Spil Guider > videospil > alle video game > 'Neverwinter' Xbox One anmeldelse

'Neverwinter' Xbox One anmeldelse

Med den opgraderede hardware i Xbox One og PS4, det synes mange udviklere er på udkig efter måder at bringe deres succesfulde pc-spil til den nuværende generations konsoller. En af disse spil er Neverwinter
, en MMORPG, der har fundet stærk succes og support på PC i løbet af de sidste par år. Neverwinter
lanceret i sidste uge på Xbox One, og trods et par små problemer, det er en kvalitet spil til Xbox One ejere.

Neverwinter
er den første ægte MMO til Xbox One, og det leverer godt på denne forudsætning. Overraskende, spillet spiller godt sammen med en controller, selvom det stammer på PC, hvor det gør brug af en hel tastatur. Holdet på Cryptic Studios gjorde et godt stykke arbejde montering på knappen sekvens i en controller, hvilket gør indlæringskurve for kontrollerne var meget kort. Det absolut hjælper at spillet starter spillerne ud med kun et par mulige knap kombinationer (bruges til angreb, potions, magi osv), og tilføjer mere som spillere fremskridt gennem spillet.

Grafikken i Neverwinter
er på niveau med pc-versionen, men de er absolut ikke noget særligt. De ser en smule dateret, men det gør ikke en negativ indflydelse på gameplayet. Det ser ud til holdet på Cryptic var mere bekymret over kvaliteten af ​​quests end om definitionen af ​​en figurs jawline, som var helt sikkert det rigtige valg for Neverwinter
.

Hvor Neverwinter
betyder kæmper er i frameraten afdelingen. Spillet oplever lejlighedsvis hikke og forsinkelse, som kan hindre en spillers erfaring, nogle gange til det punkt af en karakter dø uden at de har nogen måde at stoppe det. Dette burde have været undgået ved lanceringen, især overvejer spillere kan ikke ændre deres grafiske indstillinger på Xbox One ligesom de kan på PC.

Det er sagt, er dette framerate spørgsmål synes at forekomme oftest, når spillerne er i en gruppe, og uanset hvem der fører gruppen, og hvor mange medlemmer er sammen. Mens halter pigge og framerate problemer er ikke hyppige nok til at stoppe spillere fra at nyde spillet, de er absolut irriterende. Heldigvis Cryptic er opmærksom på problemet og arbejder på at rette op på dette snart.

For dem, der ikke har brugt lang tid på at spille MMO'er, Neverwinter
's lineær mission setup er meget nyttigt mens spillerne fremskridt gennem spillet og niveau op tegn. Og selv om der er også sidemissioner, kan spillerne finde sig selv længes efter mere eventyr. Det eventyr kommer på niveau 26, når spillerne kan begynde tyranni Dragons Campaign, der åbner nye møder, dungeons og træfninger ud over den regulære spil historie. Tyranni Dragons er hvor Neverwinter
virkelig kommer til live, da spillerne arbejder sammen med venner i episke kampe mod drager og andre massive fjender. Hvis spillerne kan holde, indtil de når niveau 26, vil de blive stærkt belønnet for deres engagement og tålmodighed.

Det er vigtigt at huske, at Neverwinter
på Xbox One er helt gratis at downloade og spille, så det hele spillet, herunder tyranni Dragons, kan være afsluttet uden nogensinde at bruge en krone. Faktisk behøver spillerne ikke behøver at købe nogen materialer eller genstande gennem microtransactions for at klare sig godt i spillet.

Med hensyn til tegn, Neverwinter
giver spillerne masser af muligheder og tilpasning. Ud over at vælge en race og rolle, kan spillerne tilpasse deres karakterer 'fysiske udseende og personlige historie. Hver race og rolle kommer med sine egne fordele og ulemper, og spillerne kan vælge deres karakter baseret på, hvordan de kan lide at spille. I modsætning til andre spil,
hver figurs evner i Neverwinter påvirke den måde, spillerne opleve spillet.

