Spil Guider > videospil > alle video game > Rocketbirds: hårdkogte kylling anmeldelse

Rocketbirds: hårdkogte kylling anmeldelse

Sådan hoveder på showet gulvet på både IndependentGames Festival og Comic-Con 2011 har Rocketbird sikkert kommet en lang wayfrom dens ydmyge begyndelse. 2D køre-og-gun sidescroller imponeret nok DEN rigtige mennesker til at få en eksklusiv lancering på PSN. Med denne seneste iterationentitled Rocketbirds: hårdkogte kylling, fans af den originale flash-spil getto nyde stærkt forbedret grafik, meget skarpere gunplay, en udvidet soundtrackand støtte til stereoskopisk 3D

Ovenfor:. Helt fantastisk

scenen er Albatropolis og du er Hardboiled - acommando kylling, der ligner kærlighed barn af Sly Stallone og FoghornLeghorn. En ultra-totalitære regime pingviner er flyttet ind på ruineverybody er sjovt og hårdkogte opgave at egenhændigt sætte pingviner backon listen over truede arter. Hvis du kan huske handlingen i enhver B actionmovie fra 80'erne, har du fået historien om Rocketbirds.

First off, vi vil bare gerne sige, at dette er en af ​​themost visuelt fængslende downloades titler vi ve set siden Limbo. Everyenvironment er smukt detaljeret og figuranimationer er slick andfluid. Hver skærm har en akse-rotation effekt, som egner sig godt til the3D visuals. Også spillets indie hard-rock soundtrack er stedet på: developerRatloop undertegnet den indie band New World Revolution for alle in-game music.While der er nogle irriterende tilfælde, hvor en sang kører på en 30-secondloop, disse hændelser er sjældne nok, at det ikke er til hinder for entireexperience.

ligesom sin flash-spil forgænger, hårdkogte kylling isa 2D side-scrolling shooter med nogle lette puslespil mekanik. Tænk Shank witha lille Rush n 'Attack blandet i for god foranstaltning. Spillere fortsætte gennem aseries i byerne bylandskaber, militære jungle komplekser og industrialenvironments der sender fjender med alle sortimenter af skydevåben andexplosives

Ovenfor:. Jetpaction !!

For det meste, denne formel fungerer godt. Det er et ton offun at flytte fra rum til rum blæser væk utallige pingvin fascister eller toengage i spillets sparsomme, men utroligt hektiske jetpack sektioner. There'snothing mere spændende end at ødelægge dine fjender, mens skyhøje throughthe himlen som en majestætisk ørn ... err ... kylling? Hvad end. Jetpacks rock. Det majordownside er, at der er flere punkter i hårdkogte kylling hvor gameveers væk fra handlingen og tvinger spillere ind meningsløse kasse stackingpuzzles eller søger efter skjulte nøglekort til at åbne låste døre. Disse frequentbreaks i aktion tjene mere til boring end at etablere god pacing.

Et andet reelt problem med hårdkogte kylling er, at gameis, for det meste, en total Cakewalk. Bortset fra et par massive spikes indifficulty der føler ud af sted, er der ikke meget spillet kan kaste på youin form af udfordring. Dette spørgsmål er tydeligst i online og localco-op. Designet som en helt anden historie fra hårdkogte kampagne, spillerne påtage sig rollen af ​​små budgie chok-troopers på en række rescuemissions. Selv om det kan være sjovt at lege med venner, svært becomesnon-eksisterende som computeren er simpelthen ikke udstyret til at håndtere de onslaughtof 2-4 spillere

Ovenfor:. Dette stagecould bruge flere jetpacks

Mens hårdkogte kylling taber på nogle nøgletal, får itdoes en retfærdig bit til højre. Bedst nydes i mundrette bidder, kan spillerne Finda meget at få, hvis de bare leder efter noget at samle op og spille. Ifyou're en fan af side-scrolling skydespil og har en weekend til overs, Rocketbirds: kan hårdkogte kylling være lige hvad du leder efter
.