Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The Marvellous Miss Take

Anmeldelse: The Marvellous Miss Take

Review: The Marvellous Miss Take

For mange spil stealth er blot en optakt til mord, hvis ikke en afsætningsmulighed for det. Stille kvælning vagter, skjule organer i mørke hjørner og snige over byens tage, er, hvad stealth betyder for de fleste spil, og konsekvenserne af opdagelsen er normalt at skulle kæmpe både under gennemsnittet kamp motor og tungt bevæbnede vagter før vredt hamrede genstart og bandede hvem troede det var en god idé at sætte en stealth sekvens i deres korridor shooter.

forundring Games " The Marvellous Miss Take
bringer værdighed tilbage til stealth genren. Det handler om at bryde ind, tage, hvad du ønsker, og forlader uden et spor af tyder på du var nogensinde der. Du har ingen mulighed for at skade eller blive skadet, hvis fanget i den handling den frække hovedpersonen Sophia vil hæve hænderne i luften i en halv overgivelse, halvt "hvad har jeg gjort?" Skuldertræk. Hvad du behøver er hjerne, distraktioner og gadgets indpakket i en underholdende historie med charmerende figurer og en fantastisk sans for stil.

Nøglen til The Marvellous Miss Take
er, at afskærmningen adfærd ikke er forprogrammeret; hver bevægelse de gør, er tilfældigt. Du er ikke ment se og vente på en åbning eller lære mønstre, er du nødt til at tage sagen i egen hånd og manipulere vagterne, skabe fri passage til kunstværker og skulpturer, der er udpeget som "at stjæle". Meget gerne en isometrisk Mark of the Ninja
, hver vagt og kamera har en vision kegle og hvert støj du laver er repræsenteret visuelt at indikere, hvem der kan og ikke kan høre dig. Senere i spillet hunde introduceres med lugt kegler samt vision, de er ubarmhjertige i jagt dig ned, hvis de fanger en duft. Vagter har forskellige tilstande af alarm, og dette kan bruges imod dem, dash hurtigt forbi en døråbning, og du vil fange deres opmærksomhed, med den tid, de vandre over til, hvor du var du kan snige sig rundt bag dem. Vagter vil altid undersøge, hvad de ser eller hører, og kernen i Miss Take bruger dette til din fordel.

Det meste af den tid, du vil have en gadget til at hjælpe dig, fra basale noisemakers og røgbomber til en personlig teleporter, med niveauer, der er skræddersyet til disse gadgets styrker. Den tilfældige karakter af vagten bevægelse lejlighedsvis hindrer The Marvellous Miss Take
i at tilbyde afbalancerede udfordringer; nogle gange vil du finde vagter grupperet i et rum eller placeret som sådan til at opdage dig det øjeblik, du træder frem. I særligt frustrerende tilfælde kan de beslutte at gå cirkler inde i slutningen af ​​niveauet elevator. Jeg fandt til tider på trods af de spil der opfordrer til at tage sagen i mine egne hænder, jeg var stadig prisgivet de tilfældige bevægelser, venter på vagter til at forlade et rum, vende rundt eller bevæge sig væk fra hinanden. Selvom niveauet er forholdsvis korte min tålmodighed blev testet på særligt vanskelige udfordringer, der er en masse af præcision til at replikere og lille margen for fejl i senere faser eller de alternative tegn.

Disse alternative tegn tilbyde deres egne spin- på stealth formel. Harry kan ikke køre, men har en bold, han kan kaste på væggene for at skabe distraktioner og behøver kun at snuppe tre malerier per niveau. Daisy er hurtig og stille, men har brug for at stjæle nøgler fra vagter derefter låse pengeskabe, modregning alarmer, der trækker uønsket opmærksomhed. Begge tilbyder mindre sort end Sophias niveauer, men de, der er trukket ind af mekanikken i spillet vil nyde de ekstra udfordringer.

Apropos udfordring, The Marvellous Miss Take
kan være brutalt svært. Jeg er ikke velbevandret i stealth og kæmpede bravt med nogle niveauer, til sidst min tålmodighed ville bære tynd og jeg ville gøre endnu flere fejl, som regel en god indikator til at sætte spillet ned for natten. De mere talentfuld på stealth, end jeg kan finde det niveau af frustration i de valgfrie udfordringer for hvert niveau, som regel en par tid plus opnå bestemte mål eller komme gennem et niveau uden at blive set af en vagt på alle, en bedrift, der er særlig besværlig at forsøg.

dybden af ​​indholdet her er imponerende, Harry og Daisy tilbyder en anderledes nok erfaring, de er mere end bare en afledningsmanøvre, mens mangler dybden af ​​Sophia niveauer de gør op for det i challenge og unikke anvendelser af mekanikken. Basen Spillet er nådesløs, men givende og den vedvarende vil få en masse ud af de valgfrie udfordringer. Selv med mine egne frustrationer jeg tror The Marvellous Miss Take
er værd at vedholdenhed, det har charme, har rock-solid mekanik og vigtigst er meget konsekvent i sin håndhævelse af disse mekanik og regler. Den måde gadgets, nye udfordringer og forhindringer lagdelt over basen spillet er fremragende, selv om lasere og hunde vil få dig bander spillet. Hvis du nyde stealth, så skal du spille The Marvellous Miss Take
, det er et fint eksempel på formen.

Marvellous Miss Take blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kopi af spillet på PC, som leveret af udgiveren
anmeldelse:. det Marvellous Miss Take