Spil Guider > videospil > alle video game > "Zoo Tycoon 'anmeldelse

"Zoo Tycoon 'anmeldelse

Microsoft Studios annoncerede Zoo Tycoon
tidligere på året under Electronic Entertainment Expo, efterlader både dyr fans og nostalgiske gamere venter spændt en bølge af digitale dyr til deres konsoller. Udvikler Frontier Developments har pawed rundt i dyret virksomhed før, crafting furry critters i Kinectimals
og endda skabe en Rollercoaster Tycoon
port til den originale Xbox. Mens Zoo Tycoon
er propfyldt fuld af nuttede øjeblikke, er det ikke uden sine egne fejl -. Dette er ikke den slags indviklede management spil Tycoon
serien fans vil forvente

Zoo Tycoon
placerer spillerne ind i en venlig verden, hvor i modsætning til den oprindelige spil af samme titel, kan dyrene aldrig undslippe deres udstillinger. En vægt på sjove interaktioner, venlige dyr og mindre ledelsesmæssige krav synes at være det endelige resultat af en titel forenklet for et yngre publikum. Dette er ikke en dårlig ting, men gamere forventer den samme slags titel som den oprindelige Zoo Tycoon
bør holde et åbent sind

Spillet vil give spillere med tre typer af gameplay:. Free-form , kampagne og udfordring. I både udfordring og kampagne modes, er spillerne får et sæt antal opgaver, de skal udfylde inden for et relativt lille tidsramme. Selv om det giver nogle udfordringer til spillet, det tager også væk evnen til korrekt nyde dyrene selv. Alene overflod af forsker krav er også forvirrende, som spillere er tvunget til at forske hvert element på menuen - nogle vil tage 20 sekunder, og nogle vil tage to minutter - men tiden er ikke opført før du accepterer at betale for forskningen. Det er så freeform mode, hvor spillet skinner, uden de irriterende begrænsninger både forskning og økonomi. Da spillerne ikke er skyndte at fuldføre mål til en tikkende ur, vil de have tid til at nyde de udstillinger, de har lavet, lege med dyrene og vokse en vedhæftet fil til de dyr, de yngler og køb.

Den største undergang Zoo Tycoon
ligger inden dens mangel på sort og over-vægt på enkelhed. Mens der er 8 vigtigste udstilling arter og 15 mini-udstilling arter - de fleste med deres egen række underarter - må dyrene ikke i sidste ende har mange animationer for at bladre igennem. Lemurer bliver mindre underholdende, når de gør de samme aktiviteter igen og igen, som kan forårsage spillere at miste deres forelskelse med adorably søde vagtplan, når de har begået flere timers tid til spillet. Der er kun nogle få typer af forbedringer spillere kan føje til hver udstilling, og de fleste af dem er kun for 1 til 3 typer af dyr - hvilket betyder de fleste udstillinger, uanset hvilken park, de er i, ende med at se det samme som alle andre udstille. Spillere også miste evnen til at styre stien placering, og mens spillet normalt gør et godt stykke arbejde med dette, nogle gange er det efterlader en masse af plads til forbedring.

Mens udstillingerne måske ikke blænde fleste gamere, de indviklede detaljer hældes i dyrene selv helt sikkert vil. Den enorme mængde detaljer stuvet sammen i teksturer gør hvert dyr virkelig kommer til livet, og én gang for at sprøjte et næsehorn med en slange er nok at se, at holdet tydeligvis brugt en masse tid på at arbejde på vandet teksturer. Børn og dyreelskere vil være i ærefrygt på den blotte niveau af detaljer, og spille det på Xbox One vil virkelig drive punktet hjem.

Der er tre Kinect-baserede interaktioner for udstille dyr, selvom hver er meget begrænset. For eksempel kan store katte og chimpanser interagere med spilleren gennem en sensorisk skærm, og Kinect gør et fantastisk stykke arbejde at genkende ansigtsudtryk, beviser sig meget i stand til at fortælle, når en mund er åben eller selv når nogen blinker. Spilleren kan se deres eget spejlbillede mod in-game glas, som tilføjer en nice touch, som dyrene reagerer på dine ansigtsudtryk. De to øvrige aktiviteter er afhængige af håndbevægelser mere end ansigtsudtryk, og mens de aktioner, der spiller ud vil gøre dyr entusiaster sladre, fejlene i den gestus anerkendelse er sikker på at frustrere eller forvirre brugerne -. Især hvis unge er involveret

spillet understøtter op til fire spillere på én gang, uanset game mode, så venner til alle hoppe i sammen og arbejde på samme zoo. Det er sjovt at se interaktioner ske fra et andet perspektiv, og selv når de ikke spiller i de samme zoo spillere er i stand til at donere dyr til hinanden. Disse dyr kan tilføjes til enhver zoo i ethvert spil-mode, hvilket betyder, zoologiske haver strapped for kontanter virkelig kan drage fordel af en ven at spille i freeform mode med ubegrænset midler til dyre dyr. Genopfyldning vand og fødevareforsyninger (og selvfølgelig, rengøring overbygning) gøres meget nemmere med venner, og viser sig at være en fornøjelig oplevelse.

En af de største skuffelser på Xbox One udgaven er, at spillet har en indbygget grænse for, hvor mange dyr og udstillinger kan placeres. Mens Zoo Tycoon
giver spilleren et stort kort med masser af plads, spillere vil typisk blive tvunget til at stoppe bygningen, når det er omkring en fjerdedel fuld grundet en meddelelse om "der er ikke mere plads til udstillinger". Som en lancering titel til systemet, var det overraskende at se sådan et spil-standsning begrænsning på plads. Dyr og genstande kan fjernes for at gøre mere plads, men spillet virkelig bør give mulighed for flere objekter, der skal sættes i. Redigering objekter er svært nok med dårligt konfigurerede menu interface, der tvinger spillerne til at gå frem og tilbage og tage alt for mange skridt til at udføre hver opgave de er givet.

Zoo Tycoon
er en stor casual spil med masser af underholdende dyr øjeblikke, men oplevelsen er skæmmet af en over-vægt på enkelhed og en forfærdelig menu-interface . Grafikken er helt sikkert et stærkt punkt på Xbox One, men andre begrænsninger tage væk fra hvad der virkelig kunne have været en næste-generations oplevelse. På trods af dette, er det en fornøjelig tur for dem, der søger at slappe af og have lidt sjov, og de fleste spillere vil finde det svært at ingen sige til yndig liste over dyr, hvis den får chancen for at se dem.

Zoo Tycoon
er tilgængelig nu for både Xbox 360 og Xbox One

-.