Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: GRID Autosport

Anmeldelse: GRID Autosport

Review: GRID Autosport

Jeg tror, ​​vi alle kan blive enige, at mangfoldighed er en ting, der er helt sikkert mangler i spil. Der er en mangel på den slags hovedpersoner vi kontrollerer og ofte en mangel i indstillingerne og verdener, vi udforske.

Det er derfor, jeg tror du ville blive glad for at høre, at GRID Autosport
er alle om mangfoldighed. Du kan vælge at være enten en mandlig eller en kvindelig chauffør (og dine modstandere er både mandlige og kvindelige også). Der er et bredt udvalg af racing discipliner til at deltage i, til et stort antal spor race på og et væld af køretøjer at komme bag så godt. Der er dog bare ét problem -. Men mere om det senere

Kommer til dette spil, var der sikkert en del af mig, der var skeptisk. Mens jeg nød den oprindelige racerkører GRID
, dens efterfølger lod meget tilbage at ønske, og jeg tænkte på, om jeg ville have samme mening for nu tredje rate i franchisen den. Jeg har skrevet mit første arrangement, en tre lap løb rundt Brands Hatch, og var positivt skuffet. Køretøjet følte også lys (som er et varemærke fornemmelsen af ​​denne serie), var det svært at bryde igennem flokken og jeg var ved at blive puffet og skubbet af mine modstandere på hver tur. Det tog ærligt omkring 5-10 genstarter og spoler tilbage før det lykkedes mig at slutte på podiet. Jeg derefter sprang ind i den anden begivenhed - det samme spor og samme køretøj, men i omvendt. Efter tre forsøg gav jeg op og vendte kampen i.

Jeg regnede dog, at det nok var vigtigt at vende tilbage og give det en rimelig go.

For fortiden uge jeg har spillet gennem kampagnen, og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, mine udtalelser fra GRID Autosport
har ikke ændret sig dramatisk. Tag ikke fejl, er dette spil ikke kommer til at vinde nogen priser for revolutionerer racing-genren, men der er én ting GRID Autosport
gør, at så mange kørere i fortiden har undladt at gøre - holde det friske <. br>

med fem forskellige racing discipliner at vælge imellem - touring, open-wheel, udholdenhed, tuner og street - GRID Autosport
formår at holde racing sjovt og anderledes. Netop afsluttet en seks-begivenhed mesterskab i en BMW M5 touring bil og lyst til noget lidt hurtigere? Hop i en Formel Ford open-hjulet køretøj i stedet. Træt af væddeløb på kredsløb? Vælg 'Street' disciplin og prøv din hånd på gaden kredsløb. Mens du har brug for at afslutte et mesterskab før man går videre til en anden, er der ingen begrænsninger på, hvordan du udfylder din karriere, hvilket betyder, at GRID Autosport
er racer, du gerne vil have det til at være. Medmindre du ønsker at deltage i nettet begivenheder, kan du vælge at afslutte alle løbene i én disciplin og helt ignorere dem i en anden. Der er heller ingen grund til at købe biler i spillet enten, da XP du optjener i at fuldføre begivenheder og møde sponsorer mål går i retning af at frigøre flere begivenheder. Det er virkelig simpelt, men alligevel underholdende racing.

Der er bare ét problem. GRID Autosport
er et gammelt spil.

Nu mener jeg ikke "gamle" som i klassisk, ligesom en Aston Martin DB5, du kører lejlighedsvis i weekenden som du sætter pris på naturen. Nej, så mere "gamle" som en 1998 Toyota Camry, som i forhold til folk som en 2014 Mazda 3 eller Mitsubishi Lancer, synes bare irrelevant. Den største kilde til tøven, jeg havde mod dette spil var, det blev udelukkende udviklet til sidste generation af konsoller, og så meget som det smerter mig at sige dette, det viser.

Fra det øjeblik du starter spillet menuerne ser uinspirerende, og den detaljeringsgrad, som vi har vænnet til i de sidste par måneder på Xbox One og PS4 bare ikke er der. Det er rart, at Codemasters omfattede to i bilen synspunkter, men du spekulerer på, hvordan skyndte spillet var, da alt inde i bilen er sløret, og de ringer ikke selv arbejde. Codemasters nævnt, at de virkelig ønskede at skubbe grænserne for, hvad der var muligt med motoren, men så man ser på side-spejle på hver af de biler, og de er bare grå bokse. Motoren noter er kedelige og uinspirerende også.

Nu folk vil læse dette og tror, ​​"grafik gør ikke et spil", og ja, det var sikkert rigtigt, da jeg kørte rundt Okutama i en Nissan 200SX med en grin på mit ansigt. Problemet er dog, når jeg står i mit værelse, med både Xbox 360 og Xbox One, før mig, controlleren jeg har tænkt mig at samle op er den seneste, uanset hvor god en spil kan være på 360 . Codemasters kunne have lavet en sjov og varieret racer, og tag ikke fejl - de har, men når det kommer til hvilken bil jeg ønsker at køre i dag, vil det være den blankere, hurtigere og flottere Ferrari hver gang

Codemasters har gjort et godt spil, men det er nu juli 2014 de nye konsoller har eksisteret i næsten et år nu. Det er godt og grundigt tid til at komme videre.
Anmeldelse