Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: 'Tormentum - Dark Sorrow' er en Darkly Beautiful Adventure Game

Anmeldelse: 'Tormentum - Dark Sorrow' er en Darkly Beautiful Adventure Game

Adventure spil er ikke død, og Tormentum - Dark Sorrow
er fast besluttet på at bevise det. Takket være en succesfuld Indiegogo kampagne fronted af udvikleren OhNoo, denne smukke, snoede peg-og-klik eventyr er graciøse skærmene i PC og Mac-brugere. Inspireret af kunstfærdighed af HR Giger og Zdzisław Beksiński, Tormentum - Dark Sorrow
er en mørk og overjordisk kig på hells både universelle og personlige
Trods nogle følelsesmæssige Hikke, Tormentum
'. s Story er Vidunderligt Warped

Som de fleste adventure spil, Tormentum
er en "historie først, handling anden 'slags spil. Du spiller som en slags hætteklædte figur, og du er straks faldt ind i et fængsel, hvorfra du skal undslippe. Spillet ikke give dig andet end at du er en depraveret kriminel, der har begået en unavngiven forbrydelse mange oplysninger. Undervejs møder du en række andre figurer-andre fanger, en hofnar, taler træer og krybdyr-og skal udfylde en række udfordringer at fremme historien.

Tormentum
er mørk Fantasy- spillet er fyldt med billeder af grafisk tortur og en evig luft af sorg og håbløshed dvæler hele. Selvom peg-og-klik eventyr kan opfattes som egnet til yngre seere, det er bestemt ikke tilfældet for dette spil; det er mørkt fra start til slut, tvinger spilleren karakter til at foretage nogle nedkøling moralske beslutninger. Det er ret nemt at fortælle de "dårlige" afgørelser fra de "gode" dem, selvom spillet gør et punkt for at forklare, at tegnet ikke kan vide, om de truffet den rigtige beslutning i det lange løb. En verden af ​​ Tormentum
er ikke en optimistisk sted.

Det er svært at forklare præcist, hvad verden af ​​ Tormentum
er ligesom, det er en levende hellscape af tortur, smerte, og angst, men det er også mærkeligt smuk i sin kunst og opfindsomhed. Selv om det nogle gange ikke omstrejfende i Linkin Park-esque angst, de skabninger, figurer, og kulisser af Tormentum
er levende og mindeværdig, vejer spillere ned med licenshaverens, mørk sorg.

Tormentum
's kunst er betagende, hvis mest Statisk

for at sige det enkelt, Tormentum
er en af ​​de smukkeste punkt-og-klik eventyr spil i eksistens. Dem bekendt med arbejdet i H. R. Giger vil se nogle stærke ligheder mellem Tormentum
kunstnerens underlige, biomekaniske mennesker, samt Zdzisław Beksiński s noget forstyrrende post-apokalyptiske landskaber. Men bare fordi det er underligt betyder ikke, det er ikke fantastisk-illustrationen i dette spil er fantastisk, hvis stort set statisk, og vil ofte forlade dig stirre på skærmen slap-kæbet. Selvom foruroligende og overjordisk, Tormentum
's kunst er smuk.

At karakteren ikke flytte rundt på skærmen kan ses som skadelig, men det gør fjerne det kedelige af at se din karakter langsomt gå frem og tilbage, mens du klikker dig vej gennem et puslespil. Der er mange dynamiske elementer til spillet-især en tortur scene, hvor en ridder gentagne gange stikker en fange med pigge-der holder det fra følelse for statisk. Samlet set effekten er lidt ligesom en animeret historiefantasi, omend en historiebog for en meget, meget snoet barn.

Selvom Tormentum
ikke Break genre grænser, virker det ikke Fail Enten
< p> Tormentum
's gameplay er temmelig standard for et peg-og-klik eventyr. Ingen af ​​gåderne er særligt vanskelige, hvilket er virkelig ikke en skade til spillets kvalitet. Desværre, Tormentum
gør funktionen flere slide puslespil, som er mere af en irritation end en test af færdigheder.

Spillets gåder klarer lidt bedre. Du har flere personer, du kan give elementer til, og hver mulighed bærer sit eget sæt af konsekvenser. De er også lidt hårdere, da kæden af ​​quests ofte kan forlade dig glemmer hvem bedt om, hvad der først og hvorfor og denne forvirring gør tingene sværere. Din kilometertal kan variere, om det er en god ting eller en dårlig ting. Skriften kan omstrejfende for langt mod rørstrømsk til tider, men Tormentum
er stadig et stærkt spil i peg-og-klik genre.

Mild Klager Må ikke Mindske Tormentum
's Appel

Samlet set Tormentum - Dark Sorrow
er en dyster og fascinerende tage på peg-og-klik eventyrspil. Selvom det ikke er perfekt-gåder kunne være lidt mere opfindsomme, og skriften tider føles lidt ligesom angsty gymnasiet poesi, den betagende kunst, og veludviklet verden mere end kompensere for det.

Tormentum - Mørk Sorrow
er tilgængelig nu til Mac og PC for $ 11,99.