Spil Guider > moblie spil > omfattende > Disney Tsum Tsum anmeldelse: Sød og vanedannende (på en god måde) puslespil

Disney Tsum Tsum anmeldelse: Sød og vanedannende (på en god måde) puslespil

Disney Tsum Tsum er et puslespil, der har været en succes i Japan, og har nu været tilgængelig i USA for omkring en måned. Som en Disney fan blev jeg lokket af Disney tegn, der bruges i spillet. Som slidte gamer jeg var skeptisk over for, om jeg rent faktisk ville nyde det eller ej, jeg ikke særlig begejstret ved den slags tidsindstillede puslespil. Jeg blev glædeligt overrasket over min reaktion.

Baseret ud af en linje af plys Disney legetøj kaldet Tsums, de plysstoffer selv kommer i tre forskellige størrelser, der alle kan stables sammen. Dette er vigtigt at vide, fordi spillet er baseret omkring dette koncept. Åbningen cut-scene viser Tsums spiller natten i en Disney Store, så stabling sig før butikken åbner. Selve spillet har du forbinder så mange af de samme Tsums som du kan på et minut spil sessions.What gør Disney Tsum Tsum
unikke er, at hver Tsum har en anden evne. For eksempel, når du bruger en Minnie Mouse Tsum, kan du forbinde hende med både Mickey og Minnie Tsums, som hjælper dig med at opnå større combos, højere scores og flere mønter. Lejlighedsvis en stor Tsum vil blive ført til spillet, når du tilslutter disse med andre Tsums det hjælper dig både din score og mængden af ​​mønter optjent.

Hver spil bruger et hjerte, der kun kan genopfyldes ved at vente eller ved udgifter i spil mønter. Mønterne kan være let at komme købe, men du kun tjene lidt af dem ad gangen. Som i skriver dette har jeg tre Tsums, og få omkring 75-150 mønter per spil. Mønter er den vigtigste valuta i spillet, og er vant til at købe flere Tsums. Dog Tsums er dyre og er valgt tilfældigt, når du køber en. 10.000 mønter købe en Tsum fra Happiness Box, som består af de vigtigste Disney figurer (Mickey, Anders, Fedtmule, etc.) sammen med Peter Plys tegn. Der er kun så mange, der kan plukkes, så hvis du ender med at få en du ejer det vil niveau op at Tsum, der er selvfølgelig et niveau loft på 5.

Premium Box plysstoffer har et bredere udvalg af tegn, inklusive en liste over Pixar plysstoffer, men kommer til en pris af 30.000 mønter. Som nævnt tidligere, du ikke tjener mange mønter per spil, og de eneste andre måder at få mønter er ved at invitere venner til at spille, eller ved at købe dem med rubiner. Dette er min første gennemgang med DroidGamers, så du kan være uvidende om, at jeg ikke er en fan af mikro-transaktioner.

rubiner kan bruges som en måde at få store mængder af mønter hurtigt. Men du sjældent modtager dem, så hvis du ønsker at tjene dem, du nødt til at bruge rigtige penge. Dette er et eksempel på et spil, som jeg virkelig ønsker havde en premium-version tilgængelig Jeg ville elske at spille det uden meddelelser fortæller mig, at jeg kan få flere mønter ved at tilbringe mine rubiner. Jeg beder ikke om spillets udgiver ikke at tjene penge, ville jeg bare hellere give det til dem på en anden måde.

Helt ærligt jeg har haft en masse sjov med dette spil, Den søde Disney Tsums har gjort mig virkelig ønsker at købe nogle af de reelle plys, og jeg er sikker på det er, hvad Disney håber på, jeg kan bare ikke lide konstant at få tilbud om at bruge penge, og jeg heller ikke forstå, at du altid har at være online for at spille spillet (du nødt til at starte en konto hos line, spillets udgiver). Men jeg kender som en, der dækker Android spil, dette er hvad en stor del af industrien har at tilbyde.

Jeg ville ikke noget imod at bruge penge på dette spil, men personligt det føles forkert at bruge mine egne penge bare at gøre spillet lettere. Selvom de dele gør genere mig, jeg stadig anbefale du tjekke spillet ud. Dens søde, vanedannende, og sjovt
Disney Tsum Tsum (Playboard).