Spil Guider > online spil > alle online > Warlords af Draenor - The End og Summary anmeldelse.

Warlords af Draenor - The End og Summary anmeldelse.

Vi er i slutningen af ​​vores gennemgang af Warlords af Draenor, WoW nyeste og shiniest ekspansion. Vi berørte aspekt efter aspekt, men måske den mest ventede element i alle ville være raiding. Det så sker, at den første raid, Highmaul, blev åbnet i den seneste måned, giver spillerne deres første smag af Warlords 'progression. Det kan være en smule smule mærkeligt at se på, hvordan den første raid er, men vi vil tage mere af et kig på, hvordan Blizzard beslutter at behandle denne første tier, når man overvejer, at de har haft et årti at perfektionere kunsten at frigive indhold.

Orcs og Ogres

Lad os starte med enklere ting - som sædvanlig, Blizzard gør et fantastisk stykke arbejde på udlægning af en indstilling. Highmaul ser godt, ser overdådigt smukke med de ødelagte strukturer, dekadente slagmarker og sparsom bevoksning, at de fleste aldrig mærke. Det er en FarCry bedre end hvordan raids og dungeons var tilbage i vanille, især udtalt og eksemplificeret på grund af tilgængeligheden af ​​den 10. Anniversary Molten Core. Det trækker meget tættere på standard Warcraft artwork vi ser flyder rundt på salgsfremmende kunst og ældre udvidelser, samt investere mere i den hårdt tiltrængte lyd effekter afdeling, selvom sidstnævnte er langt fra perfekt, men musikken er, ligesom altid, alle tiders. Det har simpelthen en detaljeringsgrad, der overgår dem i fortiden.
Jeg holde glemmer at tage et skærmbillede everytime jeg i Highmaul, så her er en trold i stedet.

På samme måde som tidligere udvidelser , Highmaul, at være den første raid, sport kun nogle få chefer; en mager syv. Imidlertid har Blizzard lært ganske godt fra deres tidligere erfaringer og har stillet disse møder at være både en moderat udfordring til erfarne spillere og let nok til at administrere for spillerne nye til spillet. Det er ikke forfærdeligt svært, selvom den sidste boss, Imperator Mar'gok, er rimeligt hårdt, det må forventes på grund af at det er første lag af progression.

Men i modsætning til miljøet, chef modeller er ikke alle helt store. Sikker på, de er i det omfang, som man ville indregnet i forhold til tidligere razziaer, men en masse af dem bruger de samme rehashed modeller og animationer, som vi alle har set før, med undtagelse af nogle få tilfælde. Man kunne forestille sig, at der ville være mere særlig pleje mod det unikke i et raid boss, bortset fra mekanik, der ville helt der adskiller den fra resten af ​​verden Azeroth. Så igen, som tidligere nævnt, er det stadig bare den første raid af udvidelsen, og jeg håber, vi har ikke rigtig set noget endnu.
WoW genbruger ting ... ligesom mig genbrug dette billede.
< p> med hensyn til selve kampen mekanik, for en første raid, Highmaul er helt usædvanlige. Det er uundgåeligt, at visse begreber fra tidligere raid bosser ville genbruges og repurposed, men den måde de ændres gøre dem helt spankin 'nye. Tag for eksempel den Butcher kamp, ​​hvor en stor del af mødet kredser om en AOE debuff der kræver stakke af mennesker. Det kan være noget, som de fleste af os har set og gjort før, men de drejninger om det i sin helhed er forskellige i enhver forstand, da mødet selv har sin egen unikke Butcher mekaniker. Jeg ønsker ikke at fortsætte yderligere, da det er noget, der bør personligt oplevet.

Alt i alt Highmaul er et godt udgangspunkt raid for alle at få en fornemmelse af, hvad de kan forvente fra fremtiden for Warlords af Draenor. Det er fornøjelig samt meget strømlinet gennem lineær pathing, men ikke nok til at gøre det synes som en lang korridor, heldigvis, og også på grund af enkelheden i hvert møde, men formår at være sjovt og interessant på samme tid. Det er en stor indledende raid at få Draenor toget går.

The Good, The Bad, And The Grindy

Med alt på plads, lad os tage et hurtigt nedslidt om alle de nye ting Warlords af Draenor har at tilbyde os. Første op: Den personlige Garrison. Disse steder er sammenflettet med hvert aspekt af spillet, der kan skræddersys til passer bedre til fokus for hver spiller. Garnisoner kan fokusere på crafting gennem brug af nyindførte erhverv arbejdsordrer, der kan skabe et erhverv daglige mat, der ikke er belastet af den crafting lockout. Spillere kan også vælge dem kun at være et sted at samle ressourcer gennem minerne, urtehave, og den valgfrie stald for skind. Nogle vil gerne gøre det mere personligt gennem PvE ved at modtage quests og belønninger gennem Inn bygningen, mens nogle finder åben verden PvP at være højdepunktet i Warlords af Draenor og gøre brug af garnisonen ved at bygge GearWorks /Workshop at give dem den forkant mod modsatte fraktion. Kort sagt, kan garnisonen bruges af alle uanset årsag eller formål, uden så meget hæmmer deres stil.
Uhh ... Kaserne!

