Spil Guider > videospil > alle video game > 'The Sims 4' Anmeldelse

'The Sims 4' Anmeldelse

Det er starten på en ny generation for The Sims
, efter ikke mindre end 20 forskellige udvidelser og Stuff pakker, der overgår til den foregående iteration af spillet. The Sims Studio og Maxis er gået sammen for at bygge en helt ny spilmotor, pakning i masser af nye følelser, en forenklet bygning værktøj og en mere udviklet færdigheder system. Er kernen Sims 4
erfaring pack nok af en punch til at holde både casual og hardcore fans tilfredse? Læs videre for at finde ud af.

fra starten, den nye Opret en Sim-interface er elegant og strømlinet, fjerne de lagdelte menuer fra tidligere erfaringer helt. Ved at klikke rundt på din simmer i denne tilstand gør det muligt for spillere at finjustere deres former, størrelser, outfits, tatoveringer og forhåbninger i en overraskende underholdende proces. Der er masser af måder at gøre hver Sim unik, og endda otte forskellige gåtur animationer at vælge imellem. Spillere kan også hoppe ind i en ny in-game funktion, der hedder The Gallery, hvor et katalog over brugeroprettede sims og huse sidde moden til plukning.

Needs er blevet forenklet i The Sims 4
, hælder på den nye følelsesmæssige motor, der binder til oplåsning unikke interaktioner. Mens behov som sult, Sleep eller Hygiejne uændrede, har andre moodlets som Comfort eller Miljø blevet fjernet - men det betyder ikke, at de ikke påvirker spillet. At se skrald kan nu gøre Sims 'føle sig utilpas,' bare som en forfremmelse kan gøre dem føler "Confident«. Disse moodlets kun vare en kort periode, hvilket tillader Sims at udføre unikke sociale og private aktioner. Tisse i bukserne på arbejdet? Din simmer vil føle sig flov, og måske ønsker at give sig selv en peptalk i spejlet, når de er hjemme.

Færdigheder stort set er blevet uddybet, hvilket fører til masser af sjove og nye veje at hovedet ned. Madlavning, for eksempel, i sidste ende udvider i en valgfri gourmet madlavning færdighed for de håbefulde kokke, og endda spille videospil kan føre til at forbedre denne færdighed sæt. Indtast turneringer, og en dårlig fremvisning kan efterlade dem følelsen trist. Disse slags risk /reward scenarier er placeret i hele spillet, og de nye følelser tilføje et lag af dybde til dag-til-do liv, der ikke var der før. Den ekstra evne til Sims at multitaske er nu en enorm tidsbesparelse, gøre ting som at se TV fra løbebåndet, eller tale med andre simmere, mens du skriver en roman.

På trods af alle de centrale spilmotor opdateringer, spillets ultimative fejl er at det føles som der ikke er meget indhold til rent faktisk at bruge det med. Lives føler kedelig og almindelig uden store lokale arrangementer, nabolag drama og de dumme narrestreger Sim Life at Maxis er så berømt for. Staple elementer fra hele serien mangler, ligesom skrald komprimatorer, opvaskemaskiner, stamtræer, poolborde, og boblebade (lad os ikke engang komme ind i pools selv, eller småbørn). Efter at have boet gennem to forskellige liv, blev intet nyt sker inden min egen Sims
spil - det følte afsluttet, i et spil, som rutinemæssigt skulle poppe op med overraskelser og udfordringer til at holde spillerne kommer tilbage. Plus, de virkelig naglet min madlavning stil.

Traveling overalt i spillet kræver nu en belastning skærm (omend en kort en), men det føles mærkeligt at skulle indlæse naboens hus, som man kan se fra deres egen veranda . Faktisk verden, der føltes så åben og formbart i The Sims 3 fotos nu føles statisk i sammenligning, som kan afskrække nogle spillere fra rejser uden for deres hus for ofte. Det er en skam, fordi grafikken i spillet er smuk, og imponerende nok til at have spillere panorering og zoom til at få nogle gode screenshots som deres Sims alder selvom deres liv.

Alt-i-alt, The Sims 4
er et godt poleret spil, der gør alting rigtigt - dens eneste problem er mangel på indhold til at holde spillerne interesserede. De vant til serien ved, at det første spil i en ny efterfølger altid efterlades følelse lys med hensyn til indhold, og The Sims 4
er ingen undtagelse. Forudsigelige downloades indhold og udvidelsespakker kan ses foring op langs horisonten, som indeholder ting fra de gamle spil som biler, kæledyr, pools og mere forskelligartede karrierer -. Det er bare Maxis måde

Hardcore fans vil blive glad for den glathed og potentiale af kernen spil, og det gør levere grundlaget for en meget underholdende oplevelse - men begge sæt fans vil enige om, at måske vente på mere indhold er den bedste vej at gå

Følg John Jacques på Twitter @Makelevi..