Spil Guider > videospil > alle video game > Tales of Monkey Island kapitel 4: Den Trial og Udførelse af Guybrush Threepwood anmeldelse

Tales of Monkey Island kapitel 4: Den Trial og Udførelse af Guybrush Threepwood anmeldelse

Og så videre til den fjerde episode af Tales gør vi går, med serien skrider pænt. Enden nærmer sig selv og Telltale bør nu, helt sikkert, er begyndt at gå fra blot at være god til at minde os om, hvorfor vi alle elskede Monkey Island spil i første omgang. Uanset om de styre dette er åben for debat, desværre.

Først og fremmest, er stadig gøres fremskridt, og det væsentlige, Episode 4 (vi er ikke at skrive, at nedgjorde titel igen) er bedre end Lair af Leviathan. Gåderne er mere udfordrende, men alligevel formår at holde glædeligt un-svimlende. Mens du måske har brug for en lille puffe hver så ofte fra den valgfri hint-systemet, har gåderne heldigvis flyttet fra junglen i den første (og anden) episode.

Så mens niveauet af kvaliteten er stadig stigende, men vi er ikke sikker på det var nødvendigt at have os tilbage på Flotsam Island, kører rundt i junglen (ikke så irriterende denne gang) og slentre ned samme gade, møde de samme tegn igen. Det er ikke så dårligt, selv om. Der er et par nye steder, såsom retsbygningen og indersiden af ​​Club 41, men genbrug af tegn (og karakter modeller) er endnu en gang grelt indlysende.

Måske vi være for barsk. Med hensyn til at fremme handlingen i en serie, og bringe i nogle interessante drejninger, denne episode virkelig fungerer godt. Vi er stadig hængt op på det faktum, at den samme enkelt karakter dominerer de to nye steder, du oprindeligt præsenteret med. Kunne ikke de er kommet op med en anden en for hver? Eller er det, hvad vi kommer til at blive forbandet med i enhver og alle episodiske spil i fremtiden?

Still, har du en stor tid spiller dem, så Den Trial etc. stadig får en stor henstilling. Alle øjne på den sidste episode at se, om Telltale kan trække tingene ud i stil.

Nov 11, 2009