i de fleste spil, det reagerer på den retning, du har smidt din mus efter indledningen af ​​den swing. En herlig overliggende smadre kan opnås ved at trykke på og holde knappen swing og tegning musen nedad, slippe knappen, når en power meter har fået til den ønskede styrke.

Den effekt bar mekaniker bliver en ond omgang katten efter musen; for meget magt kan fejle eller din modstander kan ramme dig først, og for lidt strøm, og du kan ramme dem, men udfører næsten ingen skade. Den samme handling med højre museknap kan bruges til at aflede angreb, hvis du har et skjold eller parere og angreb, hvis du kun har et våben. Ulempen til dette system er, at når du bevæger musen til at lede angreb blok eller parere, din karakter bliver samtidig. Dette resulterer nogle gange i en bevægelse væk fra dit mål, når du slipper dit sving.

kryptonit af War of vikingerne
er ren ventetid. Det kunne være undgået ved hjælp af en Aussie-server, hvor ping kun 50-70ms var, men serverne er tomme. Jeg var nødt til at ty til at spille på en amerikansk-baseret server, hvilket betød, at jeg stod over for en latenstid på omkring 250 ms eller højere. Tiden fordel resten af ​​verden synes at have over Aussies i dette tilfælde gør at spille konkurrencedygtige næsten umuligt. Mange gange, jeg har fået ind i spillet kun at finde absolut nul mennesker, der spiller på Aussie servere, så ud til de amerikanske dem, jeg var nødt til at gå.

Med denne og dens øvrige mindre bugs rettet, War of vikingerne
kan og vil blive nydt af mange spillere i forskellige genre præferencer. Jeg er helt sikker på War of vikingerne
kommer brølende ud på online konkurrencedygtige kredse, hvilket resulterer i mange klaner vil male de britiske bakker rødt.