Spil Guider > videospil > alle video game > "NHL 12 'Review

"NHL 12 'Review

Spil Rant Andrew Dyce anmeldelser NHL 12

Hvis du er en hockey fan, så er der en god chance for, at din kalender allerede er markeret til løsladelse af NHL 12
for måneder nu. Mens nogle sports franchise forlade fans spekulerer hvis hvert års rate ændringer nok til at foretage et køb værd, har der aldrig været tilfældet med NHL
.

EA Sports har gjort en vane ud af at fremme og innovere med hver passerer år, og NHL 12
er ingen undtagelse. Men med ændringer til gameplay en uundgåelighed, spørgsmålet fans nødt til at spørge, om udviklernes justeringer tage et skridt fremad, eller et skridt tilbage. Læs vores gennemgang at finde ud af

De tweaks foretaget i hockey formel i år er stor i antal, med EA hævder over 200 -., Der virker som en nøjagtig mængde. Selv om de ikke kan være så umiddelbart indlysende og spil skiftende som dem vidne med springet fra sidste gen til de nuværende platforme, er det klart, at EA Sports har skabt deres mest realistiske og banebrydende hockey titel i år - og i betragtning af kvaliteten af ​​sidste års spil, er der virkelig siger noget.

fra de allerførste screenshots af NHL 12
det var klart, at store ændringer ville komme, både hvad angår spillets fysik og præsentation pakke. Den grundlæggende gameplay er stadig den samme som fans vil forvente, men det vil ikke tage mere end et par sekunder for selv de mest garvede spiller til at indse, hvor meget spillet har ændret sig under kølerhjelmen.

En endnu tættere tilgang til realisme har været målet hvert skridt på vejen, med fysisk præcise slag foran nettet, til det utroligt tilfredsstillende evne til muskel målmænd ud af folden. Forbedringerne gør en hel del i at gøre det øjeblik til øjeblik gameplay tættere på den ægte vare end noget hockey videospil nogensinde opnået, og som et resultat, det tvinger spillerne til at starte igen tænker deres tilgang til digital hockey.

der er ikke noget bedre end en sports simulation faktisk tvinger spilleren til at simulere en rigtig spillerens handlinger for at opnå succes, og næsten hver tilsyneladende-mindre justering til NHL 12
's fysik gør netop det. Vi vidste, for eksempel, at der for første gang nogensinde pucken selv ville opføre sig realistisk, ikke længere magisk limet til spillerens stick. Men i praksis, at have pucken glider væk fra angribende spiller, så snart deres stok pauser kontakt betyder, at en af ​​seriens vigtigste Tanker er gået ud af vinduet. Ikke mere roterer rundt pucken med spinning slapshots, der ville gøre en reel NHLer svimmel, eller faking et skud så længe målmand kunne falde i søvn. Med en simpel ændring, spillerens position i forhold til pucken før, under og efter billedet er taget, skal kontrolleres korrekt.

Forhåbentlig et eksempel har transporteret, hvor meget af en indvirkning en lille ændring på en år gammel mekaniker kan have, som der synes i det mindste delvist tilfældet for næsten alle tweak foretaget. Dynamiske målmænd betyder, at pucke kan køres gennem dem ved kraftige fremad, ligesom i det virkelige liv. Målmænd er i stand til at forlade (eller hjælpes) ud af deres folder betyder, at de kan være ude af position til det næste skud, ligesom i det virkelige liv - og antallet af nye animationer tildeles de AI-kontrollerede målmænd betyder, at på udbrud eller skyde-outs, vil offensive skatere ikke behøver at blot skubbe pucken rundt om netminder, men op og over -. ligesom i det virkelige liv

hvis du ikke bemærker, er der en tendens udvikler her. Med ramme, skøjteløb, og scoring falder tættere på virkeligheden end nogensinde før, vil spillerne straks erkende, at denne simulation er den bedste, vi har set hidtil - og have realisme på din side ikke bare gøre spillet mere imponerende, men sjovere at spille. Så meget sjov som gaming en simulation forskellige glitches og iøjnefaldende mangler kan være, det i sidste ende resulterer i en mindre tilfredsstillende oplevelse. Hvem ønsker at tilbringe timer outplaying en brudt AI?

