Spil Guider > videospil > alle video game > "Watch Dogs 'anmeldelse

"Watch Dogs 'anmeldelse

Efter 5,5 års udvikling, Ubisofts nye spil franchisen Watch Dogs
er her endelig, og byder på åben verden sandkasse gameplay fra kørsel og skydning, til mini-spil og selvfølgelig, hacking. Men hvordan den nye multi-platform konsol overgang titel sammenligne med andre sandkasse titler og action spil spil, vi allerede har oplevet? Læs videre for vores gennemgang.

Når Ubisoft først afsløret Watch Dogs
to år siden på E3, det drog sammenligninger til Grand Theft Auto
men med et nyt lag maling og løftet om innovative funktioner og online-forbindelse usete i genren før. Det meste leverer på disse, men ikke på en måde, du måske tror.

Watch Dogs
er først og fremmest, en solid, poleret spil værd at spille. Det er sjovt, og det er stort. De fleste elementer og gameplay mekanik spillere ville forvente af et moderne åben verden sandkasse spil er der, men rækken af ​​disse ting er ikke så imponerende som markedsføring ville føre os til at tro. Er heller ikke spillet så visuelt imponerende som spillets første videoer ville indikere. Det er ikke til at sige, Watch Dogs
er ikke stor eller er grimt, men det er helt klart en overgang spil. Watch Dogs Er det ikke temmelig

Ligesom andre open-world Ubisoft-titler, Watch Dogs
bygger på geografisk progression. Få adgang til et tårn eller hub punkt på kortet for at låse de sidemissioner og samlerobjekter i dette område, ligesom klatring tårne ​​i Assassins Creed
spil eller Far Cry 3 fotos. Spillere kan stjæle biler, engagere sig i cover-til-cover skyderier og vælge, hvad side missioner for at tage del i at gøre det, men alle disse ting, vi har gjort før, og i nogle tilfælde have gjort det bedre i andre spil.

Der er ikke mange biler, at AI er ikke den bedste, soundtracket er ikke engang værd at nævne, og de mange forskellige sidemissioner er gentagne. Men der er en masse indhold, og vi betyder meget. Den vigtigste historie alene vil tage 20 eller flere timer at gennemføre, opdelt i fem akter, med en bred vifte af opgaver. Som spillere fremskridt ned hovedhistorien, de tjener belønninger, ligesom de kan for at fuldføre sidemissioner. Disse er alle spores i handy cirkulære fremskridt træ og et lignende system anvendes til nivellering op færdigheder.

RPG progression systemet her er nøglen til at gøre spillet hovedperson Aiden Pearce mere effektiv under biljagter, kampscenarier og til at bruge byen Chicago som et våben. Spillere optjener point for at unddrage politiet, at tage ned fjender på forskellige måder og ved at udfylde side mål og hovedhistorien missioner. Det er et smart system, som kontinuerligt giver spillerne en klar idé om mål og belønninger. Der er også en grundlæggende crafting mekaniker hvor spillerne kan købe komponenter fra pantelånere, plyndre dem fra miljøet, biler og mennesker, at bygge værktøjer, der spænder fra Focus piller og strømafbrydelser (for at slukke for strømmen til Chicago midlertidigt) til IED bomber og granater . Watch Dogs Skill Tree

The Focus piller genopbygge en måler, som giver spillerne mulighed for at bremse tid til en nær stilstand, hjælper spillere score nemme headshots. Focus-funktion kan aktiveres under kørsel også, men det løber ud reelle hurtig. Derfor lægemidlerne. Det er en anden ekstra lag betød at fremvise Aiden s over gennemsnittet evner til at tænke og reagere. Det hjælper med at gøre for cool filmiske øjeblikke for super handling stjerne Aiden Pearce, der bare så sker for at være at få en Watch Dogs
film gjort baseret på dette spil.

Pearce er en hacker, der gik for vidt, og resultaterne af hans ulovlige handlinger kostede hans niece. Historien er først og fremmest om at finde ud af hvem der var ansvarlig for den handling (andre end ham selv, naturligvis) og afdække konspirationer og korruption i Chicago, da han bliver "The selvtægtsmand." Hvorvidt Pearce tjener lidt respekt fra samfundet afhænger af spillerens omdømme, som er defineret ved sine handlinger. Forebyggelse en forbrydelse uden at være dødelig, og undgå at såre /dræbe politi og uskyldige forbipasserende, og omdømme er positiv, og folk vil ikke ringe til politiet på dig, men de kan forsøge at tage et billede til deres samling.

