Spil Guider > moblie spil > omfattende > Pirates Saga anmeldelse

Pirates Saga anmeldelse

Ligesom mig og halvdelen af ​​planeten, har du højst sandsynligt nød Pirates of the Caribbean sagaen og ofte drømt om at blive en pirat selv. Med Facebook kun et klik væk, din drøm er virkelig tæt på at blive virkelighed takket være Can not Stop Games 'nyligt udgivet titel, Pirates Saga.

Du starter med at vælge din pirat avatar fra en serie af virkelig cool dem , indstilling et navn og derefter sætte sejl til nye landområder fyldt af rigdomme, udfordringer og, de fleste end alle - farer! Handlingen foregår i virkelig store kort, hvor du styrer en opgraderes båd til at udforske de landområder, plyndre andre både, samle ressourcer og modtage forskellige missioner, alle af hensyn til nogle ekstra mønter, erfaring, og få dig et skridt tættere på dit yderste mål:. den af ​​vanquishing Blackbeard off lander

Pirates Saga føles som en kombination mellem Treasure Isle og FrontierVille, og en overraskende godt gået én: grafikken er levende og fremragende, quests er der for at holde dig travlt og ønsker om mere og de kort, du kan udforske er enorme og fyldt med nye ting, så du altid føler behov for at udforske nogle mere og se hvilke ekstra godbidder, du kan finde.

de største problemer her, vil være dem, der vedrører den manglende energi: du vil bruge temmelig lang energi, hver gang du udfører en handling og snart vil du begynde at ønske, at energien var tilgængelige for køb til regelmæssig valuta eller i det mindste have lov til at gave det (og modtage det ) som en gratis gave. I stedet er der kun to måder at få den ekstra energi: venter det op eller købe refills for rigtige penge. Og det er noget, vi ikke vil være til glade -. Nogensinde

En meget interessant ting - i teorien, fordi jeg ikke får chancen for at teste det på grund af manglen på venner der spiller spillet - er muligheden for at spille Pirates Saga kooperativt med dine venner i realtid. Så det betyder, at du kan fuldføre missioner eller angreb tårne ​​eller Apers med hjælp fra dine venner i realtid, tilføje nogle ekstra smag til spillet og gør det føles lidt mere som en almindelig MMO hvor tusindvis af venner er online, og interagere med dig på samme tid. Og dette bør være enorme for fremtiden for sociale spil helt

Jeg ønsker ikke at holde dig her også meget længere, så jeg vil give dig den konklusion: Pirates Saga er en rigtig solid spil med meget få turn offs jeg kan tænke på - det har stor grafik, en interessant gameplay, der vil helt sikkert holde dig spille spillet for uge og masser af indhold for dig at udforske og kærlighed. Åh, og PIRATES! Derfor hovedet over til Facebook og giver Pirates Saga en chance. Nyd!