Spil Guider > videospil > alle video game > »Frugt Ninja Kinect 2 'anmeldelse

»Frugt Ninja Kinect 2 'anmeldelse

Der er meget få mennesker uvidende af spillet Frugt Ninja
. Når det først ramte den mobile scene i 2010, Frugt Ninja
hurtigt steg til berømmelse som en af ​​de mest spillede, højest rangerede mobile spil til rådighed. Med den slags succes, var det ingen overraskelse, at bygherren Halfbrick Studios ønskede at forgrene sig og bringe deres spil til andre platforme, herunder Xbox.

Den første Xbox version af Frugt Ninja Kinect
, som udgivet på Xbox 360 i 2011, fandt succes takket være brugen af ​​Kinect at inkorporere spiller bevægelse ind i spillet. Den succes har ført til en efterfølger, Frugt Ninja Kinect 2
.

De, der spillede den originale Frugt Ninja Kinect
på 360 vil føle sig hjemme med Frugt Ninja Kinect 2
. Det nye spil følger samme format som sin forgænger, med kun et par mindre tilføjelser. Det burde ikke komme som et chok for nogen, som udvikleren har lidt grund til at ændre en arbejdsgruppe formel. Desværre, manglen på større ændringer får os til at se spillet mere som en port til den aktuelle generations Xbox-system, snarere end en egentlig efterfølger.

Det er sagt, spillet er stadig en fornøjelig pause fra de mere alvorlige titler tilgængeligt i øjeblikket. Det gør godt at udfylde det tomrum af partyspil på Xbox One, hvoraf der kun er et par stykker. Og med systemet vokser i popularitet takket være dens nu permanent reduktion i prisen, party spil som Frugt Ninja Kinect 2
er sikker på at fange en sund publikum.

For de nye til at spille Frugt Ninja
bruge Kinect, vi er glade for at rapportere at der er en meget lille indlæringskurve nødvendig for spillet. Det går en lang vej at gøre Frugt Ninja Kinect 2
rådighed for alle at spille, uanset alder og aktivitetsniveau. Det er perfekt som en fest eller familie-orienteret spil.

Som med den første Frugt Ninja Kinect
, spillerne hakke, skråstreg og hack deres vej gennem tilsyneladende endeløse runder af flyvende frugt. Spillet gør det nemt for spillerne at se, hvor de er hakke ved at vise en skygge på skærmen, der efterligner spillerens bevægelser. Brug af skyggen som en guide, spillerne bevæge deres arme (engang flailing dem) rundt, udskæring på frugten, mens den flyver hen over skærmen. Desværre, Kinect er ikke altid den mest præcise, med lejlighedsvise mindre forsinkelse i at følge en spillers bevægelser, eller fejllæsning hvor en spiller har skåret deres hænder. dette synes dog at være mere en hardware problem snarere end en fejl i spillet, selvom det stadig kan forårsage lidt frustration, når man spiller, især i multiplayer.

Hver runde, spillerne arbejde sig hen imod en ny høj selv, forsøger at banke venner og fremmede fra ranglisterne. Ud over at søge high scores, spillet byder også udfordringer, som når afsluttet, belønning spillere med særlige punkter, der kan bruges til at låse op for sjove ekstramateriale i spillet. Disse ekstramateriale inkluderer nye baggrunde, sværd skråstreg farver og skygge designs. Mens disse låser op er sjove, de er alle kosmetiske og har ingen effekt på gameplayet. Dette udgør en enorm forpasset chance for Halfbrick og Hibernum Creations (bygherren, der bragte Frugt Ninja
til Xbox). Afspilning at låse en ny baggrund er langt mindre motiverende end hvis spillerne kunne låse op for nye spilmodes og udfordringer. Forhåbentlig, det er noget, vi vil se i fremtiden Frugt Ninja
spil.

spilmodes til rådighed i Frugt Ninja Kinect 2
er forskellige nok, at spillerne kan have forskellige erfaringer, på trods af den enkelhed mekanikken. Nogle af de grundlæggende spilmodes, ligesom Classic, pit spillere mod ikke kun frugt, men også flyvende bomber, som hvis skåret, vil eksplodere og straks afslutte en spillers spil. Disse bomber gøre optrædener i andre game modes samt, såsom Arcade, selvom stedet slutter spillet, når skåret, disse bomber simpelthen stjæle væk et par punkter fra spillerens score. Der er også en game mode, der ikke omfatter bomber overhovedet, kaldet Zen-mode, hvor spilleren kan hugge i en vanvittig, splittede så mange stykker frugt, som de kan inden tiden løber ud. Mens disse spilmodes alle følger samme idé, deres forskellighed gør for nogle forskellige udfordringer, der hjælper blande tingene op nok til at fortsætte med at spille, i hvert fald for en stund.

Når det kommer til udfordringer, spillet byder på en håndfuld konkrete udfordringer, som spillerne kan gennemføre for ekstra belønninger. Disse udfordringer omfatter udskæring visse frugter under et spil, hakke stort antal frugt før rammer bomber og nabbing flere striber i træk. Som spillere afslutte disse udfordringer, er de belønnet med ekstra point, samt nye niveauer, eller ninja bælter, der viser off en spillers status i spillet. Mens disse udfordringer og belønninger hjælpe med at bryde op den regelmæssige score-bygning aspekt, de undlader at holde spiller opmærksomhed i længere tid.

Frugt Ninja Kinect 2
ikke bringe nogle nye indhold til tabellen i form af dets Festival spil. I Festival, bliver spillerne udfordret af NPC tegn til at fuldføre specifikke udfordringer, mens splittede frugt. Disse udfordringer omfatter dodging kaste stjerner, undgå et spotlight, og pinning frugt til målene med dart. Mens Festival gør give nogle sjove ekstra indhold, replayability er lav, da spillere står over for den samme udfordring igen og igen, med minimale ændringer mellem spil.

Hvor Frugt Ninja Kinect 2
virkelig skinner er i sin multiplayer. Når spillere udfordre hinanden og pumpe op i konkurrencen, er det nemt at spille spillet i et par timer uden at miste interesse. Spillets enkelhed gør det sjovere at slå ud venner til high scores. Det gør også spillet en vinder for familier med små børn, da det høje aktivitetsniveau og lyse farver er gode til at holde børnenes opmærksomhed.

Desværre, når venner forlade og børnene finde en ny distraktion, Frugt Ninja Kinect 2
vil sidde på Xbox One harddisk, optage plads indtil næste familiesammenkomst. Der er ikke meget grund til at vende tilbage til spillet for dage eller uger ad gangen, med få belønninger til rådighed for fortsat leg. Selv om det er et sjovt spil for korte byger af tid, Frugt Ninja Kinect 2
mangler dybden skulle være et top valg spil for de fleste gamere, og undlader at bygge videre på sin forgænger. Det er sagt, for de spillere på udkig efter en sjov distraktion, der er sikker på at blive et hit til fester, Frugt Ninja Kinect 2
er stadig et godt valg.

Frugt Ninja Kinect 2
er tilgængelig nu til Xbox One for $ 14,99 USD. Spil Rant blev givet en download kode for denne anmeldelse.