"Asphalt 3D 'anmeldelse

var forventet at være en noget legit racerspil.

desværre, Asphalt 3D
bare ikke det spil, nogen forventede eller ønskede fra serie. Asfalt
undlader at levere på stort set alle fronter tænkelige og endda et par fronter, som du ikke kender til.

Asphalt 3D
er ikke det værste ser spillet på Nintendo 3DS, men det er langt fra fantastisk. Det er derfor, det er så gådefuldt, at Asfalt
's frame rate er så slemt, når det er tydeligvis ikke kæmper for at køre grafik på skærmen. Selv åbningen filmiske ligner en high school animation projekt, og spillet kan næppe selv køre det! 3D er dybest set meningsløst i dette spil også, og hjælper ikke at fordybe spillere i erfaring overhovedet. Du kan også bogstaveligt se terrænet og trafikbelastning foran dig, så det virkelig ikke gøre for en stor oplevelse.

Asphalt 3D
's kontrol er over-forenklet, der isn' t nødvendigvis en dårlig ting for dem, der aldrig har spillet et racerspil før, men er ikke en god ting for gamere, der er på udkig efter enhver form for dybde i deres racerspil. Den drivende føles som det blev taget hensyn til mennesker, der havde deres licens taget væk på grund af en DUI, og blot ønsker at føle sig godt om sig selv ved at spille et spil med dumt enkle drivende mekanik. Der er bestemt stadig nogle udfordring skal findes, mens du spiller titlen, men for det meste du kan afslutte løb ved blot at holde gassen

Der er tre tilstande i Asphalt 3D
.: Karriere, Fri Race og multiplayer. Karriere tager bilister på tværs 17 forskellige kort og giver dem fem forskellige udfordringer på hver enkelt. Nogle af udfordringerne er indlysende, såsom væddeløb, men der er også et par andre, der gør for en nice beløb af sort. Målet er at afslutte hver udfordring og vind en ny bil, sammen med en dejlig skinnende trofæ. Gameplayet forsøger at være en blanding af Burnout
og Need for Speed ​​
med en Arcady twist, og spilmodes afspejle. Hvis du forårsager nok af en Invention så får du politiet efter dig, og nogle af de udfordringer, selv kræve, at du tegne andre racere.

Mens disse tilstande synes at være et skridt i den rigtige retning, Asphalt 3D
tager en rædselsvækkende fejltrin med dårlig kollision afsløre. Kollisioner er en fælles ting i næsten enhver racerspil, men efter et par kollisioner i Asphalt
bemærkede jeg, at noget var slukket om den måde, din bil kolliderer med andre. Der var et par gange, jeg var flere in-game fødder væk fra en fjende racer og grund var vi kolliderende og puffede hinanden. Sammenstød, der involverer nul logik er kun gjort mere irriterende af, at de sker oftere på grund af det faktum, at magt ups kan du hente langs banen er massiv og hindre dit syn på modkørende trafik.

Gratis Race tilstand ligner Career mulighed, men det giver dig mulighed for at vælge mellem fire forskellige udfordringer: Race, Ghost, Vigilante eller High Speed ​​Chase. Race og Ghost er temmelig enkel og bør behøver ingen forklaring, men andre tilstande er lidt anderledes. Vigilante har spillere, der prøver at tage en gruppe af andre racers inden for tre omgange, mens High Speed ​​Chase er hovedsageligt en rolle-vending, hvor du skal forsøge at afslutte tre omgange samtidig undgå tre politibiler, der forsøger at tage dig ud. Disse tilstande er en god måde at dræbe tid, men de har ikke rigtig tilføje noget til spillet overhovedet.

Samlet set Asphalt 3D
er en virkelig forfærdeligt spil, der bør undgås ved 3DS ejere. Spillet føles som det var bare alt for forhastet (fordi det var), hvilket er en skam, fordi Asfalt
spil i fortiden har været anstændigt sjovt. Der er resultater og et par licenseret bilmærker som slags cool, men bortset fra at det er det værste spil i øjeblikket tilgængelig til Nintendo 3DS. Må ikke købe, leje, eller endda låne Asphalt 3D
. I stedet tage de penge du ville have brugt på dette spil og rippe, brænde og derefter lade vandet på det - det er en betydeligt mere underholdende måde at spilde $ 40.