Spil Guider > videospil > alle video game > 'WipEout 2048' anmeldelse

'WipEout 2048' anmeldelse

Spil Rant Anthony Mole anmeldelser WipEout 2048

Ledsager lanceringen af ​​PS Vita er nogle af Sonys mest elskede IP er - en af ​​de mest fremtrædende er den WipEout
franchise. Den futuristiske racer har altid været synonym med PlayStation mærke og nu Studio Liverpool håber at fortsætte tendensen med WipEout 2048

Desværre, mens spillet er sjovt, det har et stort problem: a. manglende innovation.

fra det øjeblik spillerne starte op i spillet, de vil opdage, at WipEout 2048
's UI er skræddersyet til den mobile platform. Løb vises på baggrund af hvide sekskanter og spillerne bruge den berøringsfølsomme skærm til at vælge den ene, de ønsker at deltage i. Der er meget få menuer til at navigere og løb er altid kun et strejf eller to væk. Spillere kan zoome ind og ud af kapløbet skærmbilledet til valg af "klemme" Vita touch screen -. Meget gerne en browser på enhver smartphone

Mens vælge et løb er meget let og intuitiv, WipEout 2048
gør lider nogle lange load tider. En patch blev udgivet kort efter lanceringen at mindske ventetider, men desværre de stadig eksisterer. Heldigvis, når løbet har indlæst det kører glat som smør. Når genstarte et løb belastningen tider er faldet betydeligt - så ikke bekymre dig om at rode op og derefter at skulle stirre på en anden lastning skærm

Overraskende spillets standard kontroller er meget forskellige fra WipEout HD.
. I PS3 spil 'X' blev brugt til at accelerere, men i 2048
det er den højre skulder knappen. Spillere kan vælge at skifte den kontrol til en mere traditionel knap layout, hvis de foretrækker det, selvom desværre mulighederne for toldkontrol er fraværende. Men spillet stadig spiller pænt på Vita, og det er nemt at køre i lange perioder uden hånd kramper

Desværre, WipEout 2048
ikke lider et iøjnefaldende problem -. Det er dybest set bare en håndholdt version af WipEout HD
. Ja, der er nye baner og en helt ny brugergrænseflade, men få væsentlige ændringer er foretaget. De tre vigtigste spilmodes, Race, Battle og zoner alle tilbage og er stort set uændret fra de vigtigste PS3 spil. Race er stadig racing, Battle stadig kæmper, og Zoner stadig gør så mange omgange rundt en stadig hastig track som muligt, før du mister alle dine helbred. Speed ​​omgange tilbage så godt, men bortset fra, at der ikke er virkelig noget nyt. Gameplayet er stadig solid og tilstande er stadig sjovt - men der er lidt variation, der findes

Hvis der er én interessant ting WipEout 2048
tilføjer -. Det prototype løb håndværk. Det er særlige varianter af spillets anti-tyngdekraft håndværk, som kun kan låses op gennem vinde hemmelige arrangementer. De første spillere sandsynligvis låse er prototypen Feisar racer, som giver mulighed for fartøjets tophastighed at øge hver gang det går over en hastighed pad. Disse håndværk kan komme i virkelig handy, ikke kun under singleplayer men i løbet af WipEout 2048
's multiplayer så godt. Det bliver meget lettere at overhale konkurrenterne, når der anvendes et håndværk, der har en variabel topfart.

multiplayer menu til WipEout 2048
er stort set det samme som titlens singleplayer. Igen spillere bare trykke på begivenheden, de ønsker, og er øjeblikkeligt sat i en foyer. Den multiplayer starter med kun én tilgængelig begivenhed, og når spillerne lykkes i tilfælde, vil de låse den næste, og så videre. Kravene til en aflevering generelt starter som noget enkelt - ". Afslutte begivenheden" såsom Men selvom spillerne ikke kan passere begivenheder, de behøver ikke bekymre dig om aldrig skrider - siden, efter tre forsøg på en begivenhed, vil spillet automatisk låse næste.

multiplayer selv er sjovt, og endnu en gang føles
som en WipEout
titel. Spillere kan deltage i enten regelmæssige racer eller battle arrangementer - lige som i de vigtigste kampagne. Men på tidspunktet for den revision, der var to problemer - 1) ingen partier og 2) afbryde fejl. Det er nemt at få afbrudt fra et spil. Det sker ikke for ofte, men når det gør det kan være virkelig frustrerende. option ingen part er nok det værste forbrydelse, overvejer WipEout 2048
er en af ​​de flagskib lanceringen titler til en enhed, der fokuserer på konnektivitet. Spillet siger, at det vil forsøge at matche spillere op med deres venner, men det virker underligt at bare lade det være op til tilfældighederne. Problemet er gjort endnu værre overvejer mængden af ​​tilslutningsmuligheder, der er faktisk til stede i spillet. Før du spiller et løb spillere kan sammenligne scores med deres venner, se deres plads på ranglisterne, dele data vedrørende deres in-game resultater osv Det er næsten umuligt at forstå, hvorfor Studio Liverpool ville tænke en fest systemet ikke var nødvendigt.

WipEout 2048
er også en af ​​de Vita-titler, der understøtter cross-platform spil med PS3. I dette tilfælde, vil spillerne deltage i WipEout HD
's multiplayer komponent og race mod PS3-brugere. Korset platform spil fungerer godt, det eneste problem synes at være de 2048
's belastning gange. Det er ikke ualmindeligt at have alle de PS3-brugere klar og venter før Vita-brugere, men heldigvis når læsningen er færdig med multiplayer kører problemfrit, og der synes ikke at være nogen afbryde fejl.

I sidste ende, den bedste måde at beskrive WipEout 2048
er, at det er en WipEout
titel på en håndholdt. Ikke mere, ikke mindre. Det er sjovt, det spiller godt, men det er meget uændret i forhold til WipEout HD