Spil Guider > videospil > alle video game > Grand Theft Auto 5 Guide og gennemgang af, anmeldelser, tips og tricks (Snyd)

Grand Theft Auto 5 Guide og gennemgang af, anmeldelser, tips og tricks (Snyd)

Jeg har netop afsluttet dette fantastiske spil på min Playstation 3 konsol, og jeg må sige, at det har været en sand fornøjelse at spille det til enden .

Her er nogle tips og tricks om denne vidunderlige spil kaldet Grand Theft Auto V:

SUNDHED

Din figurs Sundhed, Armor, og Special evne meter vises i baren lige under radaren i nederste venstre hjørne af skærmen-den første del af bar (til venstre) er dit helbred meter. Når den er fuldt lyser grønt, har du fuld sundhed. De lysegrønne afløb og afslører mørkegrøn som du tager skade. Hvis du fortsætter med at tage skade eller sprint længere end din udholdenhed tillader, denne måler dips ind i rød som din sundhed dråber. Og hvis du fortsætter med at tage skade, de røde tømmes, og du bliver spildt-du vågner op på et hospital og et gebyr fratrækkes automatisk (dette gebyr er større, hvis du har døde, mens modsætte sig anholdelse) .Du får automatisk Sundhed regenerering kun op til 50% procent. Hver gang din sundhed dips under 50%, er det langsomt regenererer tilbage op til 50% -mærket. Efter dette, er du nødt til at genopbygge med First Aid Kits eller ved at indtage mad eller drikke til bump det op til 100%.

ARMOR

Den mindre blå bar (i midten) repræsenterer din Armor status. Dette er lyseblå, når Armor er fuld, og mørk blå, når Armor er ikke-eksisterende. Din rustning er dit første linje i forsvaret, når det kommer til at få skudt. Din Armor tager hittet først, og så vil din sundhed. Du kan finde et par Armor pickupper rundt på kortet (se Våben og Armor kort), men den nemmeste måde at få Armor er at købe det fra Ammu-Nation. De har flere kvaliteter til rådighed:. Super Light Armor, Light Armor, Standard rustning, Heavy Armor, og Super Heavy Armor

Anden METER

specielle måleren er den gule bar på højreekstremistiske ende af måleren, under radaren. Påfyldning denne gauge er forskellig for hver karakter. Når fuld, måleren er en lys gul; som det afløb, det afslører en mørkere gul farve.

Lunge kapacitet

Mens i vand, specialitet meter bliver din lungekapacitet meter. Hvis du er under vandet længere end din lungekapacitet tillader, måleren afløb og begynder at falde dit helbred.

Være selskabelig, Del!