Spil Guider > videospil > alle video game > 'Mass Effect 3: Leviathan' DLC anmeldelse

'Mass Effect 3: Leviathan' DLC anmeldelse

Det har været længe undervejs, men den første chance for at se, hvad BioWare har planlagt at forlænge levetiden af ​​ Mass Effect 3
via singleplayer indhold til download er her. Lovende at sende Shepard hele galaksen, og i dybet af havet for at afdække en tabt hemmelighed, Mass Effect 3 Leviathan DLC
er nu tilgængelig for alle platforme.

For at komme til bunds i mysteriet omgiver eponyme væsen, vil Shepard nødt til at tage på gamle fjender i nye indstillinger, rejse til spillets første fuldt vand-logget verden, og leve gennem en klaustrofobisk mareridt. Alt dette sker i navnet på at opdage historien om Reapers, og Leviathan plads i det tabte konto. Det eneste spørgsmål er, om hemmeligheden er værd jagten, eller endnu vigtigere, den prisseddel.

I betragtning af nedfald at Mass Effect 3
opleves, når dens slutninger blev anset "utilfredsstillende" af en vokal del af spillere - og den udvidede endelser formildes nogle - vi vil antage, at dem, der seriøst overvejer optagning DLC ​​fundet nok af spillets mekanik og gameplay underholdende nok for en returflyvning. Det vil sige, hvis kampen og traversal i Mass Effect 3
's eksisterende kampagne ikke var sjovt, så Leviathan
bestemt ikke vil være enten. Det ekstra indhold er struktureret omkring tre separate kampmissioner, med hver tilbyder en noget ny drejning. Uanset om det er skalering en klippe-side facilitet midt i sammenbrud, frastødende fjender på en regn-fejet skib i midten af ​​havet, eller bare nogle gode gammeldags Cannibal skydebane, den faktiske bekæmpe arenaer og pacing (bølge efter bølge af fjender) vil være yderst velkendt for hver spiller. En lidt for velkendt, for nogle.

Stepping tilbage i Shepard støvler vil være en velkommen proposition for mange spillere, der endnu ikke at spille spillet, da det færdigt måneder siden, men for dem, der har gennemført singleplayer kampagne for nylig eller har været at holde aktiv i multiplayer delen af ​​spillet, handlingen er indeholdt i Leviathan
er noget sandsynligt at skuffe. Ingen nye fjende typer, ingen nye fjendtlige taktik, og velkendte bryst-høj væg befolkede faciliteter og installationer generelt giver mere af det samme.

Siden det øjeblik til øjeblik bekæmpelsen af ​​ ME3
var den bedste serien havde set det i sig selv er ikke fordømmelse. For én ting, DLC været en populær teori blandt os her på spil Rant at givet vores tid med ME3
's multiplayer, kan vores tilgang til kampagnen være meget forskellige en anden gang omkring. Hvorvidt den fuldstændige mangel på reelle problemer i ekspedition bølge efter bølge af Brutes og Cannibals i vores tilfælde er repræsentativ for alles erfaring kan ikke være kendt, men hvis nogen fans havde håbet Leviathan
ville upping vanskeligheder eller udfordring ikke regne med det.

det mest spændende foreslåede gameplay, der var fremtrædende plads i DLC markedsføring var Shepards første undervands eventyr, sender spilleren til knusning sorthed af havet i modsætning til rummets vakuum. Desværre, der håber på omfattende mech kamp mod store undersøiske bæster er igen i for nogle skuffelse, da dybet af vand-verdens ... -Kan holde til vand holder ikke massive fjender, men store hemmeligheder. Og det er her, det egentlige formål med Leviathan
DLC hviler.

Shepard (som i denne DLC, har endnu ikke tage på Reapers og møde hans mulige ende) er fast besluttet på at afdække den nuværende placering og arten af ​​den mystiske 'Leviathan af Dis. «Præcis hvad Leviathan er, og hvorfor det er forblevet skjult er helt ukendt, hvad der er kendt er dens evne til at dræbe en Reaper. Power ligesom der bør udnyttes, men unearthing arten af ​​Leviathan betyder afdække væsenets slips til Reapers -. En historie, der går tilbage årtusinder

Udvidelse på serien 'fiktion og galaktiske historie er de vigtigste mål i dette indhold, så gentagne gameplay er noget acceptabelt i betragtning af de fremragende skriftligt og stemme forestillinger fra skuespillere både gamle og nye. I en mærkelig twist, DLC fokuserer på ét tegn, der besidder ansigts animationer og overordnet modellering, der overskygger alle andre tegn i serien. Træ ansigter de andre medvirkende kan være mere at takke for denne bonus, men det er en behagelig overraskelse alligevel.

Den aktuelle udstilling og ny historie indsigter, at DLC giver ikke udforsket her af hensyn til dem, der endnu at færdiggøre det, men de tilføjelser til fiktion er dem, fans sikkert vil ønsker at høre. Spørgsmålet i hjertet af DLC - "hvor kom de Reapers fra?« - Besvares, selvom forklaringen er en af ​​de mest genanvendes i science fiction i almindelighed og Mass Effect
serie i særdeleshed.

den faktiske levering af afsløre BioWare udformet er tilfredsstillende, selv om forklaring og indsigt tilbydes, er mindre end banebrydende, og sørge for at tegne vrede fans, der igen vil finde paradoksal ræsonnement og uoverensstemmelser bliver brugt af hensyn af en (unægtelig) 'cool' twist

i sidste ende er Leviathan DLC tilbyder gameplay, der ikke skiller sig ud fra, hvad de spil tidligere har præsenteret, belemret med et par klodsede scener til boot:. som at lede det samme spil miljø efter spor ikke én gang, men to gange. Den egentlige historie afslører trivializes meget af Mass Effect 3
's konklusion, men er fortalt ret godt i betragtning af omstændighederne og hype. Havde missionerne optrådte i kampagnen af ​​ Mass Effect 3 fotos, de oplysninger formidles til Shepard kunne have gennemført alvorlige vægt, og resulterede i en temmelig episk payoff. Som det er nu, det bærer ringe indflydelse på den overordnede plot, og givet den implicitte grovhed twist, oplevelsen falder fladt, mere tilbøjelige til at samle en grynt af godkendelse fra fans end bifald eller udråb.

For spillere i håb om at få lidt mere af det Mass Effect
univers forklaret tydeligt, og antyder et par ubesvarede spørgsmål faldt her og der, Leviathan gør udføre opgaven. Men hvis udvidet gameplay, nye mekanik, nye fjender eller udfordrende kamp stadier var håb, så historien afslører lige så nemt så op online. Som det er nu, kun fans, der ønsker at personligt at opleve forklaring af Reaper oprindelse - ja, mener vi faktiske
oprindelse og mission af Reapers -. For sig selv vil finde oplevelsen værd at prisen på optagelse < p> -.

Mass Effect 3
Leviathan DLC er tilgængelig for $ 9,99 på Xbox 360, PS3 og PC