Spil Guider > videospil > alle video game > 'Motocross Madness' anmeldelse

'Motocross Madness' anmeldelse

Der er en overflod af racing spil i dag, og alle af dem har deres egen stil og niche, der hjælper dem appellere til deres respektive fan baser. Hvad sætter Motocross Madness
ud fra resten af ​​flokken er zaniness af hvert spor, trick, og race, og slutresultatet er et download-spil, der formår at være lige så sjovt, som mange havde håbet. Når det er sagt, er der et par problemer, der holder denne titel fra at være et must-have erfaring på Xbox Live Arcade, men generelt er det noget, som næsten enhver gamer kan hoppe ind og have det sjovt at gøre det.

For dem der ikke vidste, Motocross Madness
startet fra ydmyge begyndelse på pc'en, men det har været et par år siden franchisen har opdrættet sit hjelm toting hovedet. Denne iteration, mens der opholder sig tro mod originalen koncept, har en helt anderledes udseende i forhold til sine forgængere. Denne nye æstetik kommer fra Microsofts ønske om at kaste spillernes Xbox Avatars ind i kampen, men optagelsen af ​​en sådan tegneserieagtige race af racerkørere faktisk øger blot wackiness af selve spillet.

Der er i alt ni forskellige kurser med i Motocross Madness
, og de er opdelt i tre separate områder. Hver af de tre pågældende områder finder sted i et unikt miljø - giver mulighed for en lille visuel mangfoldighed, når det kommer til hvert spor - og de består af en egyptisk ørken, en skyllet ud skov, og et snedækket Island bjergside. Alle disse er ret typisk for et racerspil, men layoutet af hvert spor gør et flertal af dem mindeværdig.

Sammen med standard racer er flere andre tilbud, der er tilgængelige for brugerne. Spillere kan race mod spøgelse gange i et forsøg på at score en eftertragtet guldmedalje, og at quest vil tage dem på tværs af alle ni af spillets baner. I mellemtiden, en udforskning tilstand kaster spillerne ind i en åben verden sandkasse, der spænder over hver af de tre miljøer, race tracks er vært på. Disse kurser er absolut fyldt med mønter og andre samlerobjekter, der giver brugerne en medley af nyt indhold, og medaljer er givet væk baseret på hvor mange samleobjekter er samlet i alt.

Hvis de ikke var nok, så vovehalse vil blive glad af en oplåselige mode, der fokuserer udelukkende på de tricks, som spillerne kan udføre. Hver medalje har en vis score, der skal opnås, men de har brug for at buste ud nogle vanvittige manøvrer for at nå at score inden for et begrænset tidsrum - eller risikerer ikke den udfordring alle sammen. Score multiplikatorer og tid forlængere kuld hvert kursus, og er vigtige hjælpemidler for Evel Knievel wannabes i håb om at udvide deres fiktive fan baser.

Hver eneste race spor er fyldt til randen med hemmeligheder, genveje og mønter for brugerne at finde og samle. Dermed ikke kun giver spillerne en fordel, når det kommer til at gå imod andre spillere /CPU'er, men første sted sejre og mønter indsamlet mens bombningen omkring hvert kursus vil gå i retning penge og erfaring, at brugerne kan gøre brug af til at købe nyt udstyr og niveau op . Nivellering op låser nye evner og genstande, hvilket gør det en vigtig del af forløber gennem spillet.

Opgradering af eksisterende cykler, købe nye, og investerer i nye tøj er nogle af de frynsegoder, der er tilgængelige for dem, der indsamler mønter nok og belønninger i spillets racerbaner. Indkøb indholdet er den nemme del, det er at låse indholdet for køb, der er svært, og spillet gør et helt fantastisk stykke arbejde på at sætte spillerne gennem deres Skridt til at tjene det privilegium at købe et flertal af de elementer, der kan pryde hylderne i i -game butik.

det største problem, som kan havde med Motocross Madness
er, at det er utrolig kort, og vil ikke tage gamere, der er bekendt med dette mærke af racer lang tid at nå op på 100% færdiggørelse. For 800 Microsoft Points ($ 10) Dette er ikke helt uventet, men tilføjelsen af ​​mere indhold ville have været meget værdsat.

Selv om det ikke vil tage lang tid at færdiggøre titlen, inddragelse af split-screen og online multiplayer vil ånde nyt liv ind i kampen længe efter singleplayer delen er afsluttet. Giver mulighed for en-til-en handling på samme konsol er en masse sjov, især i betragtning af sindssyge tørre outs og narrestreger, der opstår regelmæssigt i løbet hvert løb, men det ville have været rart at have 4-spillere på samme tid. Når det er sagt, Motocross Madness
understøtter 2-8 spillere online, og denne mulighed er meget sjældent en kedelig tid.

På toppen af ​​standard multiplayer tilbud, der er en funktion, der hedder Bike Club. Denne funktion giver brugerne mulighed for at interagere med deres venner, selv når de ikke er online ved at bogføre spillerens bedste omgangstider og udfordre deres venner til top dem. Dette gør for nogle venskabelig konkurrence blandt venner, og tilføjer en nice lag af udfordringen givet et solidt antal Xbox Live-venner har faktisk spillet.

Samlet set Motocross Madness
er spillet at et flertal af longtime serien faithfuls ville forvente fra en $ 10 rate. Selv om det er kort på indhold, hvad der er til stede formår at være en meget sjov, pick-up-and-play racer, at næsten alle kan hoppe ind med relativ lethed. Inddragelsen af ​​opgraderes snavs cykler og en XP meter ridser kløe af spillere på udkig efter noget lidt dybere, mens du stadig holder den samlede oplevelse enkel og tilfredsstillende

-..

Du kan følge Riley på Twitter @TheRileyLittle

Motocross Madness