Spil Guider > videospil > alle video game > Mercenaries 2: World in Flames anmeldelse

Mercenaries 2: World in Flames anmeldelse

Whoa. Dette er en next-gen spil? De første indtryk af Mercenaries 2: World in Flames vil ikke være forstyrrende nogens kæber i forbløffelse. Må ikke justere dine sæt og alt det, men det ligner en smurt op PS2 spil på første opstart op. Men så en venlig luftangreb spark i, og at undertitel, World in Flames, bliver levende. Mindst brand og ødelæggelse og choppers brand-Balling til store træer er korrekt dette-gen.

Det er svært at se præcis, hvorfor lejesoldater 2 er blevet holdt tilbage i langt over et år. Den grundlæggende gameplay er næsten ikke blevet ændret, siden vi spillede denne juli sidste; den missioner, generelle spil struktur og mekanik var alle på plads, og de var temmelig poleret også. I stedet har de online muligheder lidt den nedslagtning, med leg 'begrænset' til online co-op og intet andet. Det var for svært at få den oprindelige idé om fuldt frit roaming multiplayer implementeret - som det forårsagede alle mulige problemer med resten af ​​spillet. Når man tænker på størrelse med lejesoldater 2s operationsområdet, fuld co-op er en heftig præstation. Først det ville give hver spiller total frihed, men i et kort nogle 64 kvadratkilometer stor, ville det have været umuligt, så nu spillerne er tøjret sammen.

Der er stor slap til snor selv, og mange af de missioner er skræddersyet til en dobbelt overfald. Tidligt på der er en mulighed for at imponere præsident Universal Petroleum, den hensynsløse mega corporation hellbent på at overtage Venezuela, ved at redde en af ​​hendes ledere fra venezuelanske Liberation Army kidnappere. Det indebærer choppering i radiofyr til tre fjendens baser og rydde enhver opposition. På et så tidligt tidspunkt i spillet er det temmelig svært - vi var nødt til at genstarte et par gange. Med en anden spiller var tingene betydeligt lettere. Vi stormede porten af ​​en base, blæser vagttårne ​​og kanonstillinger til bits, mens han blæste et hul i væggen med C4 sprængstoffer og sneg i omkring bagsiden til at ødelægge barakkerne.
I bakspejlet, var det helt underligt i denne mission for at finde en UP base og en VLA fæstning lige ved siden af ​​hinanden. Måske rivaliserende militære fraktioner få privilegerede skattelettelser, hvis de oprettet butik i samme hals skoven. Skal få en smule hektisk, når rivaliserende squaddies gå ud til frokost. En ting er en konstant i Mercs 2 - hver side ofte tager skud på den anden. En følelse af et land blive revet fra hinanden indefra gennemsyrer spillet. Lejlighedsvis bygning hæves til jorden og civile køre rundt i panik. Når du er præsenteret med en tilsyneladende levende by, de tidspunkter, hvor reglerne bliver brudt blevet endnu mere iøjnefaldende. Kaos i et krigshærget miljø er fint, men tilfældig adfærd riste. Civile darting foran bilen er en ret smerte i røven, og det endda sker, når du tager det langsomt, hvilket giver dig en $ 5.000 bøde. Nogle gange, Tvinger venligt til dig vil også uforklarligt komme under sporene af tanken, du tilfældigvis være kørsel, blæser sig selv (og dig) op, mens pådrage vrede, at fraktion til at starte. Stadig, for det meste, at tynde fernis af realisme næsten besidder.

Når i sving af spillet, ideen er at få så meget arbejde som muligt fra hver af de stridende parter uden pissing deres fjender fra, så meget, at de går efter dig. Dette er en delikat balancegang, det trick, som er alternerende - leverer, naturligvis, at du vil have en mere afrundet spil. Du kan altid bare side med den ene fraktion for størstedelen af ​​spillet - men så lod du dig glip af blæser lort ud af alle. Og det er halvdelen af ​​appellen slået ud i ét slag.

Missioner varierer fra optagning VIPs til jagter ned dissidenter og få dem ud af den måde, så guerillakrig eller olie rør ikke hindres. Generelt de følger et lignende mønster. Du er givet din mission, du søger rundt febrilsk efter noget at komme til, hvor du skal være i, er du skitter gennem en af ​​de mange townships forsøger ikke at knuse civile (gør så pådrager en kæmpestor $ 5K fint - udgifter til dækning af off nyheder besætninger til at holde det stille), og derefter når du kommer til din destination, du generelt blæse den levende Jesus ud af området med en kombination af behændigt placeret tanke, kasserede raketkastere og indkaldte i luftangreb.
Der er ikke plads til stealth her, ligesom det første spil. Mercs 2 er fræk, højt og i sidste ende, en stor modgift mod Metal Gear Solid s finesse. Raffinement er ikke at finde her. Hovedet skrabe ikke strækker sig længere end at forsøge at beslutte, om at bestille en fuld-on tanken strejke over en pansret bil forsyning dråbe. Bortset fra de vigtigste missioner, der er mange pick-ups skal findes og mindre, velbetalte forefaldende arbejde spredt om stedet. Du vil komme på tværs af store kasser med kontanter og tanke brændstof liggende. Sørg og Grib kontanter.

Når du har gennemført en vis del af spillet, får du at rekruttere en helikopter pilot som du kan ringe ind på Airlift sådanne godbidder væk. Vær forsigtig, hvem du knibe det fra, selv om. Vi gjorde den fejl at chucking en røg markør ned af en brændstoftank i en UP sammensatte, tænker, at da vi var i deres gode bøger, ville de ikke have noget imod, hvis vi hjalp os til nogle af deres forsyninger. Forkert. Et hurtigt opkald til at kontrollere, at vi ikke skulle gøre det, og lige pludselig de Lad mig har det. Så vi hoppede i en bil og boltet, som du gør.

Men jo længere du bruger nedsænket i Mercs 2 verden, jo mere du bliver opmærksom på sine mangler. Dialog gentager irriterende hurtigt. Vehicle håndtering er lidt nervøse. De væsentligste problemer er missioner selv. De er bare ikke involverer nok til virkelig greb dig. Dette er en massiv spilverden med belastninger at gøre, men du vil aldrig finde dig selv at bruge timer på at spille det. Du dyppe i, keder sig og derefter gå tilbage senere. Co-op mode er sjovt og sikkert hjælper trække dig tilbage i spillet, men World in Flames vil ikke sætte din verden ild.
31 Aug, 2008