'Forza Horizon' Review

serie, først indført i 2005 på Microsofts oprindelige Xbox ,
er blevet bedre og bedre med hver efterfølgende iteration, der kulminerede i sidste års uangribelig < em> Forza Motorsport 4
(læs vores anmeldelse). Stadig, efter fire væsentlige lignende spil, er tiden til forandring kommer.

Enter Forza Horizon
. Udviklet af Legeplads Games i samarbejde med Turn 10 Studios, Horizon
tager Forza
serie ind i en åben verden for allerførste gang - specielt en fiktionaliseret, imposingly stor gengivelse af Colorado. Spillet er indstillet på baggrund af Horizon Festival, en fejring af bil kultur og musik, der kommer komplet med tre af sine egne radiostationer. Det er helt sikkert anderledes, men er Forza Horizon
en succesfuld afvigelse fra standarden Forza Motorsport
formel? Læs videre for vores fulde gennemgang.

Overensstemmelse med sandheden, er det svært at vide, hvor man skal begynde. Forza Horizon
er absolut massiv i enhver forstand af ordet - så meget, at det er nemt at lade sig skræmme først. Der er mange sikringsanlæg gameplay systemer til at komme til livs, et lineup af næsten 150 biler (mere for spillere, der pre-bestilt spillet eller spillede sin demo, og endnu mere til rådighed til at købe som DLC), et stort antal begivenheder, hvor til at konkurrere (jeg havde afsluttet 103 løb ved den tid, jeg detroniserede den regerende Horizon Festival mester, og mere venter), 216 veje til at opdage og krydse ... listen bliver ved og ved.

Ikke desto mindre hver enkelt aspekt af Forza Horizon
er omhyggeligt overvejet og mesterligt gennemført; selve spillet er en sømløs helhed, ikke en samling af frakturerede, modstridende design beslutninger. Horizon
er tunet til maksimal gameplay muligheder overalt, uden mulighed udforske, og spillerne får en enorm mængde af frihed til at gøre hvad de vil, når de ønsker at gøre det.

Det hele starter med indstillingen. Colorado, som gengives i Forza Horizon
, er simpelthen storslået. Det er ikke nogen lille opgave til digitalt genskabe en hel tilstand, og Horizon
Colorado er bestemt ikke "faktiske størrelse", men det er troværdigt stort og varieret. Det er også smuk. Med 30 billeder pr sekund, Horizon
kører til halv frame-rate af Forza 4
, men stadig formår at være ubesværet, håbløst glat. Virtual Colorado er kælet med så detaljeret, at det er nemt forveksles med den ægte vare. Statens forskelligartede, evigt skiftende terræn omfatter alt fra ørkensletter til frodige fyrreskove, bysamfund til pastorale dale, med hvert enkelt område flyder gradvist og naturligt ind i den næste. Det er en fantastisk præstation, lige så imponerende på både tekniske og kunstneriske grunde.

Som et resultat, har ingen kørsel spil nogensinde fanget frihed den åbne landevej helt ligesom Forza Horizon
. Navigering i vidder af Colorado i-mellem racer er en stor del af oplevelsen, og tilbyder en perfekt eksempel på, hvordan designerne hos Legeplads Games formået at tage noget, der kunne have været en forpligtelse - slogging fra den ene begivenhed til den næste - og vendte det til et aktiv. Spillere er aldrig blot rejser fra et sted til et andet; der er en verden fuld af ting at gøre undervejs. For startere, kan spillerne optjene point ved at køre stilfuldt - hvilket svarer til at gå rigtig hurtigt, snævert mangler andre biler på vejen, drivende, selv smadre ind vejskilte. Disse punkter indgå i afspillerens "Popularitet Level", og som det klatrer, bliver tilgængelige nye begivenheder.

Der er meget at finde i Horizon
verden, og hver bit i det belønner spiller. Et-hundrede tegn for "Dak s Garage" er spredt over hele Colorado, og hvert tegn smadret reducerer omkostningerne til bil opgraderinger med én procent. "Barn Finds" er affældige gamle (og ikke-så-gamle) biler bare venter på at blive genoprettet; opdage en og det er din. Rygter "Barn Find" steder periodisk markeret på eminent anvendelig i spillet kort, men det er op til spilleren at gennemsøge det markerede område for sin undvigende præmie. Der er fartkameraer du kan køre forbi og veje til at finde, og spillerne kan udfordre enhver Horizon Festival driver de støder på en hurtig, on-the-spot, head-to-head løb med et tryk på en knap. Gå online åbner op endnu flere muligheder, ligesom Co-op udfordringer, spil af Cat & amp; Mus, og Free Roam-kampe.

