Spil Guider > videospil > alle video game > Fable Heroes anmeldelse

Fable Heroes anmeldelse

Når du har et univers så vellykket som Fable er, er det uundgåeligt, at spin-off titler med tiden vil opstå. Indtast Fable Heroes, et spil, der tager seriens fjender og steder og forvandler dem til en cel-shaded, munter beat-'em-up. Mulighederne synes spændende og rig på papiret, og alligevel er det noget, men. Fable Heroes 'største fejl er, at det ikke kan overvinde sine problemer at være noget mere end en kedelig oplevelse. Nogle gange et spil kan være teknisk forsvarlig, og stadig skyde sig selv i foden ved ikke at tilbyde enhver antydning af en ny eller spændende rejse. Og for alle de kreative, vi har set spredt over hele Fable-serien, det er nok, hvad der er mest skuffende om Fable Heroes.

En knap masher på hjerte, er der næsten ingen historie i Fable Heroes. Du vælger en marionet fra et udvalg af omkring et dusin, hver med nogle forskellige angreb, men intet helt unik. Ved hjælp af tre AI eller menneskelige partnere, vil du bash fjender ved hjælp af enten lette eller tunge angreb, sammen med en speciel super angreb, hvis anvendt, ofrer af dit helbred. Det er forsimplet og let at samle op og spille, men ulempen er, at det er for overfladisk. I modsætning til, siger, Castle Crashers, med sine varierede kombinationer og situationsfornemmelse angreb, Fable Heroes tilbyder lidt ekstra dybde ud over knap mashing.

Den største attraktion i Fable Heroes indsamler så mange mønter som muligt , da plyndre ikke kun bruges til at købe nye power-ups og dukker, men bestemmer også vinderen af ​​hvert niveau. Den loot aspekt er faktisk det område, hvor dette spil bliver konkurrencedygtig, da en anden spiller kan stjæle hårdt tjente plyndre som fjender falde. Desværre er level design mangler. Sikker på, du vover sig ind mange bemærkelsesværdige Fable lande, men alle niveauer kommer ud som overflødige og intetsigende, fordi de alle spiller ud af præcis det samme: dræbe masser af fjender, smadre en stor, ubevægelig objekt i Break Time for gale kontanter, og derefter står over for en mini-spil eller chef for at afslutte niveau.

for at være fair, Fable Heroes gør forsøg på at indgyde valg i hvert niveau ved at tilbyde "god" og "Evil" skattekister. Hvis du åbner en god bryst, vil en tilfældigt udvalgt spiller modtager en bonus; vælge det onde giver det modsatte - en spiller tilfældigt vil lide. På niveau færdiggørelse, der er et valg om, hvor at vove næste, bestemme hvis niveauet slutter med en boss kamp eller mini-spil. Derudover når du gennemfører et niveau, du ruller terninger på et lille spil bord; afhængigt af hvad plads du lander på, vil du være i stand til at købe nye evner og power-ups. Det er frustrerende, når du søger at låse en bestemt evne eller power-up, fordi det aldrig er garanteret, at du vil lander på pladsen.

Fable Heroes simpelthen føles uinspirerende, hvilket gør det vanskeligt at generere stor entusiasme for at fortsætte med at spille det. Dens kedelige miljøer, gentagelser niveau design, og overfladisk gameplay giver en glansløse oplevelse. For ikke at nævne, du kan spille igennem til kreditter i omkring to timer. At se de kreditter giver dig adgang til mørk tilstand, et gameplay twist, hvor niveauet er angiveligt hårdere og, ikke overraskende, mørkere. Helt ærligt, er spillet bare spytte de samme niveauer ud, og udfordringen er helt overdrevet.

Lionhead forsøg på at skabe en quirky multiplayer erfaring gennem Fable Heroes resulterer i et spil, der forsøger at behage alle, og i stedet falder fladt. På trods af sin velkendte omgivelser og søde dukker, det er trættende og kedeligt, og misfires på flere fronter. Når et spil ikke tager risici og skabe sig sin egen identitet, det utvivlsomt viser. Fable Heroes aspirerer til at få dine penge, men det er et spil med meget lidt "bang" går for det.