Spil Guider > videospil > alle video game > 2010 FIFA World Cup anmeldelse

2010 FIFA World Cup anmeldelse

Kort Version: 2010 FIFA World Cup
er en sjov omledning fra FIFA-serien, men har problemer med at begrunde en fuld detailpris. Kontrollerne og AI fra FIFA 10 har forbedret uhyre, men nogle lignende bugs og glitches tilbage. atmosfæren og fremskynde spillet skaber dog gøre for en sjov, underholdende oplevelse for FIFA fan.

Spil Rant John Jacques anmeldelser 2010 FIFA World Cup

Så her er vi med en anden iteration af FIFA serien (den 27., faktisk). Jeg er en lang tid spiller i serien og indlæst op i spillet har allerede smagt demoen. Umiddelbart mærkbar var, at menuerne ikke længere tilfældigt halter, ligesom de på en måde gjorde i FIFA 10
. Nu er jeg ikke professionel programmør, men jeg er temmelig sikker på en næste-generations (eller er det nuværende generations nu?) Konsollen ikke bør halte på en menu, så det var rart at se. Menuen er forenklet og let at navigere, og der er en lille boks i nederste højre som lejlighedsvis popper op med nogle anbefalede hurtige kampe baseret på hold du lide at spille -. En pæn lille tilføjelse

2010 FIFA World Cup
bringer 199 forskellige lande til pladen. Som man kunne forvente, VM-tilstand er den største attraktion. Du kan springe til finalen med et hold, eller vælge at tage et hold hele vejen fra Qualifiers til målstregen, en fornøjelig oplevelse, der stifter flere timers gameplay på. Venlige kampe er inkluderet, og de spiller i moderat små stadions i forhold til de 10 virkelige stadions i Sydafrika, som du vil spille i løbet af de sene stadier af turneringen.

Den første ting du vil bemærke om spillet er atmosfæren. Pladserne ser fænomenalt bedre end i FIFA 10 Hotel (ser tilbage nu, jeg sværger, de brugte til at ligne flad gummi). De faktisk sat i skarer, også, i stedet for pap-esque lille robot klappende mennesker. Det er en frisk forandring, og det tilføjer til den samlede fornemmelse af spillet. Grafikken er blevet stødte op et hak, og det synes udviklingsholdet brugt lang mængde tid at få spilleren ansigter pænt detaljeret (selv for mindre teams). Men selvfølgelig, er en flot spil ikke, det er en god en -. Det er op til gameplayet at afgøre, om spillet er et hit, eller om det er langt forbi mål

De sædvanlige controller tilstande er der , og så er der to forenklede kontrolordninger jeg ringer den "Noob Controls" - der er en shoot-knap, en aflevering knap, og bevægelse. Hvis du er en afslappet gamer, er dette noget for dig! Hvis du kan lide at styre flere aspekter, er der flere andre regelmæssige tilstande for dig så godt. Spillere reagerer godt på givne ordrer, og du kan føle vægten af ​​momentum i den måde, de kontrollere bolden.

AI reagerer på din taktik godt, og for en gangs skyld faktisk gør intelligente udskiftninger (jeg sværger, det er gotta være et første for FIFA). På højere sværhedsgrader, hvoraf jeg normalt klarer sig ganske godt, det synes AI kommer ind en slags hardcore-mode, og kampe bliver til hurtige, skøre anliggender, hvor den ene fejl kan koste dig det hele. Mens AI udfører meget godt det meste af tiden, er der nogle fejl, der kan ødelægge en hel kamp på en spiller - f.eks skifter fra spiller til spiller er meget mindre præcis end jeg husker, og nogle gange er det skifter du til 3 forkerte spillere før det bliver til den rigtige fyr. Ved den tid, du styrer den rigtige forsvarer, deres angriber allerede fejrer et mål, og bolden er fast i bagsiden af ​​din netto.

Captain Your Country tilstand er vendt tilbage, så du kan være en af spillerne. 2010 FIFA World Cup
endda giver dig den awesome mulighed for at importere din fyr fra FIFA 10
. I det spil, du starter som en B-International, og gennem hårdt arbejde og opnå computer-fastsatte mål, vil du i sidste ende tjene dine striber med landsholdet og forhåbentlig bliver deres kaptajn på din vej til sejr i World Cup. Jeg spillede denne funktion med en ven og havde en fornøjelig oplevelse, men nogle gange den feedback, vi fik i slutningen af ​​spillet ikke passer godt med, hvordan selve spillet gik. Det meste af tiden var det en fejlfri oplevelse, og en stor co-op idé.

Online spil er så intens som nogensinde, og der er en levende Battle of the Nations foregår 24/7, hvor folk repræsentere deres lande for at se som spil det op bedst. For den første uge, det har været temmelig ujævn - uventede kilder som Norge, Irland og Kroatien har været langt foran steder som England, Frankrig eller Italien. Head-to-head kampe nu følge en liga format, hvor efter 10 spil du enten få fremmet i en division, bo på din nuværende afspiller niveau, eller er henvist til en lavere division. Det hjælper holder kampe afbalanceret og er en temmelig solid erfaring. Samfundet i VM
synes at være en meget mere snakkesalig end i andre FIFA-spil, så du kan lige så godt tilslutte et headset, før du logger på. Den enorme mængde af scenarier, der spiller i online-mode tilføje uendelig replay værdi til et spil, der allerede fyldt med ugers frikvarter potentiale!

Alt i alt 2010 FIFA World Cup
er en meget fornøjelig afledning fra de regelmæssige FIFA spil, fordi det bringer en masse flair og AI forbedringer af serien. Jeg vil anbefale det til nogen FIFA fan, men hvis du allerede har FIFA 10
, skal du sørge for virkelig elsker sporten - casual gamere af serien vil finde det også ligner den regelmæssige stuff til at berettige en ny pris udgivelse, men den mere hardcore og lidenskabelig gruppering vil bemærke de tweaks og justeringer.

2010 FIFA World Cup
er udgivet af EA Sports og er i øjeblikket tilgængelig til Xbox 360 og PS3.

( og ja, det hedder fodbold. Ikke fodbold!)