Spil Guider > videospil > alle video game > 'The Legend of Zelda: Skyward Sword' anmeldelse

'The Legend of Zelda: Skyward Sword' anmeldelse

Spil Rant s Riley Små anmeldelser The Legend of Zelda: Skyward Sword

Zelda
spil ikke har det så nemt som alle tænker de gør. Hver gang en ny titel i serien lanceringer, er det smidt under mikroskop, og i forhold til hvad mange anser for at være en af ​​de største spil, ikke kun i serien, men af ​​hele tiden - The Legend of Zelda: Ocarina of Tid

den seneste spil i den sagnomspundne franchise, The Legend of Zelda:. Skyward Sword
, vil uden tvivl stå over for en lignende skæbne, men vil det endelig overgå arven efterladt af sin forgænger ? Det er svært at sige endeligt som spil er bedre, men det er helt sikkert en af ​​de mest imponerende tilbud på, ikke kun Wii, men enhver Nintendo konsol.

Skyward Sword
foregår i en by ovenfor skyerne kaldet Skyloft, der blev skabt af en gudinde utallige år før Link eventyr. Siden Link hjemby er bogstaveligt talt en flydende ø i himlen, er der ganske enkelt ikke behov for Epona. I stedet vil Link rejse gennem skyerne på en kæmpe fugl. For at montere denne massive høns de tegn bogstaveligt kaste sig fra en afsats og fuglen vil skifte i og fange dem. Der er noget energigivende om at smide Link fra en platform tusindvis af fødder i luften, og dens en skyldig fornøjelse, der gør at spille igennem spillet endnu sjovere.

Uden at ødelægge historien, Skyward Sword
er en af ​​de mere interessante og grundigt underholdende historier om et spil i serien. Der er historien elementer, der er udforsket i hele spillet, som aldrig rigtig blevet behandlet i Zelda
titler fra fortiden, og fans vil nyde de forskellige - men velkendt - layout af Skyward Sword
.

en af ​​de største ændringer er, at Zelda har droppet titlen 'Prinsesse', og er i stedet blot en barndomsven af ​​spillets hovedperson. Denne nyfundne forhold afslører en langt mere interessant forhold, og der er nu en overraskende mængde af romantisk spænding mellem de to - noget, som Nintendo meget sjældent henvender i nogen af ​​deres spil. Bortset fra den verserende romantik i Skyward Sword
, der er også mange nye mindeværdige figurer, og selv om der ikke er nogen stemmeskuespil, hver karakter er stadig i stand til effektivt at formidle en personlighed, der formår underholdende. < p> Apropos personlighed, kan Link endelig snakke! Spillere vil være i stand til at vælge en af ​​tre retorter, når Link er verbalt konfronteret, og selvom de valg ikke ændre noget andet end proceduren dialog, er det stadig sjovt at give karakter en lille smule personlighed. Fans vil også være glad for at vide, at nogle af de udsagn Link kan gøre grænsen på hylende morsom -. Såsom en fornærmelse, han kan dirigere ved helt idiotiske frisure af en bølle i sin hjemby

Bortset fra den fremragende historiefortælling og karakter udvikling , der er den traditionelle indretning af otte dungeons og et ton af gadgets, der vil være på Link rådighed ved udgangen af ​​kampagnen. Dungeons selv er ganske store, fyldt med nogle udfordrende gåder, og har nogle af de bedste boss kampe nogensinde udtænkt. Der er heller ikke nogen udfordringer, der vil helt stump spillere. Det er ikke til at sige, at de er nemme, men ingen er sindssygt frustrerende (som er en lettelse for alle, der har overlevet den rædsel, var templet i Vand). Størrelsen af ​​dungeons vil også holde spillerne optaget af for en solid mængde tid, og det er aldrig en dårlig ting

Apropos spillets længde, Skyward Sword
's spilletid er omfattende. - for alle, der ønsker at udforske og indsamle alle de varer fundet igennem de forskellige områder. Som et eksempel, kunne det tage to og en halv time at selv komme til den første dungeon - og det er uden at få stukket eller udforske skoven omkring fangehullet. Spillet byder på timevis af indhold, og eventyret, kombineret med den enorme størrelse af det hele, er værd at prisen for optagelse.

