Spil Guider > videospil > alle video game > 'Star Wars: The Old Republic' Review

'Star Wars: The Old Republic' Review

Spil Rant s Curt Hutson anmeldelser Star Wars: The Old Republic

To gaming kraftcentre, BioWare og EA, er gået sammen om et projekt, der kan finjustere MMO formel og tilbyde en overbevisende univers at udforske

Star Wars:.. The Old Republic
er en fængslende og sjov oplevelse, der stadig formår at sætte baren for standarder i fortællende

som de fleste produkter fra fortællere på BioWare, karakter udvikling og et omfattende manuskript er primære fokuserer på The Old Republic.
På sit hjerte, spillet er overvejende historie drevet, en styrke, der vil have spillerne til stadighed genoptagelse titlen. Inddragelsen af ​​flere unikke historie linjer for hver karakter klasse tilføjer blot til rigdom og mangfoldighed i den samlede fortælling og vil have spillerne skabe flere tegn bare for at opleve deres historier.

Herunder så mange individuelle sagaer i et spil gør The Old Republic
væsentlige Knights of The Old Republic
3-9 - i hvert fald hvad angår mængden af ​​indhold. Hver figur har en historie bue, der handler om længden af ​​en Knights
spil, og derefter nogle - for ikke at nævne fremtidige opdateringer og næsten ubegrænsede online spil. Sporting en cast af tusinder af stemmeskuespillere, er spillet fuldt udtryk, og alt fra de afskårne scener til gåture gennem galaksen vil fordybe spillere i spillets verden og tegn.

Cutscenerne er en af ​​de mest unikke funktioner af The Old Republic
og hjælpe fortælle historien på en måde, som ingen andre MMO øjeblikket kan matche. Udnytte den standard BioWare spil dialog hjul, er spillerne får vigtige valg, der former, hvordan historien vil spille ud - parret dette med konsekvent talentfulde stemmeskuespil og du har ingredienserne til en helt medrivende oplevelse, der vil være en hård handling til følge for fremtidige MMOs .

Inden for de valg, drysses hele spillet, vil spillerne blive hælder mod enten den lyse side eller den mørke side. Disse valg ikke kun påvirke historien, men også belønninger, udstyr og endda spillerens udseende. Visse elementer kan kun udstyres hvis spillerne er på et vist niveau inden for en given side, begrænser, hvad de får lov til at bruge og gør valg holder så meget mere vægt.

Når det er sagt, grafikken er ikke op til par med nutidens teknologiske muligheder og forventede standarder. De er ikke forfærdeligt, per se, eller dårligt designet, men de er stadig temmelig grundlæggende. Textures og ansigtstræk undertiden ser flade og mange gange de landskaber, især når fulde af blade og andre accenter, vises genanvendes. Nogle gange vil en spiller stopper at lugte de digitale roser, men den generelle stemning for hver planet er på pengene. Spillere vil føle seediness af et lovløst byen eller vildskab af en uudforsket verden på grund af en overlegen sans for detaljer. Desværre, med andre online spil teste grænserne for spillerens hardware og udråber fuld next-gen grafik, Den
Old Republic
ved første øjekast vil ikke ligne et spring til lysets hastighed visuelt .

Combat i The Old Republic
er lavet op af standard hot-key presning vanvid - men er forfriskende tempofyldt og visuelt inspireret. Der er korte kølige nedture og et væld af færdigheder til at udløse på fjender, hver generelt ser temmelig cool, når de er præfabrikerede. Der er også en god mængde af strategi kræves for hver klasse og fjenderne er varierede, konstant at holde spillerne på tæerne. Match dette med strålende lydeffekter og en episk Star Wars
soundtrack og gamere har en opskrift på nogle af de bedste action nogensinde er set i et MMO.

følgesvend system gør det muligt for spillere at akkumulere og vedligeholde en besætning på tilføjelse kontrollerbar tegn. Indbydende medlemmer med på rejsen beriger oplevelsen på enhver mulig måde. Bortset fra de strategiske fordele ved at have mere ildkraft i kamp, ​​tilbringe tid sammen med besætningsmedlemmer giver spillerne mulighed for at opbygge et forhold til dem. Ledsagere vil kime ind med deres meninger, kommentere deres omgivelser og påvirkes af de beslutninger spilleren gør.

Resultatet er en følelse af, at disse tegn ikke blot dødbolde, men reelle tænkning individer. Ledsagere også virke som crafting-system i The Old Republic,
uddannelse i et begrænset sæt af player-udpegede færdigheder og derefter crafting eller tage missioner som anvist. Ledsagere kan endda sælge junk elementer, der kan ophobes, efterlader spillerne åbne for at fortsætte deres eventyr uden besvær

De fire-mand fangehuller, eller "brændpunkter", er der, hvor ledsagere vil bare ikke være nok -. Og gruppering med andre aktører er en nødvendighed. Her bliver færdigheder testet og samarbejde og kommunikation med holdkammerater er afgørende at navigere forsøgene. Valg er spredt for alle spillere, når skåret scener aktiveres i en gruppe, beder forskellige aktører til at vælge en reaktion eller handling, at de andre så skal gå sammen med. Denne mekaniker tilføjer en følelse af sort og troværdighed til situationen. Spillere på udkig efter virkelig episke møder vil ønsker at tage på raid dungeons kaldet

PvP er en af ​​ Den Gamle Republiks
svageste elementer på grund af sin (nuværende) manglen på sort "Operations". - Da der kun tre maps (ikke at nævne der er ingen mulighed for spilleren at vælge, hvilken en de foretrækker). Par dette med fraværet af matchmaking og spillere vil ofte befinder sig op mod højt niveau tegn meget tidligt. På trods af sin aktuelle problemer, kan PvP stadig være en fornøjelig udsættelse fra den vigtigste spil for spillere åbne for en fornøjelig, men fejlbehæftet ride -. For ikke at nævne, er det stadig en god måde at tjene erfaring

Space kamp er en anden funktion inkluderet uden for The Old Republic
kampagne og mens det er en sjov distraktion, der er ikke noget her, der virkelig vil holde spillerne beskæftiget. Funktionen er intet mere end en simpel skyde mini-spil, der kan dræne en masse kreditter gennem unødvendige skib opgraderinger.

På trods af sin gyngende lancering BioWare er at se fremad, stræber efter at tilbyde spillerne en meget mere indhold i The Old Republic
. Udvikleren har allerede gennemført deres første store opdatering og har givet spillerne en par glimt i, hvad der er i vente for den nærmeste fremtid. En spændende ny funktion er "Legacy" systemet - der giver spillerne mulighed for at skabe et unikt efternavn til deres karakterer. Når tegn er oprettet under samme Legacy træet, kan spillerne nyde relationer mellem disse tegn og låse op for yderligere frynsegoder og færdigheder.

Nogen tænker på at springe denne tur til en galakse langt, langt væk mangler en mulighed for en narrativ oplevelse, der vil ændre standarderne for historie i MMO s. Bortset fra de banale grafik og unødvendige minispil, The Old Republic
's reelle fortjeneste kommer fra dens vidunderligt rige og spændende kamp, ​​udfordrende fangehuller og smukke soundtrack.

Hvis du leder efter et radikalt anderledes MMO koncept, ser et andet sted, men hvis du leder efter en spændende udvikling i MMO erfaring, pak dine tasker, board nærmeste rumfærgen og fordybe dig i de Star Wars
univers som aldrig før.

Star Wars:. The Old Republic
er ude nu til PC