Spil Guider > videospil > alle video game > The Chronicles of Narnia: Prince Caspian anmeldelse

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian anmeldelse

Det er sådan en velkendt dilemma - der du er i din lokale spil butik, sprød tone i hånden, på udkig efter en ny tilføjelse til din samling. Der er et par protester, men: en, du ønsker det skal være en lineær eventyr hovedsageligt baseret omkring zappe switche og indsamling skinnende ting; to, er du også meget ivrig for det at have en kristen undertoner; oh, og tre, der simpelthen skal være en morderisk dværg involveret. Nå, endelig har det spil, du ønsker ankommet!

I tråd med den anden rate af CS Lewis film-serien, har rejsende 's Tales tydeligvis besluttet, at hvis det ikke er meget god, do not fix it. Prins Caspian følger en næsten identisk skabelon til Løven, heksen & amp; garderobeskabet, lige ned til niveau Vælg hub er en direkte fortsættelse af det sidste spil. Det er også desværre ligner den nylige Golden Compass vederstyggelighed, men i modsætning til det spil, i hvert fald Prins Caspian bare om passerer mønstre som en kompetent cash-in.

En af spillets meget citerede salgsargumenter er inddragelsen af eksklusive live action mellemsekvenser og en prequel niveau ikke i filmen, der viser kampen om Cair Paravel tusind år før Peter, Lucy, Edmund og Susan suges tilbage ind i landet af Narnia at beskæftige sig med en anden tyranniske tronraner. I denne uddannelse niveau flashback styrer du en Minotaur, en dværg, en kentaur og en fawn som du undlader at afværge de angribende Telmarines. Når handlingen skifter til de vigtigste plot, du tager kontrollen over de posh børn selv, plus andre tegn med kun nogensinde-så-lidt forskellige færdigheder, tilføje op til tyve forskellige avatarer, for dig og eventuelt en co-operative kammerat til at styre.

Vi er sikker to Narnia-elskende venner spille co-op ville få nogle glæde ud af Prins Caspian, men som rejsende har Tales synes at mene, at gentagne kæmper for respawning goons spækket med konstant 'finde et tandhjul, åbne en dør' opgaver er sjovt, det er muligt, at selv sådan en let-glade duo ville være råber på de onde, før at Lion dukker op for at redde dagen.

juli 2, 2008