Spil Guider > videospil > alle video game > Splinter Cell: Conviction Super anmeldelse

Splinter Cell: Conviction Super anmeldelse

Lige nu har du fået to fraktioner af Splinter Cell: Conviction "fans": Folk på opslagstavler tidligt bashing det for "forsøger at være Modern Warfare 2," og dermed "ikke Splinter Cell" nok. Og folk som mig, der kaldte det deres mest ventede spil i år, netop fordi det ikke
ligne en typisk Splinter Cell spil. Ser ud til vi alle kommer til at være forkert. Fordi meget gerne detaljerne i Sam Fishers datters død, bør du ikke tro alt, hvad du hører

Herover:. Mindre af dette, end man skulle tro

Personligt var jeg glad at se Splinter Cell afviger fra "Vent, vent, skjule en krop, vente nogle mere" formel. Mens serien oprindeligt henrykkede med imponerende grafik og realistisk AI, havde den årlige gameplay vokset lidt kedelig og livløs, bragt ned af vægten af ​​konspiratoriske portent det så desperat ønskede os til at bekymre sig om, antages det, vi ville genstart mislykkedes missioner flere milliarder gange bare for at sidde gennem mere af det

Herover:.! Nogle ubehagelige overraskelser venter

i den henseende har tingene ændret sig til det bedre. Bogstaveligt talt projektering Sam Fisher motivation på væggene ringe sandt som en velkommen ny metode gennem hvilke spil, ligesom BioShock og Half-Life, unspool en fortælling, mens du spiller, og ikke mens du ser. Men var vi, alle en smule vildledt til at tro, det var alle en del af et meget større ændring for serien. Og det er her Conviction vil få ekstremt splittende

Herover:. Korridorer fyre at dræbe - vænne sig til det

Du Splinter Cell purister brokker op en storm på internettet: Vi vi ses. "Du kan ikke skjule organer? WTFAIL !! 1! "Okay ... Jeg formoder at skjule resterne af din døde tilføjer et element af realisme. Thing er, vi har aldrig fundet de realistiske aspekter alt det sjovt at spille, så jeg savnede stashing kadavere om så meget som jeg længes efter flere kasse puslespil i et Tomb Raider spil. Efter alt, er det sidste, jeg ønsker at i et spil er ren op efter mig selv (jeg anbefaler whiners prøve The Sims.)

Herover: Forventede mål og flashbacks udelader nogle
cutscenes helt

Ting er blevet strømlinet, heldigvis. Og mens du kan rose udviklerne for at understrege "handling" i "stealth action spil," helt ærligt, det er ikke nok efter Batman: Arkham Asylum sparkede vores kollektive æsler med det at være en snedig væsen af ​​skyggerne bør faktisk lyst til i moderne gaming . Mens sammenligningen er ikke helt fair, kan man ikke benægte, at begge bør dele de samme mål, tilgang og tilsigtede appel. Sam Fisher er temmelig meget Batman ... hvis han var meget langsommere, sugede på tæt fjerdedele kamp, ​​og alle hans dope ass gadgets blev erstattet med opgraderes våben

Herover:. I stedet for en af ​​stealh meter, hele spillet bliver sort og hvid, når du er skjult. At gøre de sjældne øjeblikke af lys og farve føler sig lidt ligesom dette: