Spil Guider > videospil > alle video game > 'Papir Wars: Cannon Fodder' anmeldelse

'Papir Wars: Cannon Fodder' anmeldelse

Spil Rant Jacob Siegal anmeldelser Papir Wars: Cannon Fodder

Udvikleren af ​​ Paper Wars: Cannon Fodder
, iFun4All, indstille bar utroligt højt, når fremme denne PSP-minis-titel som "værste spil nogensinde." fra at se på screenshots og læse den hylende morsomme vrøvl at bygherren frigivet, kunne man fejlagtigt tror, ​​at det er ikke kun en af ​​de værste spil nogensinde, men også endnu anden vulkanisering i en genre, der allerede køre sit løb på den bærbare marked.

har vi virkelig brug for en anden tårn forsvarsordfører spil? Svaret er ja ... men det er den sidste

Paper Wars:. Cannon Fodder
er et meget simpelt tårn forsvarsordfører spil med en lille twist. Det er en genindspilning af en iOS spil kaldet Crap of Defense
som også forsøgte at samle prisen for det værste spil nogensinde er lavet. Tager stikord fra Missile Command
før det, Paper Wars
sætter dig i kontrol over kanonen, pege din røde mål på indkommende fjender og forsøger at enten tage en vis mængde af tropper, før de overskredet din side af marken, eller holde ud mod dem for en bestemt frist.

der er en række power-ups, herunder miner, luftangreb, langsommere tid, og jordskælv, som ikke formår at give spilleren nok til holde styr på at aldrig kede under en mission.

Selv om mange forskellige gameplayet ikke kan være rigeligt, mængden af ​​indhold i spillet er imponerende. Paper Wars
indeholder tre kampagner, de to sidstnævnte er låses op ved at udfylde ti missioner sekventielt i den foregående kampagne. Hver kampagne indeholder 28 missioner, som hver varer omkring 2 minutter. Inden for hver kampagne er der 3 sværhedsgrader, Rookie, Soldat, og Badass. Det er over 200 missioner for alle completionists derude. Tilføj i en overlevelse mode og resultater, og Paper Wars
ser ud til at være en overraskende ekspansiv spil.

Hvor spillet virkelig skinner er dens sans for humor, som bør fremgå af annonceringen af ​​< em> Paper Wars
's udgivelse. Det er forfriskende at se en spiludvikler, der ikke kun nægter at tage sig selv alvorligt, men aktivt søger at modtage negativ opmærksomhed. Grafikken, mens yndig, synes at have været tegnet af søvnige kindergarteners. Alt inden for denne digitale udgivelse er ironisk fremstillet af papir, fra fjender til eksplosionerne til spillerens kanoner. Teksten er tilsyneladende også løftet fra en mærkelig blanding mellem Toys "R Us og leet-speak. Med andre ord, alle A'er er hovedet, R s er bagud, og alle ord slutter med S bliver ændret. Det betyder ingen missioner, lige missionz. En personlig fremhævning af papir krige? Menuen med indstillinger indeholder kun én mulighed - Blood:. Til eller Fra

For et projekt finansieret af "Panamas Laundryman Investment Bank" (tjek de kreditter), dette er en af ​​de mest værdifulde PSP minis jeg nogensinde har spillet . Indlæringskurven er næsten ikke-eksisterende, men udfordringen er spændende og bygger på et meget passende tempo. Hvis du har brug for noget til at spille mellem alle de højt profilerede FPS-titler frigiver denne måned, jeg stærkt anbefale Papir Wars, (ikke) det værste spil nogensinde

Paper Wars:. Cannon Fodder
er ude nu på PSN for $ 5,00.