Spil Guider > videospil > alle video game > Projekt Cars Anmeldelse: Den næste generation af Racing Sim

Projekt Cars Anmeldelse: Den næste generation af Racing Sim

Project Cars
giver en af ​​de mest realistiske og vanedannende racing simuleringer, som vi nogensinde har spillet, men kan miste mange spillere på grund af sin manglende tutorials og grunduddannelse.

Nogle spil er bygget op fra bunden til at appellere til det brede marked. I betragtning af hvor meget det koster at udvikle et spil (AAA eller indie), giver det mening at udvikle et produkt, der kan være tilgængelige for den største publikum af forbrugerne mulige. Project Cars
affald ingen tid skjule det faktum, at denne crowdfunded racing sim ikke følger disse regler

Slightly Mad Studios, udviklerne bag Need for Speed:. Shift
, har leveret ( efter en række forsinkelser) en af ​​de mest vanskelige og givende racing sims vi nogensinde har haft fornøjelsen af ​​test kørsel. Den racerspil er marmelade pakket med indhold og tilbyder gearheads og fans af udfordrende sport spil mulighed for at føle, at de er virkelig bag rattet i snesevis af forskellige biler.

Som gamere kunne forvente, er der ikke meget plot at overveje i Project Cars
. Spillet indeholder en stor karriere mode, der giver en kalender over stadig sværere racer, men historien handler om, hvad spillerne ville forvente fra de fleste sports spil. Projekt Cars
handler om de realistiske racing simuleringer og ikke afsætte meget tid til at udvikle en cast af understøttende tegn i spillerens pit crew. Gamers skabe en racer og styre deres karriere karriere som han eller hun tjener sponsorer og bliver en moderne racing legende. Det lyder måske bekendt, men en ændring af den sædvanlige racing game belønninger struktur gør karriere mode føler meget anderledes.

I modsætning til de fleste racing spil, Project Cars
ikke tvinge spillerne til at låse op for en garage fuld af biler. Ved starten af ​​karriere mode, kan spillerne vælge at begynde deres karriere på 125cc karts eller den højeste racing klassen til rådighed. De tre niveauer af karriere-mode kan opdeles i kart racing, GT begivenheder og (på højeste niveau) prototype racing for de dygtigste chauffører. Den enorme mængde af muligheder kan være meget skræmmende i starten, især fordi spillet mangler en meget struktureret tutorial (et tilbagevendende problem), men frihed fra arbejde hen imod unlockables giver spillerne mulighed for at koncentrere sig om, hvad der betyder mest:. Løbene

Nogle målrettede gamere kan være generet af spillets manglende struktur, men hvad Project Cars
mangler i differentieret belønninger, det gør op for i fordybende drivende simuleringer. Flåden af ​​tilgængelige køretøjer er meget imponerende, men kræsne bil fans måske ikke finde absolut alt, hvad de er på udkig efter. Spillet har ikke Ferraris eller Porscher, men der er masser af anden magt til at tage kontrol over.

Spillerne har tre andre tilstande til at udforske uden for karriere. Solo Play og Online tilbyder lignende muligheder, med de vigtigste forskel er væddeløb mod AI i Solo versus andre spillere i Online. Disse to tilstande begge giver spillere mulighed for at skabe nogen form for løb de gerne vil deltage i og tilpasse konkurrencens biler, spor, længde, og miljø.

Den sidste tilstand, driver Network, giver spillerne mulighed for at konkurrere om toppen tid på spor i en asynkron indstilling. Racers tage på det samme spor i den samme bil, under de samme betingelser. Dog vil spillere, der springer direkte til denne tilstand uden mastering ting i karriere mode først sandsynligvis være lidt frustreret over, at de øverste tider for begivenheden er sindssygt hurtigere end deres. Mængden af ​​nødvendige ekspertise til at udmærke sig i Projekt Biler
er mest tydelig i disse tilfælde.

Racers med motivationen til at træne hårdt og gøre deres hjemmearbejde vil falde i kærlighed med disse udfordringer. For at krydse målstregen med et imponerende kursus tid, kan spillerne ikke bare genstarte løb, når de tager en tur dårligt den måde gamere er vant til at gøre i andre racing sims. Denne funktionalitet er tilgængelig, men racere ikke lære noget af det. I stedet er spillerne belønnet med oplysninger ved at afslutte løbet og huske de svære sving, de smarte pletter på vejen, den måde, at et nyt køretøj reagerer, når det har at downshift hurtigt. Spillere notere alle disse særheder og justere indstillingerne i deres bil eller deres plan for angreb for hver tur, for at opnå en fordel.

Justering dæktryk, administrerende brændstof belastning, eller tweaking gear timing kan gøre hele forskellen mellem at bryde en rekord eller falder i med resten af ​​pagten. Det er her spillet både skinner og lider sin stejl indlæringskurve. Snørklede af bil tuning tage simuleringen til det næste niveau og gøre det skiller sig ud fra sine konkurrenter, men spillet giver ikke megen hjælp til ikke-gearheads. Gamers er i stand til at læse om, hvordan de enkelte ændringer bør påvirke deres biler i spillet, men den eneste måde at virkelig mestre de bedste tune ups (uden allerede at være en ingeniør) er at se tutorials online. Manglen på en bedre in-game lynkursus i bil indstillinger er en af ​​ Projekt Cars
'nogle ulemper.

Når spillet tager fat i spillere, selvom de vil finde sig at tage ekstra praksis omgange før hvert løb i et forsøg på at mestre kurset og få nogen fordel muligt over de andre racers (AI eller real). Den in-game vejrudsigt for dagen vil blive mere end bare en anden nice lille strejf af fordybelse. Hvorvidt der er skyer i prognosen kan dramatisk påvirke den måde, en chauffør ønsker at justere indstillingerne til et løb. De in-game vejrsystemer er smukke og absolut levere på en æstetisk niveau, men den virkning, de har på resultater er langt mere meningsfuld end noget vi har set i tidligere racing spil (eller andre sports spil, for den sags skyld).

En gennemgang af Project Cars
kan ikke være komplet uden at rose spillets fænomenale lydeffekter. Gamers med souped op lydsystemer vil drage størst fordel af disse, men selv på en regelmæssig tv'ets indbyggede højttalere bilens lyde er forbløffende. Hver bil har en helt unik brummen og lyden af ​​skiftende i sjette gear eller smække på bremserne på en skarp drejning er det, der virkelig gør drivere føle, at de faktisk er inde i disse utrolige maskiner.

Project Cars
er absolut ikke spillet for en person, der ønsker at jagte erfaringspoint og låse op for nye elementer på vej gennem et spil. Spillere, der blot ønsker fuld adgang til en utrolig vanskelig og realistisk kørsel simulation vil finde alt, hvad de er på udkig efter med denne ene, though.Trailer

Projekt Cars
er nu tilgængelig for PC, PS4 og Xbox One. Spil Rant blev givet en PS4 kopi til denne anmeldelse.