Så er der kørsel selv. Til alle, der måske tror, ​​at Horizon
på nogen måde er "Forza Lite," så tro om igen. Horizon
gør brug af den samme krævende fysik model, drevet den tidligere Forza
spil og i en åben verden indstilling - som omfatter en bred vifte af spor overflader - at fysik model er håndgribeligt mere spændende end nogensinde før. En race, der starter på asfalten af ​​en gade kan ende på en grusvej. Undervejs kan spillerne går på tværs af hjørnet af en græsmark eller afvikle kørsel på den side af vejen. Horizon s
biler reagere hensigtsmæssigt - entydigt -. Til alle tilgængelige overflade, og tak igen til at bemærkelsesværdige fysik model, hvert køretøj er selv genkendelig tydelig med hensyn ydeevne og håndtering

Selv om det er rimeligt at sige, at Horizon
er lige så meget om glæden ved kørsel
da det er glæden ved racing
, løbene stadig formår at begejstre. Legeplads kamp fuldt udnytter de muligheder, som virtuel Colorado, og leverer en enormt varieret, tilfredsstillende sæt af spor. Små, stramme, bybaserede kredsløb; vikling, forræderiske, bjergrige ruter; lap-baserede og punkt-til-punkt; on-road og off-road; dag og nat; sidste felter, over broer og gennem tunneler - det bare aldrig stopper. Uendeligt iterativ og frisk, Horizon s
mange spor kollektivt repræsenterer den nye højvande mærket for konsol racere.

Så godt som Horizon s
verden, baner og biler alle er, jo spillet snubler når det kommer til sine karakterer. Som spiller bevæger sig op gennem rækkerne af Horizon Festival, vinde løb for at låse op farvekodede armbånd, der tillader indrejse i stadig flere prestigefyldte konkurrencer, vil de støde på en lille cast af rivaliserende Superstars, der er ensartet irriterende at udholde.

på toppen af ​​den bunke sidder Darius Flynt, grov, forfængelig og nedladende, tre gange mester af festivalen. Resten af ​​stærkt stereotype, vildt unlikable besætning - spydig hård pige, Jackass
-esque tv-stjerne, rig knægt, der hævder at være blevet født med snavs under neglene, og mere - er endnu værre. For den sags skyld, hver af spillets tre radiostationer har talky DJs sprøjtende gentagne drilleri, at spillerne er apt tune ud, bevidst eller på anden måde, før eller senere. For at være fair, ingen af ​​disse tegn rent faktisk skade oplevelsen, og de giver nogle tynde narrative fremdrift for Horizon s
begivenheder, men de er unødvendige og dårligt udtænkt -. En skamplet for byen på spillets ellers uberørt landskab < p> Horizon
understøtter både Kinect og SmartGlass. Kinect integration er smart begrænset til at navigere i verden. At sige "GPS" bringer en lille menu, der giver spillerne mulighed for at vælge den næste begivenhed, den nærmeste begivenhed, eller Horizon Festival centrale knudepunkt som deres destination - efter det, bare følg pilene på vejen. SmartGlass, på den anden side, er en skuffelse. Dybest set, det fungerer som en anden kortskærmen, der giver brugerne mulighed for at sætte navigationspunkter. Desværre er kortet ikke rulle eller skalere glat, hvilket gør det svært at finde bestemte steder, og "Barn Finds" highlight - tydeligt markeret på in-game kort -. Ikke vises på SmartGlass kortet overhovedet

Disse meget, meget små uforudsete hændelser bort, Forza Horizon
er simpelthen genial. Ekspansiv, generøs, smukke, lange - Horizon
er den samlede pakke, pakket ind i den mest fuldt realiseret, omhyggeligt konstrueret virtuelle verden af ​​enhver racerspil. Gå ikke glip af det