Det nye follower system er en fantastisk tilføjelse, der tilføjer en større dybde til at spille spillet. De er i stand til at blive sendt ud på missioner for at erhverve erfaring for sig selv, for spilleren, samt guld og gear. Og disse stykker af gear er ikke de run-of-the-mill kvalitet poster, men de er awesome, selvom det tager noget tid at få på grund af deres spawn chancer og nivellering og gearing tilhængere.
Woooo !!!

Questing er stort set strømlinet at gøre nivellering problemer synes som en saga blot. Det kan stadig være en smule kedelig, men ikke så gruopvækkende hvordan det plejede at være. Kombineret sammen med en mere personlig, men stadig mangler, anstændig historie og fantastiske filmsekvenser, har nivellering aldrig været sjovere. Draenor er også vært for langt flere hemmeligheder og overraskelser, hvis man nogensinde vover at træde fra den slagne vej, eller hvis man bare gjort brug af HandyNotes, men uanset, der er bare så meget at finde.

Ashran er en usikker komponent, der er også en af ​​de ting, som Warlords af Draenor prale meget om, dog åben verden PvP er bare noget, der aldrig kan gennemgås med al retfærdighed. Det er simpelthen noget, man vil enten elsker eller hader, og er, men en helt valgfri facet af spillet, der kan være helt fokuseret på eller ignoreret. Den tovtrækning er episk og æren peger rigelige; bare være parat til at omfavne den forsinkelse. Loot i PvP er blevet sindssygt simple med indførelsen af ​​loot caches i slagmarker ligner hvordan PVE raiding værker, som har en chance for tilfældige stykker af gear, og PvE aspekt forbedret meget mere med introduktionen af ​​personlige plyndringer i tilfælde og den åbne verden .

Reputation, på den anden side, har taget et skridt tilbage. Lige siden Burning Crusade, har rep slibning langsomt blive lettere, men i Warlords af Draenor, tog det en mærkelig drejning. Med ingen daglige quests til at øge omdømme, er spillere, der er i dette aspekt af spillet tvunget til at dræbe en endeløs strøm af mobs bare at ramme ophøjede i deres fraktion af valg, hvilket giver en meget langvarig, kedelig, og kedelig trummerum. Titans ved, at Arakkoa Outcast rep er ikke det bedste lige nu. Vi kan kun håbe, at de afhjælpe dette i fremtiden og kun holde det på denne måde på det tidspunkt bare at flaskehals spillere fra at udfylde alt for hurtigt på så kort tid.
Yay! Jeg kan male nu!

Sidste, at vi gerne vil viderebringe, noget, som ikke var nævnt i de tidligere artikler, er den måde sæler, eller plyndre rerolls, erhverves. Pandaria s var forholdsvis enkel; få 50 charms og veksle dem til 3 sæler. I Warlords af Draenor, er der stadig en grænse for at erhverve 3 sæler ugen, men skal de fremstilles individuelt. De kan købes med enten guld, garnisonen ressourcer, apexis krystaller (tapperhed points tilsvarende), eller ære point. En anden mulighed er præsenteret på en spillers garnison ved at bygge en Dwarven Bunker /War Mølle, der giver en sæl hver uge. Denne meget simpel ændring er straks en game changer. Det påvirker helt hvordan spillerne behandler spillet som helhed, da dette nye system opfordrer dem til at prøve alle de aspekter af PvE, for dem, der ikke kan lide dette spektrum, og opfordrer andre til at PvP, for dem der ikke kan lide det.
< p> Ses der bort fra de ekstremt velhavende, ældre spillere, der simpelthen kan købe alle tre sæler med guld trods det fordobling i pris hver gang optionen er valgt, det tilføjer det nye fokus på alt i spillet. Warlords af Draenor synes opsat på at bringe ideen om fleksibilitet og den sande valg til hver spiller, og denne lille ændring er et skridt i den rigtige retning. Det er en god og stærk beslutning om Blizzards side og de vil forhåbentlig fortsætte på, udvikler sig fra deres tidligere fejltagelser, men opholder sig tro mod hvordan WoW faktisk er.

Blood and Honor!

Dette markerer afslutningen på vores gennemgang på Warlords af Draenor og det har været et helvede af en tur gør det også. Denne nye udvidelse sikkert lever op til den hype trods sine egne op-og nedture, men hvad som helst nyligt udgivet spil uden at nogen af ​​dem? Kun tiden vil vise, om Blizzard vil være i stand til at holde op den hype og stærke præstationer Warlords af Draenor giver os lige nu

Rating:. 8/10