Med denne store katalog af ændringer, har EA Sports ikke gjorde spillet mere kompliceret, men i betragtning af afspilleren flere redskaber til at forme og styre deres spillestil. Stol på os, intet er mere tilfredsstillende end at bruge din fremad størrelse foran nettet, livligere pucken, eller ud-svie AI s forventning at opnå succes. Mens dette går langt i at afbøde den besværlige gummi banding, at serien har ansat i fortiden, betyder det ikke, NHL 12
er ikke uden problemer.

Afspilleren gives langt flere måder at udspille deres modstandere i denne omgang, hvilket gør mål sværere at komme med. Desværre dog, hvis du vende kampen momentum i din favør, gummi-banding afkast i fuld kraft. Tilfredsheden der kommer med hver succesfuldt-henrettet play går langt i at gøre AI scoring brister nemmere at maven, men der er simpelthen ingen grund til det modsatte hold skal score på hver tredje skud på næstlaveste vanskeligheder. Det fortsætter med at være den mest nagende spørgsmål, der næsten alle EA Sports titler kæmper med, så forhåbentlig udviklerne vil behandle det næste.

Gameplayet i sig selv er ikke det eneste aspekt af NHL 12 Hoteller, som har set sin andel af forbedringer, med moderniseret 'Be a Pro' tilstand at få en betydelig ekspansion. Spilleren tager nu deres skabt skater gennem årene i junior hockey, post udkast NHL, i American Hockey League, og forhåbentlig have deres hårde arbejde belønnet med en opfordring op til det store show. Så for dem, der elsker at skabe en spiller i deres eget billede, som at tage hockey verden med storm, er der endnu flere timers gameplay end før.

Med tagline af NHL 12
udfordrende spillere til 'blive den næste Great Legend, "vi kan ikke udelade den helt nye' Be A Legend 'mode. EA Sports har bragt tilbage en stjernespækket line-up af NHL greats i mere end et par spilmodes, lade nutidens stjerner gå tå til tå med et team af hockey greats veritabel drøm, eller se dem udarbejdet på holdet af spillerens valg. For at låse Howe eller Gretzky vil være en ordentlig mundfuld dog, som spilleren skal arbejde sig op ad stigen til greats, snøring op hver Legends skøjter og forsøger at opnå nogle af deres mest logiske-trodsende poster. Vejen til storhed er bestemt ikke let, men også en lovende timevis af gameplay for completionists.

'Be A Pro' tilstande stadig beskæftige sig med de samme kamera spørgsmål som i fortiden, og mens EA har forsøgt at afhjælpe problemet med 45-minutters skift, deres løsning er ikke perfekt. Når din vagt er færdig, kan spilleren springe til deres tid på isen i stedet for at blive tvunget til at se sagen. Desværre, alle de metoder til at springe frem kræver langsomme og klodsede load-skærme, og vil helt sikkert blive irriterende over et helt spil. Vi forstår, at køre en simulering og hoppe frem i tiden kræver processorkraft og lastning skærme, men det gør ikke forsinkelserne mindre frustrerende.

De af jer i håb om at skabe og beherske en frem eller defenseman vil have flere værktøjer end nogensinde med til at skabe sig din plads i NHL, og håbefulde målmænd vil få en meget bedre idé om den slags atletiske og sejhed stillingen kræver. Men for dem af jer, der foretrækker at samle op og spille med venner, kan du regne med NHL 12
tilbyder endnu et fantastisk simulation, med gameplay og mekanik endnu tættere på den ægte vare, end du måske have troet muligt.

udviklerne kan stadig have et par spørgsmål til at fortsætte i fremtiden, men vi ønsker alle udviklere ville tage til efterretning af EA Sports 'fortsatte stræben efter perfektion. Studiet er allerede modtager den slags ros serien er blevet kendt for, og det kan være nok at sige, at så godt som sidste års spil var, NHL 12
er bedre på alle måder.

< em> NHL 12
er tilgængelig nu til Xbox 360 og PS3.