Spil Guider > online spil > alle online > Guild Wars 2 Heart of Thorns Anmeldelse In Progress Del 3 0,

Guild Wars 2 Heart of Thorns Anmeldelse In Progress Del 3 0,

I den tidligere Heart of Thorns anmeldelse kolonner vi har givet en samlet første indtryk af den nye udvidelse, og kritiserede sværhedsgraden af ​​de nye områder. I dag vil jeg gerne komme ind på to områder af spillet, der er blevet givet tilsvarende behandling i varmt:. Dungeons og verden vs. verdens kampe

Både dungeons og WVW blev anset for at være væsentlige dele af spillet ved lanceringen . Dungeons appellerede til PvE spillere, der ønskede gruppe kamp og udfordrende møder, og blev en af ​​de bedste måder for spillere at gøre i spillet guld. Verden vs. verden blev anset for at være en af ​​de mere unikke aspekter af Guild Wars 2, og appellerede kraftigt til PvP spillere, der ønskede store belejringer, varieret kort og realm hele leaderboards.

Så hvordan har disse grundlæggende dele af Guild Wars 2 ændret i Heart of Thorns? Lad os tage et kig.

Dungeons i Expansion

Guild Wars 2 lanceret med 9 dungeons (ikke herunder midlertidige dem for helligdage og særlige begivenheder). Heart of Thorns ikke indeholder nogen dungeons, og indtil videre er der ingen kendte planer om at tilføje nye i efterfølgende patches.

Derudover fangehuller modtog en temmelig stærk nerf til deres monetære belønninger i ekspansion. John Smith, den nye bopæl økonom for Guild Wars 2, behandlet dette direkte i en nylig Q & amp; A session, der bekræfter, at den nye plan er at "deincentivize dungeons" ved at reducere mængden af ​​guld, som en spiller kan tjene ved at gøre dem <. br>

Smith også udtalt i samme session, at planen er ikke at fjerne guld fra spillet i almindelighed, men bare for at sprede de måder at tjene det på tværs af alle aspekter af spillet i stedet for at koncentrere det i en aktivitet. Mens det ser ud som et værdigt mål for spillet som helhed, nyheden var forståeligt nok bittert for spillere, der primært fokuseret på dungeons.Of kursus som spillere vi ikke rigtig ved, hvordan dette nerf har påvirket antallet af mennesker, der kører dungeons, men i det mindste anekdotisk dungeon fans rapporterer langsom LFG tider og manglende motivation til at prøve forskellige spil muligheder.

Det forekommer sandsynligt, at ArenaNet har valgt at fokusere på togter i dungeons som en kilde til udfordrende gruppe PvE indhold. Den første raid åbner op senere i denne uge, og det er stadig uvist, hvordan spillere, der tidligere løb dungeons reagere på den nye "hårde mode" indhold og potentielle monetære belønninger.

WVW i Ekspansion

verden vs World (vs World) slag var virkelig en af ​​juvelerne i Guild Wars 2 på lanceringen. De var enestående, de var enorme, og de gav spillerne en grund til at være stolte af deres hjem rige.

Det er ikke til at sige, at de var uden kontroverser! "Nightcapping", eller ved hjælp af den fordel, færre spillere sent om aftenen at generobre ressourcer blev hurtigt en vindende taktik og stridspunkt. maps WVW kombineret mulighed for spilleren vs player træfninger og flere PvE-ish område kontrolaktiviteter, og de to grupper ofte kæmpede generelt snak over hvilken aktivitet var vigtigere, tilskyndelse namecalling og andre ubehagelige adfærd.

Derudover nogle riger viste sig at være altid på toppen af ​​rækkerne, og de begyndte hurtigt dræne dedikerede WVW spillere fra mindre succesfulde riger. Realms, der havde organiseret WVW hold ved lanceringen (ofte fra store web communities som Something Awful eller Reddit) startede ud med en kæmpe fordel og takket være talent afløb i mange tilfælde de holdt det i årenes løb. I øjeblikket Sølv og Bronze rangeret riger er mærkbart langt mindre befolket i WVW, og det kan være svært at motivere en stor gruppe for handling.

Heart of Thorns indført en ny Desert Borderlands map WVW, og tilføjet nogle nye funktioner gennem Guild Hall opgraderinger. Den nye War Room i en guild hall giver guilds til at åbne op for nye ugentlige WVW missioner, låse håndværk skemaer, hævder Slotte og mere.

Men spillere synes i tvivl om ændringerne hidtil. Nogle tager problemet med de nye kort og det reducerede antal aktiviteter til rådighed, mens andre er skuffede over, at PvE valutaer er forpligtet til niveau op Guild Hall og dens War Room. Generelt mest dedikerede WVW spillere synes at være enige, at ændringerne i hjertet af Thorns ikke løse de store spørgsmål i realm befolkning og off-time dækning.

Forandring er Scary

Historien viser, at MMO spillere er først skeptisk om ændringer i deres spil, og Guild Wars 2 er ikke anderledes. Selv de mindste justeringer kan inspirere en strøm af vrede indlæg i forum! Spillere kræver ofte forandring, og derefter på samme tid får forstyrret, når de logger på og noget er anderledes.

Det er sagt, er det nemt at forstå, hvorfor spillere, der blev fokuseret på fangehuller ville være skuffet over hjertet af Thorn ændrer: deres foretrukne playstyle modtaget en kraftfuld nerf, og det er blevet gjort temmelig klart af ArenaNet, der arbejder på dungeons er blevet skubbet ud af mere fokus på fraktaler og raids. For nu, er det svært at sige, hvis raids ordentligt kan erstatte den niche, dungeons engang fyldt, men der er helt sikkert et behov for udfordrende indhold PvE gruppe med robuste belønninger, der behov påfyldning.

De spørgsmål med WVW er lidt mere kompliceret, og for det meste eksisterede før Heart of Thorns lanceret. Løsning på problemet med overnight dækning er yderst vanskeligt i en global spil, og ikke noget let indført rullet ud i en udvidelse. Selvom det er nemt at forstå, hvorfor WVW-fokuserede spillere tage spørgsmålet med at skulle gøre PvE indhold til deres guild opgraderinger, mindst de fik noget nyt ud af Heart of Thorns!

Som med dungeons og nu razziaer, er det muligt at ArenaNet fokuserer deres post-hot indsats på struktureret PVP i WVW, da førstnævnte er langt mere "eSports klar", og nemmere for spillerne at forstå.

det er helt rimeligt, at et forlag til at bruge lanceringen af en enorm ekspansion som en tid til at koncentrere deres indsats og prioritere nogle dele af indholdet frem for andre. Formentlig sPVP og verden PvE har stærkt nydt godt af Heart of Thorns tilføjelser, mens andre, såsom dungeons og WVW, fik mindre vægt. Forhåbentlig razziaer og de nye sPVP leaderboards vil hjælpe med at udfylde dette hul for nogle spillere.