Spil Guider > videospil > alle video game > 'Madden NFL 25' anmeldelse (PS4 /Xbox One)

'Madden NFL 25' anmeldelse (PS4 /Xbox One)

Madden NFL
franchisen har overlevet i 25 lange år og flere konsol gentagelser, og over den tid serien er vokset fra en blokformede, arkade-stil erfaring til en velsmurt maskine, hvor forbedringer er let, men gameplayet er knivskarpt.

med Madden NFL 25
, franchisen tager atter springet ind i en ny generation af konsoller, men gør det med en masse af sin bagage i blår. Madden NFL 25
er ikke den visuelt imponerende, helt fordybende fodboldspil EA Sports håbede på, men det gør indføre et par ændringer, at hardcore fans sikkert vil sætte pris på

Første ting først:. Madden NFL 25
ligner ikke den oprindelige næste generations afslører trailer. Der er glimt af denne ambition indeholdt i dette spil, men det overordnede udseende er meget mere afdæmpet. Spillere ser tættere på deres virkelige verden modparter, end de nogensinde har før, men ikke på det niveau, som nogle kunne forvente. Og hvad detalje spillet tilføjer spiller ansigter er snart tabt, når spillets klodser animation rutiner sparke i. Når du kører, der passerer, dykning, eller tackle player bevægelser er flydende og vægtige, men alle andre steder de er mærkbart akavet. De spillere på banen er de heldige dog, som bibeskæftigelse spillere og trænere ligne konstruerede robotter.

Bortset fra hit-or-miss ansigter og animationer, spillerne faktisk ser imponerende. Bittesmå detaljer som blænding på spillernes hjelme og rynker på deres trøjer, ser meget bedre end i den foregående generation. Fra bag - hvilket er, hvordan de fleste spillere er set i spillet - spillerne ser godt ud, er bare, når kameraet bliver stramt på spillernes det står, at de begynder at ser lidt grimt. Det er næsten som om en højere opløsning tekstur blev draperet over en strøm-gen spiller model.

Men ligesom i den næste generations udgave af FIFA 14
, Madden NFL 25
skinner klogeste i stadioner og skarer. I stedet for klodser, papir-lignende fans, har denne næste generations Madden
fuldt animerede deltagere, der ligner og føles som en del af atmosfæren. De deltager i team-specifikke chants, de reagerer på særligt spændte øjeblikke i spillet, og vigtigst de ligner individuelle mennesker. Og heldigvis for de fans, har de smukt afsmeltet stadioner at besætte. Fra lys skinner ned under en nat spil til græsset på marken, stadioner endelig har en konkret tekstur til dem. Græsset er et særligt imponerende område af forbedring, da det nu viser slitage som spillerne traske på tværs af det. Disse synlige skader desværre ikke bo på plads for længe, ​​hvilket gør for en akavet "feltet refresh" animation, men det er en smart første forsøg på at tilføje et lille strejf af detaljer.

Gameplay i Madden NFL 25
får også en lille løft i next-gen, de fleste især i kørende spil. Nu, i stedet for spillerne at kunne vende på en tallerken og hurtigt komme tilbage på omgangshøjde, har de en ægte følelse af vægt og momentum. Det betyder, spillere kan ikke trække usandsynlige juke bevæger sig, hvilket gør kørende spil den mest realistiske det har været i nogen tid. Denne ændring tager nogle få bruges til, da spillerne er hovedsagelig relearning hvordan man kan bryde og undvige tacklinger, men det er en af ​​de få tilføjelser, der føles som grundlaget for en mere realistisk Madden
. Og spillet kompenserer for mere realistisk drift ved at gøre tackle animationer mere realistisk. Så i stedet for at blive suget ind i en modstander og falder til jorden, kan spillerne nu bryde fri lettere, hvis en modstander er ude af balance eller mindre.

Ligeledes den offensive linje og defensive linje AI i spillet er meget bedre. På lovovertrædelse, et holds offensive linje sikrer at Blitzers ikke har let baner til quarterback og sørge running backs kan finde deres egne baner, når det er nødvendigt. Betragtninger på forsvar, vil gamer-kontrollerede lineman finde sig kæmper desperat for at bryde fri, men de vil ikke "holde" til tackle eller vogte ligesom i fortiden. Da de fleste spillere vil bruge lidt tid på "skyttegrave," de fleste af disse forbedringer vil gå ubemærket hen, eller i det mindste påskønnet. Men det var et område, som Madden
havde kæmpet i de seneste år, så det er godt at se EA Sports endelig give det en vis opmærksomhed.

Når det hele er i bevægelse, en masse af de forbedringer, der i spiller modellering og animationer vild i shuffle. Det vil sige den næste generations versionen ikke spille alt, bedre end på den aktuelle generations-version, bortset fra kørende spil. For nogen tid franchisen har behov for nogle forbedringer i afleveringer og om forsvar - især i den måde cornerbacks reagerer på gennemløb - men begge områder forekommer relativt uberørt. Det er rigtigt, at atmosfæren kan gå langt i retning af at gøre oplevelsen udseende og lyde bedre, men det forsvinder efter et par spil.

Hvad er der tilbage efter det er et produkt, der forbedrer i nogle få områder, men ikke på det niveau, at kalde dette et must-buy sport titel. Ligesom vi nævnte i vores nuværende generations revision, Madden NFL 25
kommer på tværs som lidt mere end en nødløsning før de store forbedringer ramt i et eller to år. Og den næste generations version er en smule bedre spilleregler iteration, med visuals, der er mere detaljerede, men stadig fejlbehæftet. Samlet set vil fans af serien lide, hvordan EA Sports har gearede magt next-gen-systemer, men den afslappede forbruger er bedre tjent venter indtil franchisen gør mere gennemgribende ændringer.

Har du haft en chance for at checke < em> Madden NFL 25
på PS4 eller Xbox One? Hvad synes du? Lad os vide i kommentarerne nedenfor.

Madden NFL 25
er ude nu til PS4 og Xbox One. Spil Rant primært spillede PS4 version til denne anmeldelse, men testet Kinect på Xbox One, hvor det samme sæt stemmekommandoer arbejder lidt bedre med den nyere system.