Spil Guider > videospil > alle video game > 'Ghost Recon: Shadow Wars' Review

'Ghost Recon: Shadow Wars' Review

Spil Rant s Riley Små anmeldelser Ghost Recon: Shadow Wars

Med en meget begrænset lancering lineup, Nintendo 3DS brug for nogle spil, der gør det værd at investere i nye 3D-system. Ghost Recon: Shadow Wars
er en af ​​Ubisofts lancere titler til 3DS, og det er let en af ​​de bedre tilbud øjeblikket er til rådighed for den håndholdte. Desværre er en af ​​de bedre tilbud af en glansløse lineup ikke gøre spillet en must-egen som helst måde. Ghost Recon: Shadow Wars
er ikke en shooter som Ghost Recon
spil fortid, men er i stedet en tur-baseret strategi spil, som leverer en anderledes men underholdende oplevelse

gameplayet i GR: SW
ligner nogen anden tur-baseret strategi spil, før det (dvs. Final Fantasy Tactics
). Du har en trup af spøgelser, som hver har forskellige evner og måder, de kan støtte dig, som du forsøger at besejre din fjende. Den snigskytte kan skyde fyre fra langt væk, den tunge maskingevær fyr beskæftiger sig tonsvis af skader, og pigen med cloaking kappe kan kun skudt på klods. De forskellige klasser tilføje en flot lag af strategi til spillet, og den måde, hver klasse håndteres eller placeres på slagmarken kan være forskellen mellem at vinde og tabe.

Ghost Recon
på 3DS præsenteres i en cel-shaded stil minder om Crackdown 2
, men generelt grafikken er ikke så imponerende, og kan forveksles med en DS spil. De 3D-effekter også gøre lidt for at fordybe spillere i spillet, hvilket gør dem næsten meningsløst. Nogle af de filmscener og nogle af gameplayet gavn af den ekstra dybde i 3D, men du går glip af meget lidt, hvis du bare lege med 3D slukket. Nintendo 3DS er i stand til at køre en meget bedre ud spil end Ghost Recon:. Shadow Wars
, hvilket er hvorfor det er sådan en skam, at spillet ikke gøre brug af de fleste af den tilgængelige teknologi

Der er tre forskellige game modes i Ghost Recon: Shadow Wars
. Kampagne er den vigtigste tilstand, og det giver en række missioner, der rent faktisk vil tage ganske ganske få timer at gennemføre. Jeg er bestemt ikke klager over den overflod af tid dette spil kan forbruge, men missionerne synes sjældent at variere med hensyn til mål. Selv de steder, der hver mission finder sted i synes næsten identiske, hvilket kan gøre for nogle meget kedelige gameplay. Kampagnen er stadig temmelig sjovt, bortset fra følelsen af, at du gentager de samme verdslige opgaver igen og igen.

Spillets hovedhistorien er temmelig halt og begivenhedsløs, og det er kun forværret af den generiske figurer. The Ghosts, ledet af Duke, er blevet sendt til sætte en stopper for galskaben er forårsaget af en mand, der forsøger at blive leder af Rusland. De filmsekvenser, der introducerer de tegn og fremskridt historien er tegneserieagtige stillbilleder, der udtrykker følelser ved lejlighedsvis at have en af ​​de tegn gør et ansigt. Der er heller ingen voice-overs, så ikke forvente noget revolutionerende fra scener, du er tvunget til at sidde igennem.

Skirmish er Shadow Wars '
anden primære funktion, og det er en temmelig sjov mulighed for dem, der ønsker at teste deres evner eller fortsætte med at spille efter endt hovedhistorien. Denne tilstand giver missioner med specifikke opgaver at fuldføre, som regel med et unikt twist. En mission sætter en CPU team af snigskytter mod dit hold af artillerister, mens en anden kan opgave dig med at holde din trup i live ved at besejre bølger og bølger af fjender. Skirmish er en meget sjov og udfordrende funktion, og det er en, jeg sprang til, når jeg ønskede noget andet end en halt kampagne.

Den sidste tilstand er multiplayer, og det er den største skuffelse af hele spillet. I Ghost Recon: Shadow Wars
'multiplayer er der ikke behov for 3DS Download-Play option, eller endda en anden Nintendo 3DS, fordi multiplayer spilles på en enkelt håndholdt enhed - dem, der deltager har at skiftes passerer 3DS frem og tilbage til hinanden. Multiplayer fungerer godt, men det er en skam, at Ubisoft ikke bruge mere tid på tilstanden, fordi ingen ønsker at videregive deres $ 250 3D håndholdt rundt som dens en pokkers vise og fortælle projekt. Det er ret sjovt, at Ghost Recon:. Shadow Wars
flaunts at det er så futuristisk, samtidig tilbyder en sådan primitiv multiplayer-oplevelse

Ubisofts Ghost Recon: Shadow Wars
er en fornøjelig spil, tilbyder op timer efter timer af missioner. Strategien aspekt af dette spil er tilsyneladende første gang, det er fyret op, og du kan være sikker på, at det vil give dig en ordentlig udfordring, der vil holde tegning dig i igen og igen. Men spillet er ikke selv fjernadgang imponerende visuelt, kan de niveauer og mission struktur hurtigt blive kedeligt, og det har den værste multiplayer option jeg nogensinde har set i en håndholdt spil. Der er nok indhold til Ghost Recon: Shadow Wars
at berettige sin $ 40 pris, men du er bedre at spare op for Ghost Recon:. Future Soldier

Følg mig på Twitter @GnarleySquid

Følg Spil Rant