Spil Guider > videospil > alle video game > 'Lords of the Fallen "anmeldelse

'Lords of the Fallen "anmeldelse

Hvis du tilfældigvis er en fan af Dark Souls
franchisen, så er du sandsynligvis godt klar over, at der stadig er en sub-genre af handlingen -adventure spil, der ønsker at straffe spillere for hver misclick eller dårligt timet undvige, at de gør. Selv om det kan være let at finde disse straffe spil frustrerende, er der stadig efterspørgsel fra spillere, der foretrækker at blive udfordret, når det kommer til at bekæmpe timing og præcision. Meget gerne fra Softwares Dark Souls
spil, Deck13 Interactive gearet til denne gruppe af masochister med Lords of the Fallen
.

Lords of the Fallen
er en tredje -person mørke fantasy action-RPG, der placerer spillerne i kontrol over en hærdet kriminel ved navn Harkyn. Plottet er smerteligt velkendt og tvinger tilbageholdende helten i stand til at gøre op for synder sin fortid ved kæmper dæmoner, der er begyndt at invadere den middelalderlige-inspirerede menneskelige rige. Efter at være blevet fritstillet fra sin livstidsdom af en mystisk mentor, Harykyn eventyr udspiller sig som en traditionel fangekælder kravle som spillerne krybe gennem mørke korridorer fra en tredjepersons perspektiv og kæmp mod fjender med sværd og magi.

Selvom Lords
ikke falder ind i rædsel kategori, de moody citadeller invaderet af et sortiment af groteske monstre er nok til at gøre spillerne i det mindste lidt bange for deres omgivelser. Tingene bliver eksponentielt creepier når Harykyn efterlader sit hjem verden på lejlighed til at kæmpe på den dæmon hjemmebane, men forvent ikke nogen Resident Evil
stil spring skræmmer.

Lords
spark med en fantastisk filmisk sekvens, der minder om Diablo 3
i tonen, indstilling, og stil. Selvom cutscenes er utroligt godt poleret, det tager et stykke tid at blive investeret i Lords of the Fallen s
hovedperson og syndige verden, han sidder fast i. Mellem filmsekvenser, er fortælling leveret via journaloptegnelser, der kan findes i hele verden, svarende til Bioshock
eller, igen, det nyeste Diablo
rate. I modsætning til BioShock er
spændende mysterium eller Diablos
lore-rige historie, journaloptegnelser i Lords of the Fallen
er ret uinteressant og føler sig mere som en distraktion end et værktøj til at yderligere fordybe os i verden

Uanset om du forstår og bekymrer sig om Harkyn mission forløsningens eller ej, tager det ikke lang tid at samle op på spillets mål:. Dræb monstre og, for enhver pris, undgå døden . Efter plukning et par grundlæggende karakter statistik ved spillets start og vælge en klasse (rogue, kriger eller gejstlig), er spillerne straks faldt ind i en kamp med en af ​​spillets mini-chefer. De grundlæggende mekanik hop, Dodge, skjold, og stikke er alle forklaret i løbet af de første par slag af denne kamp og ved udgangen spillere alene tilbage til at besejre den gigantiske økse-svingende dæmon.

Lords of the Fallen
gør en temmelig solid job med sit kampsystem og fokuserer på konsekvent timing og placering på angreb og undvigelser; men undertiden dækket er stablet mod spilleren. Nogle dele af spillet er næsten umuligt at arbejde igennem uden udstyre skjold, som hindrer udforskning af de andre våben specialiseringer. Nogle spillere, især Dark Souls
veteraner, kan være i stand til at klare sig uden den defensive værktøj, men nytilkomne til genren kan miste tålmodigheden med spillet hurtigt, hvis de ikke holder skjoldet udstyret og på klar .

Når spillerne dør, er nogen erfaring, der ikke er krænges (bruges til niveau op færdigheder eller evner) midlertidigt tabt. Harkyn respawns på hans seneste spare stedet og spillerne skal kæmpe sig vej tilbage til hans spøgelse (hvor han døde) for at genvinde tabte erfaringspoint (XP). Den vanskelige del er at erfaring bonusser får større og større jo længere du går uden bank, så der er et stærkt incitament til at gamble og vente så længe som muligt før udgifter XP. Denne strategi betaler sig for erfarne spillere, der er mindre tilbøjelige til at få taget ned uden for en boss kamp, ​​men jeg anbefaler nye spillere bruger XP helst de har chancen.

Oplevelsen systemet kan være forvirrende på tidspunkter og du måske ønsker at forskning et par guider til råds, da det føles mere hardcore RPG-ish end en traditionel actionspil. Når erfaringspoint er brugt og spillerne begynde at anvende statistik på de færdigheder, som de bekymrer sig om, spillet bevæger i en nice tempo. Der er ikke megen mening for slibning til XP mellem niveauer og finde nye redskaber er altid spændende og givende. Lords of the Fallen
også bruger en rune system til at lade spillerne opgradere udstyr, så der er altid en følelse af progression.

Spillets indstilling giver også en udfordrende og til tider frustrerende komponent til hver kamp støde på. I modsætning til mange action RPG, Lords of the Fallen
holder spillere i mørke fangehuller og korridorer med næsten ingen mulighed for at se verden udenfor. De små gange, stejle trapper og skarpe sving kan gøre ruller væk fra angreb næsten umulige i visse møder. En del af det sjove ved spillet er, hvor skræmmende drejning et hjørne kan være, så indstillingen for fangekælder kravle fungerer godt i den henseende, men når du gør dreje svinget og fange en dæmon opmærksomhed, vil du ikke altid har plads til at danse.

i traditionel forsætligt vanskeligt RPG mode, Lords of the Fallen
også undlader at tilbyde spillere en nem navigationssystem. Det er forholdsvis nemt at hovedet i den rigtige retning, hvis du spiller spillet for timer ad gangen, men manglen på et kort eller søgen markører gør vender tilbage til spillet efter en pause lidt udfordrende. Spillets mudret fortælling hjælper ikke navigation meget enten. Efter en større cutscene eller en NPC interation, vil et par mål vises i hjørnet af skærmen, men det er ikke altid klart, hvilken retning Harkyn nødt til hovedet for at færdiggøre den nye mission. Normalt går i retning af dæmoner hjælper, men da hver monster respawns efter Harkyn mister enhver kamp, ​​er denne strategi ikke altid panorere.

Der er ingen tvivl om, at Lords of the Fallen
er derivat, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting i dette tilfælde. Spillet er unikt nok til at være attraktiv for Dark Souls
fans uden at føle sig som et ripoff. Dens svært kan synes lidt for tilgivende for den mest erfarne Souls
spillere, men det vil være masser udfordrende for de fleste spillere. Lords er en stor gateway spil i straffe action-RPG-genren, men det er usandsynligt at vinde over spillere, der allerede har en dårlig smag i munden fra Dark Souls
.

___

Lords of the Fallen