Kunsten retning er mærkbart anderledes, i forhold til andre rater, fordi hele spillet er indrettet som et oliemaleri. De baggrunde af hvert område afspejle denne nye ændring i skærmen design og tilbyde de mest fredfyldte samt smukke baggrunde i franchisen lange historie. . Par, der med den helt episk soundtrack, og du har fået en af ​​de bedste atmosfærer nogensinde er skabt inden for et videospil

Mens den grafiske stil hjælper The Legend of Zelda: Skyward Sword
adskille sig fra tidligere spil - kontrollen er hvor spillet virkelig rammer sit eget skridt og tilbyder noget helt andet i forhold til Twilight Princess All - al høflighed af Wii MotionPlus. Dette tiltrængt forstærkning af Wii Remote nøjagtighed endelig giver spillerne mulighed for at få 1: 1 kontrol over Link sværd. Som et resultat, er de fleste af spillets mekanik bygget op omkring denne dramatiske stigning i sværd kontrol, og det drastisk ændrer den måde, at spillere vil nærme sig en kamp.

Mens den ekstra støtte til Wii MotionPlus er et pust af frisk luft, sværd strejker er ikke altid så præcis som de er beregnet til at være og til tider, vil spillerne simpelthen være i stand til tilfældigt svirpe deres håndled rundt og besejre fjender temmelig let.

Der er også funktioner til Wii MotionPlus der er ikke særlig inspireret og komme på tværs som alt for opfindsomme. Hver gang Link er tvunget til at gå på tværs af en balancegang, vil spillerne nødt til at afstive de Wii Remote lige op og logre det venstre til højre i sammenhæng med Link fodspor. Der er også dele, hvor spillet kræver, at spillerne holder 'A' knappen på fjernbetjeningen - som de forsøger at rotere et mærkeligt formede nøgle rundt for at passe ind i døren - og disse områder er langt mere kedelig, end de er sjove. Heldigvis behøver disse segmenter ikke vare så længe.

RPG-esque kvaliteter i Skyward Sword
er ikke nær så imponerende som de først lød, men de vil stadig blive værdsat none-the- mindre. Der er et sted i Skyloft hvor spillerne kan opgradere våben i bytte for et par rupees eller elementer, de har samlet op, mens questing i verden nedenfor. En af de mest irriterende aspekter af at indsamle disse forskellige elementer er, at spillet vil genindføre spillere til de poster, hver gang de gemme og afslutte - som om en eller anden måde spillerne har glemt, hvad en "Amber Relic" er i mellem play gange. Ikke et stort problem, men en, der helt sikkert vil få irriterende meget hurtigt.

sidemissioner er også tilgængelige og kan gennemføres i-mellem historie quests. Accept af disse sidemissioner vil belønne eventyrere med rupees og et par andre ting. Selv om de ikke hjælper til fremskridt historien, de gør for nogle underholdende distraktioner fra den vigtigste fortælling - og tilføje endnu mere indhold til en allerede enorm titel

The Legend of Zelda: Skyward Sword
. et must-eget spil for alle med en Wii, på grund af sin massive mængde indhold, vidunderlige kunst stil, mindeværdige plot, likable tegn, unik tilgang til kamp, ​​og ear-meltingly smukke soundtrack. Det er ikke helt en perfekt oplevelse på grund af et par opfindsomme motion-kontrollerede funktioner og upoleret design valg, men det er stadig et kunstværk, der vil gøre spillerne trist Wii fulde potentiale blev ikke realiseret indtil dette sene i sin levetid.

The Legend of Zelda:. Skyward Sword
er tilgængelig nu udelukkende på Nintendo Wii

​​Følg mig på Twitter @TheRileyLittle