Spil Guider > moblie spil > omfattende > Zuma Blitz anmeldelse

Zuma Blitz anmeldelse

Jeg er en af ​​de mennesker, der var en Zuma narkoman: Jeg spillede spillet for timer, dage i træk, forsøger at slå mine tidligere high scores, forsøger at få så mange combos som muligt og slut af med så mange liv som muligt. Hvis du var (eller er) i den samme situation, vil du blive virkelig glad for at høre, at Zuma får til et nyt niveau af konkurrenceevne med Zuma Blitz på Facebook.

Hvad er Zuma Blitz? Dybest set, det samme som Zuma (til du styre frøen og har skyde bolde at skabe rækker af tre eller flere og samle så mange point som muligt), men med et twist: det er en "blitz" version, hvilket betyder, at du kun har et minut til at bevise dine evner og få den høje score

Men du vil som regel ender med at spille mere end et minut per spil:. der er alle mulige power-ups, du kan få i Zuma Blitz, herunder + 5 sekunder til spillet tid, og du kan i teorien spille endnu i 30 minutter, hvis du er så god. Jeg er ikke siden jeg tvivler på, at jeg har spillet mere end 2 minutter i et spil

Med undtagelse af den tid bonusser, kan du få mere og mere -. Og dit niveau spørgsmål her, fordi jo højere niveau, den flere godbidder, du kan få, mens du spiller. Derfor har vi frugt, der vises hver her og der for ekstra point, skatte med skjulte belønninger, bonus multiplikatorer og meget mere. Også, for at få så mange point som muligt, bliver du nødt til at skyde gennem hullerne, få combos og så videre.

Der er også nogle interessante power-ups, du kan bruge (eller ikke) i hver spil, du spiller, og de koster mojo: du kan vælge at vælge en brand frø, for eksempel, der skyder eksploderende kugler, en power-up, der giver dig nogle ekstra point ved slutningen af ​​hvert spil og så videre. . Alle kan skabe deres egen stil og spille spillet deres egen måde

Og hvis du spekulerer på, om Zuma Blitz er så vanedannende som offline-versionen, sandsynligvis dette vil hjælpe: Jeg skulle til at skrive denne anmeldelse i går , men jeg begyndte at spille Zuma Blitz ...

med andre ord, Zuma Blitz er et fantastisk spil, især hvis du har elsket tidligere Zuma spil, og jeg kan varmt anbefale det til dig. Så klik her for at have det sjovt!