Spillerne er i stand oprette to tegn gratis i Neverwinter
, men for at åbne flere slots, vil spillerne nødt til at bruge Zen, in-game valuta, der kun kan erhverves fra Xbox Store. Zen kan også bruges til at købe andre in-game genstande som kammerater, mounts, tasker og skattekister. Men indkøber elementer med Zen ikke forpligtet til at gennemføre spillet, men spillerne kan have til at slibe for disse poster, hvis de ikke vælger at købe Zen. De, der gør køber Zen vil opdage en enkel og smidig proces.

Mens Neverwinter
's loot system er ikke super liberal med hvor mange kraftfulde våben, rustninger og materialer, det giver ud, det giver nok til at holde spillerne lager for hver quest og chef. Faktisk vil spillerne ofte har en overflod af loot, og kan sælge den overskydende for guld, som de derefter kan bruge til at få andre emner, de har brug for deres eventyr. Ud over loot systemet, Neverwinter
får opgraderingen træer rigtige, så spillerne mulighed for at opgradere en allerede personlig karakter i henhold til deres spillestil.

Questing med venner er en fornøjelig oplevelse, som Neverwinter
tilbyder de traditionelle MMORPG muligheder, herunder forekomster og dungeon eventyr. Teknisk set kan disse udføres af en enkelt spiller, ligesom de normale quests, men det er meget modløs. Udvikleren bygget disse tilfælde dungeons og træfninger at udfordre selv fem-player hold, der er hætten til sådanne missioner. Disse quests betaler godt i form af loot, og gøre for en fornøjelig flugt fra den almindelige historie.

Neverwinter
PvP arena er et aspekt af spillet, der kan efterlade mange spillere underwhelmed. De, der håber på episke kampe af store hold kæmper mod hinanden, vil blive hårdt skuffet. I stedet er spillerne mødt med kun én spiltype, Dominans, som sætter to hold af fem spillere mod hinanden i et forsøg på at indfange og kontrollere tre flag på en lille kort. Det er det. Ingen deathmatch, ingen fange flaget, bare Domination igen og igen. Sure, spillerne får XP fra PvP arena, der niveauer op deres karakter, men ønsket om XP fra Domination hurtigt svinder som spillet tilstand bliver forældet.

Derudover trods sine bestræbelser på at afbalancere spillet ved at sætte alle spillere til samme niveau, Domination stadig begunstiger visse klasser. For eksempel kan de spille som tunge våben krigere hurtigt taget ned af magi og tricks af andre spillere, der forlader disse krigere håbløst ude af stand til at støtte deres hold. På den anden side vil de, der spiller som en Rogue klasse opdager, at de har en fordel over fjenden på grund af deres evne til hurtigt dart bag spillerne og skråstreg dem, og gå usynlig, når de kommer i problemer.

De, der udholde PvP arena og fortsætte med at kæmpe andre spillere vil blive belønnet med en særlig valuta kaldet Glory, som kan bruges til at købe særlige gear fra PvP butik i spillet. Desværre er de fleste af Domination gear kræver spillere til at være i niveau 60 (spillets højest mulige niveau indtil videre) at bruge elementerne. Denne begrænsning gør lidt for at motivere spillerne til at fortsætte med at spille Domination.

På trods af sine PvP mangler og aktuelle framrate spørgsmål, Neverwinter
viser sig at være en solid MMO til Xbox One ejere. Selvom det er bestemt ikke en hardcore MMORPG, det er en fantastisk udgangspunkt for konsol gamere eller dem, der har lidt erfaring i genren. De, der vover gennem spillet vil opdage en fornøjelig og udfordrende eventyr, der holder deres opmærksomhed, giver masser af unikke oplevelser, og holder dem at komme tilbage til more.Trailer

Neverwinter
er i øjeblikket tilgængelig for . gratis på Xbox One

Kilde: YouTube