anmeldelse: Super Time force

Superbrothers: Sword & amp; Sworcery
. STF
er en fantastisk hyldest til spil fra fortiden på den måde af en oldschool pixelleret grafisk stil. Tænk Leisure Suit Larry
, men i stedet for en langsom sjovt adventure spil STF
er en hyper tid på at rejse boltre!

Afspilning STF,
jeg var overfaldet af bølger af erindring, at blive revet tilbage til min barndom med 8 bit musik og en utrolig grundlæggende spil. Selvom musikken forblev den samme spillet kastede mig for en løkke som hvad syntes grundlæggende på overfladen, var noget, men. Da jeg tog mine første skridt, blev jeg indviet i en verden af ​​tid rejser og skulle administrere en platformspil på begge liv og hæmmede tid. Skifte tegn og tilbagespoling tid er centrale principper til STF
og det bliver hurtigt klart, at for at få succes skal du mestrer begge. Ved at udføre en opgave med ét tegn derefter switchng giver mulighed for en slags makro, der kører som spille en anden pass. Så først skal du indstille en igennem på niveau, så spole tiden tilbage, derefter indstille en anden køre og så videre. Når du kombinerer alle dine kører sammen, du er endelig i stand til at fuldføre niveauet.

Den tid givet for nogle niveauer synes utrolig kort og uudgrundelige at passere, indtil du kan se, at du har 30 tager at gør det. Alternativt nogle niveauer tillader uendelige inkarnationer af dig selv eller andre tegn giver mulighed for snesevis af kopierer alle skyde den samme chef eller objekt til fremskridt niveau. Skjult i hvert niveau er magt ups, der øger din tid, prøve igen tæller og endda magt ups, som kun vil blive synlig, hvis du spole tilbage i det rigtige område. Niveauer også en race af fremmede tid rejsende, der sætte dig en ekstra udfordring at overvinde.

For at gøre det endnu mere kompliceret alle tegn har en primær angreb og en ladet angreb, som varierer meget. Shieldy Blockerson har en nærkamp, ​​der afbøjer kugler tilbage på fjender og når opladet vil falde et skjold, der vil absorbere de fleste angreb. Jean Rambois - din typiske køre og gunner - kan udløse varmt bly eller affyre en tre retningsbestemt hurtig brand volley og Aimy McKillin har en laser snigskytteriffel med en normal skud eller ladet skud, der vil skyde gennem de fleste gulve /vægge at nå gemmer sig onde. Der er oplåselige figurer at indsamle herunder min favorit, Jef Leopard. Jef er din tunge hitter og krydstogter rundt med en raketkaster, der gjorde mig fyre op nogle glam rock til spille længe med.

STF
ligger i 80'erne og er en finurlig fortælling om en videnskabsmand, der ved at udvikle rejsetiden forstyrrer fremtiden. Hans fremtidige selv rejser tilbage med et hold - licenshaverens Super Time force -
at rette fejlen. Meget af spillets humor er afledt af kultursammenstød af tidligere opfylder fremtidens andI var griner højt på en mange gange. Der er masser af nikker og blink til 80'erne og popkultur, der vil gøre du får en god klukle.

STF
er en af ​​de bedste gange jeg har haft med en side-scrolling platformspil i lang tid. Der er så meget indhold på tilbud her, at jeg faktisk har stoppede med at spille andre spil, som er et bevis på, hvor godt jeg synes Super Time force
er. Nu for at rulle tilbage igen, så jeg kan bruge min fridag igen spille flere spil.
Anmeldelse