Spil Guider > videospil > alle video game > 'TNT Racers' anmeldelse

'TNT Racers' anmeldelse

Spil Rant s Dwayne Holder anmeldelser TNT Racers

TNT Racers
er en arkade racer fra tysk developer Keen Games, der kan overraske mange, der har sænket forventningerne af denne titel. Ved første øjekast ligner det en generisk kamp racer, men når spillerne komme ind i det, vil de blive glædeligt overrasket over, at dette spil tilbyder et ton af sjov i en lille pakke.

Titlen blev oprindeligt udgivet på XBLA begyndelsen af ​​sidste år og er nu tilgængelig på PSN. Den TNT i titlen står for Tracks-N-Tricks - som kan være vildledende for nogle spillere. Nogle vil læse dette og påtage sig de kan gøre stunts med deres biler. Desværre er dette ikke tilfældet, og det er virkelig mere om at spille tricks på andre racers med de forskellige power-ups, de vil erhverve.

De tilstande spillere vil have den mest sjovt med er de Knockout runder, hvor spillerne skal samle den flest point ved at indsamle mønter eller udnytte deres magt ups. Banke ud andre racers gør denne opgave noget nemmere. De, der bliver slået ud, vil vende tilbage i en anden form til eksakt deres hævn (vi vil tale om denne funktion i flere detaljer senere).

De andre tilstande består af standard tid angreb, der kan frembyde hindringer, der skal undgås eller, i nogle tilfælde være nødvendigt at smadret ind. Den tid angreb, hvor spillerne har brug for til at gå ned et bestemt antal forhindringer, før du kører ud af tid, er den kedeligste del af spillet - og der er ingen mulighed for at springe disse udfordringer. Når du spiller kampagnen spilleren skal udfylde den aktuelle udfordring at fortsætte på. Det ville have været rart at have mulighed for at vælge og vrage foretrukne udfordringer -. Og springe et par uden at være helt hindret

Der er flere biler at vælge imellem, hver med deres unikke kosmetiske stil. Mens de kan se anderledes er der ikke en drastisk forskel i hastighed og håndtering. Det er en god ting, da enhver kan hente deres bil på ateistiske alene og have lige vilkår med andre racere. Generelt bilerne styrer meget godt, og det vil være nemt for alle at hoppe i og vænne sig til den kontrol -., Som er meget enkel

Spillet understøtter en til fire spillere både online og off. Det lyder som et lille antal racers, især med spil af denne type, der normalt huser omkring otte konkurrenter. Det er sagt, det lille antal racers på sporet rent faktisk hjælper spillet. I de fleste bekæmpe racere, kan spillerne modregne våben, der påvirker racere, der er langt foran dem (vi kigger på du Mario Kart 3DS
). I TNT Racers
spillerne er nødt til at bo hos pakken eller lide konsekvenserne. Som et resultat, gameplayet er hurtig og hektisk som racere kamp for føringen. Under en runde alle de biler dele skærmen, og hvis en bil bliver afskåret i bunden af ​​skærmen, som spilleren er ude af løbet - det er, når et nyt niveau af sjov begynder. Racers slået ud af løbet tilbagevenden som spøgelsesagtige "Shadow Racers", og deres mål er at rode med de resterende racere i et forsøg på at forhindre, at deres rivaler fra at vinde

Der er masser af strategi involveret -. Selv når vender tilbage som en Shadow Racer. Sig for eksempel en racer er førende i point, men bliver slået ud i løbet af en runde. Når de kommer tilbage som en skygge Racer denne spiller kan derefter fokusere deres vrede på en resterende racer, der nærmer sig deres point. Det er en dejlig twist, der forhindrer andre spillere fra sidder på sidelinjen venter til løbet til ende.

power-ups er forskellige for normale og skygge racere. Normale poster omfatter en Candy Cannon, der affyrer store stykker slik, til Confetti Mines. Mulighederne for en Shadow Racer er begrænset, men ikke mindre sjovt. De kan bruge en traktor stråle, der holder racere tilbage eller en kæmpe hammer, der kan ødelægge en bil eller banke dem tilbage. En tornado kan også bruges til at sende racere flyvende.

TNT Racers
er fuld af tegneserieagtige charme. Hver bil har deres egen persona med muskel bil ser middelværdi og hård til Street Racer ser cool, rolig og indsamlet. Det spor sport lyse levende farver og ser godt - men kameraet kunne bruge lidt af tweaking. Der er tidspunkter, hvor en spiller kunne få tabt i miljøet (dvs. under nogle træer) - bare fordi kameraet ikke panorere hurtigt nok. Den eneste måde omkring dette er at huske sporet, hvilket ikke er vanskeligt, da de har tendens til at være temmelig lille.

Der er online multiplayer, og det er så sjovt som at spille single player. Sagt, da spillet ikke er en højt profileret titel, er det ikke altid let at finde folk at spille med. Der er meget få mennesker, der spiller dette spil online - dog forhåbentlig dette ændrer i den nærmeste fremtid. Heldigvis spillet er stadig en blast at spille på en sofa med en flok venner, og det kunne gøre for en sjov fest spil.

I sidste ende TNT Racers
er en underholdende racing titel. Gameplayet er hurtig, sjov og fantastisk til korte byger samt længere sessioner. Gamers tøvende på at sætte ned $ 10 bucks for spillet er stærkt anbefales at tjekke den lange demo for titlen.

TNT Racers
er tilgængelig nu for XBLA for 800 MS Points, PSN og Wii for 9,99 og PSP til 7,99. Spil Rant spillede PS3-versionen for denne anmeldelse.