Spil Guider > videospil > alle video game > 'Call of Juarez: Gunslinger' anmeldelse

'Call of Juarez: Gunslinger' anmeldelse

Ligesom en spytkummen der har været at få for meget opmærksomhed, Techland s Call of Juarez
serien har set bedre dage. Efter at have fundet en kultstatus med det første spil, og udvikler sig dette begreb i en god mid-tier erfaring i Call of Juarez: Bound in Blood
, serien tilspidset med sin tredje post, Call of . Juarez: The Cartel

med Call of Juarez: Gunslinger
, Techland går tilbage til tegnebordet - plukning og vælge hvilke elementer arbejdede fra de to første spil, tilføje nogle meget behov stil, og indpakning det hele op i en $ 15 downloades produkt. Men er det værd at Call of Juarez
navn? Læs videre for at finde ud af.

Selvom det bares Call of Juarez
navn, Gunslinger
er knap en Domstolen, som
titel. Det er ikke en dårlig ting, vel at mærke, at bare noget påpege. Denne særlige eventyr følger Silas Greaves, en Wild West dusørjæger, der har smittet albuer med nogle af denne periode mest berygtede tegn. Langs løbet af spillets kødfulde 7-timers kampagne, vil spillerne komme på tværs næsten alle vilde vesten ikon, fra Jesse James til Billy the Kid til Butch Cassidy og Sundance. Det er overflødigt at sige, Gunslinger
vandhaner i det vilde vesten genre og ærbødigt miner det for alle er det værd.

Storytelling har altid været den Call of Juarez
serien største aktiver, og det er ikke anderledes med Gunslinger
. Grever fortæller historien fra start til slut - genfortælling hans eventyr til lånere af en bar - men gør det på en naturlig, fritflydende måde. Han laver fejl, modsiger sig selv, og udelader specifikke detaljer, indtil det sidste øjeblik, og hvad er så strålende om Gunslinger
er, at spillet tilpasser sig sin storytelling. Da de forskellige detaljer i historien kommer frem i lyset, vil spillet verden ændre sig. Hvis Greaves nævner han kæmpede indianere, men så indser han kæmpede cowboys, vil fjender øjeblikkeligt ændre.

Gunslinger
spiller vil dette koncept i hele, tilføjer falske slutninger, der starter i slutningen og arbejde baglæns, og endda spille rundt med faktiske skrevne historie. Som et resultat, historien bliver en del af gameplayet, og Greaves 'fortælling oplyser spillerens beslutninger. Det kan virke som lidt af en gimmick for nogle, men storytelling alene charmeret mig fuldstændigt.

Fra en skelettet gameplay perspektiv, Gunslinger
er lidt mere end en skydebane, med spillere bevæger sig fra punkt A til punkt B tage ud fjender dukker op fra bag dækning. Optagelserne er kompetent, og de våben (seks-shooter, riffel, haglgevær, savede-off) har deres egen sans for stil, men grundlæggende gameplay ikke gør noget mere end funktion. . Det er sagt, der er lidt blomstrer krydret hele spillet, der holder skyderi spændende, eller i det mindste giver spillerne nogle flere mekanikere til at arbejde med

Koncentration går tilbage til Gunslinger
- tillader spillere til at fryse tiden og tegne flere fjender med overmenneskelig hastighed. Greaves er trods alt en af ​​de bedste i Vesten, og koncentration tilstand hjælper spillere får en ægte følelse af hvordan det er. Spillet introducerer også en unik, one-off dodge mekaniker hvorved spillere kan læne - enten til højre eller til venstre er baseret på kuglen er bane - at undgå at få skudt. Igen, det er en opfindsomme mekaniker, men en, der føder tilbage i spillets dejlige præsentation

Gunslinger
er fyldt med alle mulige vilde West-y miljøer.; hvis det er i en vestlig, spillet sandsynligvis har det. For at være fair, vil spillerne støde lignende udseende flise sæt, især i sedan /spøgelse by områder, men spillets cel-shaded art stil (tror Borderlands
) sætter en moderne twist på nogle velkendte områder. Spillet kan også prale af et par dødbolde, især et tog røveri, der vil have fans af den vestlige genren giddy med glæde.

Taler af præsentationen, Gunslinger
holder replayability højt gennem en resultatbaseret score system. Point tildeles for hver dræbe, og en combo meter ganger hver kill score hvis spilleren doles ud død i hurtig rækkefølge. Hvis en spiller dræber en mere udfordrende fjende, for eksempel, vil de tjene en vis mængde point, men hvis de sende dem med en headshot, de vil tjene endnu mere. Spillets in-game pointsystem fungerer også som en XP-system, med spilleren nivellering op og tjene nye færdigheder som hurtigere genindlæser, højere ammunition tæller, eller mere tid i koncentration mode.

Det endelige mål i hver mission er at dræbe effektivt og nøjagtigt for at tjene muligt den højeste score. Men hvis spillerne tror, ​​de kan gøre det bedre, kan de hoppe ind i spillets Arcade mode og replay enhver mission. De bedre spillere scorer, jo højere vil de rang på spillets online leaderboards

Og lad os ikke glemme det vigtigste element i enhver Wild West spil:. Dueller. Mens Gunslinger
har sin rimelige andel af run-of-the-mill boss møder, det er spillets dueller, der gør den største virkning. At vinde en duel er ikke let, men den er tilfredsstillende, da spillerne bliver nødt til at styre både deres draw hastighed og deres fokus. Masser af spil har gjort dueller bedre, men ingen til min viden har tilladt spillerne at stå 10 skridt væk fra nogle Legends i Vesten som Jesse James eller Dalton brødrene. Og vi vil ikke ødelægge det, men spillet har en utrolig finale -. En sand Wild West godbid

Den ene store ulempe at Gunslinger
, som hentydede til tidligere er en fjende AI. De fleste onde vil simpelthen stå der venter på at blive plukket ud, eller de vil poppe op fra dækning med skiftende mellemrum. Der er en vis følelse af selvopholdelsesdrift til fjender, men ikke nok til at gøre spillet udfordrende. De ikke-duel boss-kampe - hvor spilleren skal nedbryder en fjende helbred bar til fremskridt - er også en skuffelse. De er rudimentær, og er ikke pakket i nogen form for opfindsom måde. Disse uslebne patches ikke trække den samlede oplevelse af Gunslinger
ned, men dem, der går ind i spillet strengt på udkig efter en skytte kan komme væk en smule skuffet.

Call of Juarez: Gunslinger
kan være et tilfælde af stil over substans, men når den stil imponerer på næsten hver tur, nogle kompetent skyderi og et par unikke mekanik vil mere end tilstrækkeligt. En medrivende historie, fantastisk historiefortælling, og et Wild West indstilling som realiseret i en cel-shaded art stil vil vinde mest over fra spillets første øjeblikke, og det kun bliver bedre derfra.

Denne særlige post kan ikke rigtig forbinde til Call of Juarez
mytologi (gem en kort cut scene), men det mere end lever op til det vilde vesten idéer, der påvirkede serien.
Spillet er en væsentlig udbud med masser af muligheder for replayability, men det faktum, at det er kun $ 15 gør det endnu mere imponerende. Call of Juarez:. Gunslinger