Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Valiant hjerter: The Great War

Anmeldelse: Valiant hjerter: The Great War

Review: Valiant hjerter: The Great War

Valiant hjerter: The Great War
er den seneste titel at gøre brug af den fremragende UbiArt spilmotor, rygraden bag seneste titler som Child of Light
Rayman Origins
. Spillet fortæller historien om fire tydeligt forskellige karakterer under Første Verdenskrig, med fokus på rejse for at finde en tabt tysk soldat og genforene ham med hans tabte kærlighed.

Karl, en tysk-fødte bosiddende i Frankrig, er deporteret tilbage til Tyskland og indkaldt til hæren i begyndelsen af ​​krigen, der tager ham væk fra hans franske kone Marie og deres søn. Maries far Emile også indkaldt til den franske hær og sendt til fronten. Ikke længe ind i konflikten Emile bliver en krigsfange og kortvarigt genforenet med sin søn-in-law, før han er tvunget til at forlade med den tyske officer, Baron Von Dorf. Hvad der følger er Emile søgen at redde sin søn-in-law og bringe ham hjem. Undervejs finder han en række nye venner til at hjælpe ham: Freddie, en afrikansk-amerikansk mand, der sluttede den franske hær, en belgisk studerende ved navn Anna hjælp hendes veterinære færdigheder til at arbejde som et felt sygeplejerske, og en reddet tysk War Dog de navn Walt, som bistår dem. Hver har deres egne grunde til at forfølge Baron, men de vælger at arbejde sammen om at hjælpe med at redde Karl.

Spillet er præsenteret som en 2.5D puzzle-platformspil, med spillere bevæger venstre- til-højre gennem forskellige lag af smukt afsmeltet verden. Alt er præsenteret i en desaturerede tegneserie stil, med lyse farver sjældent brugt - generelt at skildre blod, eksplosioner og andre skadelige elementer i den store krig. Spillere rejse frem og tilbage, så man undgår eller deaktivere fjender og løse gåder til fremskridt ved hjælp fundne genstande eller simpel fysik. Du vil finde dig selv at bevæge sig frem og tilbage mellem de fire hovedpersoner, som du fremskridt, hver med deres egne specielle evner. Freddie kan skære pigtråd, Anna kan helbrede de syge, og Emile kan tunnel gennem bløde jord.

Dine bly tegn er ofte ledsaget af den stadigt nyttige Walt, der er i stand til at bruge sine hunde charme til at flytte forbi fjendtlige soldater med lethed, indsamle genstande og aktivere utilgængelige håndtag. Han er en bemærkelsesværdig nyttig hund, og er lavet til at være en stærk følelsesmæssig forbindelse mellem spilleren og tegnene - til enhver tid kan du holde op med at klappe ham, og dine karakterer vil gøre det, når de henter en vare fra ham så godt. Det er en nice little touch, men kun tjener til at være mere skurrende på baggrund af mortergranater og klorgas.

For det meste, er spillet følger de sande begivenheder i Great krig, som regel fortalt gennem voice-over fortællerstemme i starten og slutningen af ​​hvert kapitel. Spillet indeholder også afslører jævnligt nye historiske kendsgerninger, som du fremskridt, der bruger rigtige fotografier fra krigen. Mens nogle kan finde denne kedelige eller kedeligt, jeg faktisk nydt at læse dem for en smule mere information - jeg faktisk lært et par ting, jeg ikke vidste om, såsom Frankrigs 'Godmother' initiativ, der oplevede civile sende pleje pakker til soldater uden deres egen familie. Du vil også finde genstande skjult i hele spillet, der låse yderligere informationer, såsom historie forskellige bits af udstyr, der anvendes i krigen, eller fakta om soldaternes dagligdag i forreste linje.

Alt i alt, spillet er en solid erfaring. Der er en følelse af præstation, som du fremskridt, ordentlig følelsesmæssige stakes, og en relativt ufiltreret billede af, hvad der præcist Verdenskrig var. Spillet forsøger ikke at forherlige begivenhederne i krigen, og samtidig ikke gå alt for blodige det viser konsekvenserne af kamp. Døde kroppe er almindelige i spillets landskab, og indførelsen af ​​chlorgas i særdeleshed er ganske påvirker. I modsætning til dette, de sejre opnået i mikro udsigt over Emile og co. synes så meget desto vigtigere mod makro billede af den samlede konflikt. Inddragelsen af ​​en historietime i form af samlerobjekter og låser op er et smart træk, opmuntre spillerne til at lære, at krig er langt mere end blot baggrund for en anden Call of Duty
titel - det har en reel indflydelse på både omverdenen og de mennesker inden for det

Opdatering:. En iOS version af spillet er nu tilgængelig, som af 4. september. Det spiller identisk med de andre versioner af spillet, væsentlige. Mens titlen er en smule sværere at styre ved hjælp af din touchscreen, er der anvisningerne på skærmen, som gør det nemmere at finde i spillet samlerobjekter og alle de faktiske historie, der kommer med dem. Også, det er en fantastisk måde at tage dette fremragende lille puslespil på farten. Hvis du endnu ikke har spillet spillet, og ville foretrække det på din iPhone eller iPad, er det et perfekt valg.

Anmeldelse