Spil Guider > videospil > alle video game > No More Heroes 2: Desperate Struggle anmeldelse

No More Heroes 2: Desperate Struggle anmeldelse

Det er svært at pin ned præcis, hvad der gør No More Heroes så forbandet tiltrækkende. Den kamp er forholdsvis enkel og gentagne, hovedpersonen er en beskidte, egoistisk idiot, der altid er på toilettet, og plottet vedrører en forening for snigmordere, der tilsyneladende ikke har noget bedre at gøre end konstant at duellere hinanden for at se, hvem der er bedst. Ved alle rettigheder bør det være forfærdeligt, men dens unikke kombination af glatte tegneserie grafik, smarte styring, deadpan goofiness, drillende seksualitet og over-the-top, kult-film-inspirerede ultraviolence stedet gøre det en af ​​de bedste spil på Wii.

No More Heroes 2: Desperate Struggle ikke kun fortsætter, at fed tradition, men forbedrer på det, strømline det til noget større, hurtigere, smartere og sillier. Handlingen er mere eller mindre det samme, med nørdet punk lejemorder Travis Touchdown carving op delinger af ligegyldige bøller med Beam Katana, men det er blevet raffineret, med mere varieret fjender og en mere naturlig følelse.

I mellemtiden, den første spillets free-roaming segmenter - hvor du kunne værktøj omkring byen Santa Destroy, Calif, om Travis futuristiske motorcykel -. er væk helt, erstattet med direkte adgang til missioner, side arbejdspladser og andre steder af interesse. Fans af den oprindelige bør ikke bekymre, men; mens det kan synes som en stor del af spillet er blevet strippet ud, de ting, som erstatter det er faktisk mere interessant

Ovenfor:. Det ligner en kedelig måde at komme rundt, men det vil lade dig koncentrere sig om vigtigere ting

Ingen bekymrer sig om historien

men først opsætningen: når vi sidst så Travis, ville han klodset myrdede sin vej gennem Santa Destroy kriminelle underverden, blevet kronet verdens største hitman og var låst i en overbevisende liv-eller-død duel med sin forsvundne tvilling, Henry. Åbning tre år senere, No More Heroes 2 næsten øjeblikkeligt fortæller os, at hvad der er sket med Travis siden da ligegyldigt virkelig. Hvad gør
sagen er, at han overlevede at gå væk fra sit snigmorder job, blot for at genindtræde erhvervet efter hans bedste ven - Bishop, den fyr i videobutikken -. Bliver myrdet

desværre for Travis, har hans berygtede udnytter forvandlet mordet til en enorm fad, og så han bliver nødt til at starte fra bunden igen ved at dræbe nogle douche, der er en døde ringer til Final Fantasy VII s Cloud Strife.

Over : Douche

i dette tilfælde "bunden", at han er rangeret 51. af den mystiske United Assassins Association, hvilket teoretisk betyder, at han bliver nødt til at dræbe sin vej gennem 50 unikke boss-kampe, hvis han ønsker at genvinde sin topplacering. Vi siger "teoretisk", fordi "51" er faktisk bare en henvisning til seriens skaber Suda51; i virkeligheden, forskellige plot twists sikrer du kun nødt til at kæmpe 15 af de bastarder, hvilket stadig er et stort skridt op fra den tidligere spillets 10.

Ingen nåde for mordere

de snigmordere selv varierer vildt, og bekæmpe dem er let højdepunktet i spillet. De kræver alle unikke strategier, næsten alle af dem er rivetingly snakkesalig og de omfatter weirdoes som en penge-besat skarpskytte, en syngende gotisk-Lolita snigskytte, en flydende Cosmonaut bakkes op af en laser satellit, og en cloyingly psykotisk lille anime pige. Åh, og disse ... mennesker:

Ovenfor: Hvad kunne eventuelt ske næste? Du bliver bare nødt til at spille for at finde ud af ...

Selvfølgelig at komme til dem, vil du næsten altid nødt til at hacke dig vej gennem et par dusin bølger af deres bøller først, lige fra skinny bøller med klubber til store, utroligt seje fyre med motorsave, med masser af andre pistol-og-bladet-svingende nobodies i mellem. Ligesom i det første spil, kamp er bedragerisk enkle - mæskning på A-knappen svinger Travis s Beam Katana, holder Wii fjernbetjeningen høj eller lav bestemmer hans holdning, og trække B lancerer hånd-til-hånd angreb, der kan bedøver blokerer fjender og igangsætte brydning kast.

der er et par kølige tilføjelser i denne omgang, men ikke mindst som er mere kraftfulde, fjernstyret svingende angreb og evnen til at skifte mellem op til fire forskellige Beam Katana til enhver tid. Også nye er nogle af uovervindelighed modes du glide ind i, når du har udgydt nok blod, som nu omfatter super-hastighed, evnen til at skyde bolde af energi og evnen til at køre rundt i et par sekunder mauling folk som en gud pokkers tiger

Ovenfor:. Åh helvede ja

En anden interessant ændring:. du vil ikke altid spille som Travis denne gang