Denne ridser overfladen af, hvad Watch Dogs
gør så godt, at gøre byen sagen. Hovedpersonen kan bare være en frygtløs, myrdede maniac (for rigtigt eller forkert), men byen og hvordan spillerne kan bruge det er, hvor Ubisoft bryder nogle grænser. Dette starter med de fiktive mennesker, der bor i det. Cast af Watch Dogs

På ethvert tidspunkt i løbet af spillet, kan Aiden trække sin smartphone i profiler mode og ved at pege trådkorset til enhver person, der går forbi, vil få information om dem, fra deres job og indkomst, til deres navn og nogle interessante faktum om dem. Nogle mennesker har emner, du kan hacke væk fra dem, eller bankkonti, som lader dig hæve kontanter fra næste gang du rammer en ATM. Nogle tekster eller telefonopkald, som du aflytte kan føre til sidemissioner. Moral er ikke en faktor her, så du skal ikke bekymre dig om at tage kontanter fra en enlig mor, da der ikke påvirker omdømme. Aiden brug for penge, så han kan købe våben og sprængstoffer. Dårlige mennesker skal dø.

Brug af profiler bliver anden karakter, på samme måde ved hjælp kameraer i byen og i bygninger gør. Da den Watch Dogs
version af Chicago er forbundet af CTOs netværk, kan den vigtigste plottet i spillet, Aiden (og et par usmagelige antagonist hackere) adgang ikke kun kameraer, men dele af byen infrastruktur og de fleste WiFi-tilsluttet objekter mennesker har på dem. I nogle tilfælde betyder spillerne - hvis de vælger at spille på denne måde - kan gennemføre en side mission eller en stor del af en historie sekvens uden selv at komme ind det begrænsede område

Se et kamera.? Hack ind i det, og derefter springe til den næste, og den ene efter det, tagging alle fjender i området, og ligesom et puslespil, flytte brikkerne rundt ved distraherende og lokke dem, selv om man tager nogle ud med eksplosioner. Det er en vidunderlig, problemfri og intuitiv måde at gøre open-world spil mere taktisk og detaljeret, og det er noget, vi føler, vi kommer til at savne, når hoppe ind i andre sandkassen titler, tidligere og nuværende, der ikke tilbyder dette niveau af tilslutningsmuligheder.

tilslutningsmuligheder går ud over Chicagos infrastruktur selv og ind i online-realm. Mens du spiller kampagnen, kan andre spillere invadere dit spil og hack dig, at aktivere en række 1 vs. 1 online missioner. Du kan slå disse fra, hvis du ikke vil have dem, men det er en cool måde at bygge bro mellem singleplayer-kampagnen og online-verden. Der er yderligere online-modes, fra online racer og Free Roam tilstand, men disse er ikke meget givende eller værd at gentage. Der er ikke noget at gøre i frit strejfe uden for roaming rundt med andre spillere.

Ud over det ikke-player folk i byen, spillerne kan direkte påvirke Chicago fysisk så godt, at hacke sig ind lys, damp rør og vejspærringer at stoppe forfølgere . Og ligesom profilering, hacke sig ind kameraer og sådan, Watch Dogs
held tilføjer et ekstra lag til næsten ethvert aspekt af åben verden gameplay med tryk på en knap. Det påvirker selv de små detaljer som at stjæle en bil uden at bryde glas eller snubler en alarm. Det er ikke så dybdegående som nogle måske håbe, men det er pæne og hjælper udvikle genren på en måde, vi ønsker at se uddybet i en efterfølger.

I en by, der er så forbundet, er det skuffende, at der er et par bits nedsænkning, der mangler. Spillere kan forårsage en massiv multi-køretøj kollision at tage ned en flygtende fjende, derefter gå op til drivet og slog ham bevidstløs foran en menneskemængde, men beredskabstjenester vil aldrig blive vist. Der er ingen brandbiler eller ambulancer i Watch Dogs
men hvis du stjæler en bil efter hændelsen, kan chaufføren forsøge at kalde politiet på dig. Disse AI spørgsmål eller fravær udvides til fjender gå ind døre, hvis du åbner og lukker dem, eller der bliver forvirret over funktion ved synet af Aiden flygter på en båd.

Watch Dogs
er en oprindelse historie slags for en selvtægtsmand morder. Aiden Pearce er at Chicago hvad Batman er at Gotham, eller mere en mere apt sammenligning ville være at beskrive Pearce som mere af en high-tech Punisher. Historien er tilstrækkelig til at trække spillere til ende, og du kan spille meget af spillet nærmer situationer i dit eget, ikke-voldelig måde, men kampagnen kræfter ekstreme skyderi mere end vi ønskede.

Still, Ubisoft har en anden fortjent ramt på deres hænder med Watch Dogs
og nu, at arbejderklassen fundament er her, vi er glade for at se det bygget på i opfølgninger. Watch Dogs
er absolut værd at din tid. Tid til at få hacking.